Ο μύθος της πληροφορικής στα σχολεία

Ανακοινώθηκε στον τύπο ότι το 99%(!) των εκπαιδευτικών επιθυμεί να εισαχθεί στη διδακτέα ύλη των σχολείων η ασφαλής χρήση του Internet. Το 11% των φωστήρων που υποτίθεται πως μορφώνουν τα παιδιά μας θεωρεί πως αυτό πρέπει να γίνει από το νηπιαγωγείο(!), ενώ το 70% είναι πιο παραδοσιακό και πιστεύει πως αρκεί να ξεκινήσουν από το δημοτικό.

Η πολιτική ηγεσία δε μπορούσε να μείνει πίσω στο διαγωνισμό μπαρούφας, οπότε προχώρησε στη διανομή laptop στους μικρούς μαθητές της Α’ Γυμνασίου. Εκείνο που δε μας είπαν όμως είναι που θα χρησιμοποιούν αυτούς τους υπολογιστές οι μαθητές. Στα διαλυμένα και ετοιμόρροπα θρανία που χαρακτηρίζουν το σύνολο των δημόσιων και πολλές φορές και ιδιωτικών σχολείων; Στις κατεστραμένες τάξεις όπου η παραβατικότητα είναι καθημερινό φαινόμενο;

Ήδη αρκετές εφημερίδες έχουν δημοσιεύσει άρθρα όπου παρουσιάζονται σχολεία σε τραγική κατάσταση, με αίθουσες σε υπόγεια, αυλές που κτίζονται και μετατρέπονται σε τάξεις προκάτ που χωρίζονται με γυψοσανίδες, περιορισμένους χώρους όπου μαθητές και καθηγητές ασφυκτιούν. Την ώρα λοιπόν που το ελληνικό δημόσιο ασχολείται με το πόσες τουαλέτες έχουν τα κολέγια, τα δημόσια σχολεία βρίσκονται σε τραγική κατάσταση που χαρακτηρίζεται τόσο φυσιολογική από τους ιθύνοντες, ώστε να θέλουν τα παιδιά να κουβαλάνε και το λάπτοπ στο σχολείο όταν κυριολεκτικά δεν έχουν ούτε καρέκλα να καθήσουν!

Βέβαια τα παιδιά των πολιτικών σπάνια πηγαίνουν σε δημόσια σχολεία, οπότε φυσικό είναι να μην έχουν ιδέα από την πραγματικότητα.

Advertisements