Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δ.Ε.: Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου

Με ένα μνημειώδες κείμενο, οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις μας ενημερώνουν για έναν ακόμα κατάλογο συνδικαλιστικών αιτημάτων. Πρώτα κάνουν μία ανασκόπηση της τωρινής κατάστασης, καταγγέλοντας την αντιμετώπιση των εργαζομένων ως αναλώσιμο υλικό. Ίσως να το λένε αυτό έχοντας στο νου το πως φέρονται διάφοροι αριστεροί που κατάφεραν με τις γνωστές μεθόδους να γίνουν “στελέχη της εκπαίδευσης”. Στη συνέχεια καταγγέλουν τους δήμους ως τα πλέον “διαβρωμένα και σαθρά γρανάζια του αστικού κράτους”, και μετά από αρκετές ακόμα κοινοτυπίες καταλήγουν στα αιτήματα που περιμένουν να πάρουμε στα σοβαρά:

– Γερές αυξήσεις, που ουσιαστικά είναι το μόνο που πραγματικά τους απασχολεί.
– Υποχρεωτική 12χρονη εκπαίδευση, ώστε να διορίζονται συνέχεια εκπαιδευτικοί.
– Ένταξη των παιδιών κάθε λογής μεταναστών στο δημόσιο σχολείο, όπου ο μέσος εκπαιδευτικός θα τα αφήσει στην τύχη τους όπως αφήνει και τα παιδιά των ελλήνων.
– Απορρόφηση των σχολών του ΟΑΕΔ, ώστε να μονιμοποιηθούν και όσοι δεν επωφελήθηκαν από τις αγωνιστικές παρεμβάσεις της Σουπερμαχίας Χριστοδούλου και τις ρουσφετολογικές ρυθμίσεις Λυκουρέντζου.
– Ένταξη όλων των παιδιών λαθρομεταναστών στο δημόσιο σχολείο, ώστε οι εκπαιδευτικοί να έχουν περισσότερες δικαιολογίες για να μην κάνουν μάθημα με το επιχείρημα ότι τα μισά παιδιά δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
– Κατάργηση των προγραμμάτων σπουδών της “μίας χρήσης”, χωρίς όμως να προσδιορίζεται ποιά είναι τα μαθήματα που θα πρέπει να κοπούν.
– Ετήσια περιοδική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, οπότε οι εκπαιδευτικοί θα παντελονιάζουν κονδύλια και θα κάθονται ταυτόχρονα.
– Κρατικό έλεγχο στον ΟΕΔΒ, μιά και τους συνδικαλιστάδες τους απασχολεί το πως θα έχουν τον έλεγχο περισσότερων οργανισμών.
– Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, ώστε οι εκπαιδευτικοί να κερδίζουν ακόμα περισσότερα δημιουργώντας νέες μαύρες τρύπες.
– Κατάργηση των ΣΔΙΤ, ώστε οι συνδικαλιστές να μπορούν να έχουν λόγο για όλα και να επιβάλλουν παντού το συμφέρον τους.
– Κατάργηση της βάσης του 10, ώστε να μένουν όλοι ευχαριστημένοι: οι αγράμματοι μαθητές, οι αγράμματοι καθηγητές τους και τα επαρχιακά ΑΕΙ και ΤΕΙ από τα οποία ζουν ολόκληρες πόλεις.
– Κατάργηση των κολλεγίων, ώστε να μην υπάρχουν άλλες επιλογές και να είναι όλοι υποχρεωμένοι να ανέχονται την άθλια κατάσταση που οι συνδικαλιστές της ΠΟΣΔΕΠ και των φοιτητικών παρατάξεων έχουν δημιουργήσει.

Με άλλα λόγια, όλα αυτά τα αιτήματα των συνδικαλιστάδων στοχεύουν στο να γίνουν τα πάντα όσο χειρότερα γίνεται, γιατί μόνο τότε θα υπάρχει πρόσφορο έδαφος για να ευδοκιμεί το είδος των κηφήνων που έχουν στρογγυλοκαθίσει σε διάφορες καρέκλες δήθεν για να εκπροσωπούν τα συμφέροντα της εκπαίδευσης.

Η μεγαλύτερη πληγή για την εκπαίδευση είναι ακριβώς η δράση των συνδικαλιστών, οι οποίοι κινούνται με αυστηρά συντεχνιακά κριτήρια και ενδιαφέρονται αποκλειστικά για το πως θα γίνονται τα σχολεία χειρότερα ώστε να κρύβεται η δική τους ανεπάρκεια.

Advertisements