Π.Ε.Τ.Ε.Ε.Μ.: Η προέλαση των αμόρφωτων

Μέσα στο γενικό κλίμα συμφεροντολογισμού και διεκδικήσεων που επικρατεί στην εκπαίδευση, η Πανελλήνια Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών Εργαστηριακών Μαθημάτων έδωσε στη δημοσιότητα τους ισχυρισμούς της για τη δήθεν υποβίβαση του κλάδου ΤΕ01.13.

Ο πρόεδρος Κώστας Κορδάτος και η γραμματέας Ελένη Σέρφα συνοψίζουν τις απαιτήσεις τους ως εξής:


“Το Δ.Σ της ΠΕΤΕΕΜ απαιτεί να αποκατασταθεί η πραγματικότητα για την ειδικότητα των προγραμματιστών Η/Υ και να τροποποιηθούν όλες αυτές οι αρνητικές και προσβλητικές διατάξεις για το χώρο της εκπαίδευσης και να αντιμετωπίζονται οι συνάδελφοί μας αυτοί, ισότιμα τουλάχιστο στο δικαίωμα της συνέχειας στην εργασία με αξιοπρέπεια και με όλα αυτά που ίσχυαν όταν διορίστηκαν.

Είναι αδιανόητο υπηρεσιακά και εκπαιδευτικά να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που να μην έχουν 1η ανάθεση διδασκαλίας άρα και εκπαιδευτική ιδιότητα χωρίς κάποιο σοβαρό λόγο ή χωρίς να έχει προβληθεί τεκμηριωμένα από κάποιο θεσμικό όργανο κάτι το επιλήψιμο.

Για μας η λύση είναι για το χώρο του εργαστηρίου στη β/θμια ΤΕΕ: Η λειτουργική επιμόρφωση-κατάρτηση και απόκτηση εμπειριών όλων των εργαστηριακών καθηγητών και όλων των κλάδων που εμπλέκονται στην εργαστηριακή εκπαίδευση με ταυτόχρονη εξομοίωσή τους, κάτι που η πολιτική ηγεσία και οι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΕΠΘ χρόνια τώρα δεν προκρίνουν, αρνούμενοι τη πραγματική διάσταση των νέων τεχνολογιών.”

Φυσικά, οι συνδικαλιστές ξεχνούν να μας πουν αυτό που ο πολύς κόσμος δε γνωρίζει, ότι δηλαδή οι “προγραμματιστές” ΤΕ01.13 είναι απόφοιτοι ενός τεχνικού λυκείου που κατάφεραν να μπουν στην εκπαίδευση με βασικό κριτήριο το μέσο που διέθεταν, χωρίς καμία ιδιαίτερη γνώση ή ικανότητα. Ανάμεσά τους πολλά παιδιά συνδικαλιστών του χώρου, συγγενείς πολιτικών, κομματικά στελέχη. Όλοι αυτοί είναι ουσιαστικά επιπέδου Λυκείου και είναι αμφίβολο αν έχουν την παραμικρή ιδέα από το αντικείμενό τους, γι’αυτό και οι περισσότεροι φροντίζουν να παίρνουν αποσπάσεις.

Η υπόθεση έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, και δείχνει πόσοι δαιδαλώδεις διάδρομοι υπάρχουν στην εκπαίδευση για να βολευτούν όσοι διαθέτουν το κατάλληλο μέσο. Είναι ιδιαίτερα προκλητικό λοιπόν ο κάθε συνδικαλιστής να κόπτεται για τα δικαιώματα μίας κατηγορίας που δε θα έπρεπε καν να υπάρχει.

Advertisements