Οι καθηγητικές σχολές και η ήττα της επιστήμης στην Ελλάδα

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εισηγείται νέα κριτήρια για το θέμα της εκπαιδευτικής επάρκειας των εκπαιδευτικών, και αυτό θα γίνει με την ένταξη στα προγράμματα σπουδών νέων μαθημάτων παιδαγωγικού χαρακτήρα.

Το ερώτημα είναι ποιά μαθήματα θα αντικαταστήσουν αυτά τα νέα μαθήματα παιδαγωγικών, και εάν οι “καθηγητικές σχολές” θα βγάζουν εκπαιδευτικούς ή επιστήμονες. Ουσιαστικά πρόκειται για μία παραδοχή της χώρας ότι είναι αδύνατο να υπάρχει επιστήμη στην Ελλάδα, και όλες αυτές οι σχολές απλώς βγάζουν εκπαιδευτικούς.

Όμως αυτό δεν είναι το μόνο φρούτο που απέδωσε η προεδρία του Μπαμπινιώτη στο εν λόγω συμβούλιο. Επιπλέον προτείνεται η επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών να διαρκεί ένα χρόνο, ώστε να κερδίζουν ακόμα περισσότερα οι επιμορφωτές, οι οποίοι αποτελούν μία κλειστή κλίκα που κερδίζει σημαντικά ποσά από αυτές τις “επιμορφώσεις”.

Advertisements