Οι γελοιότητες της ΕΕΤΕΚ

Οι προτάσεις της “Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης” προς την Άννα Διαμαντοπούλου δε θα μπορούσαν παρά να χαρακτηρίζονται από την υπερφίαλη αίσθηση μεγαλείου που χαρακτηρίζει πληθώρα λειτουργών τεχνικής εκπαίδευσης.

Το βασικό θέμα που απασχολεί την ΕΕΤΕΚ είναι η απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας από τους ΤΕ, η οποία απαιτούν να έχει τη δυνατότητα εξέλιξης σε μεταπτυχιακό(!). Το ερώτημα είναι σε τι θα χρειαστεί η παιδαγωγική επάρκεια στους ΤΕ, τη στιγμή που οι περισσότεροι από αυτούς καταλήγουν για τους γνωστούς λόγους ως αποσπασμένοι σε διάφορες θέσεις γραφείου, όπου και προσπαθούν να βρουν από ποιά μεριά γράφει το μολύβι. Για του λόγου το αληθές, ας μας πουν οι ίδιοι οι συνδικαλιστές τους που βρίσκονται οι ΤΕ που διορίστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια.

Αλλά και τα άλλα θέματα που απασχολούν την ΕΕΤΕΚ δεν υπολείπονται φαιδρότητας, καθώς τονίζεται η ανωτερότητα των ΤΕ σε σχέση με τους υπόλοιπους “εκπαιδευτικούς”:

“…οι καθηγητές της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης διαθέτουν τα περισσότερα επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα σε σχέση με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς Π.Ε. και Δ.Ε.”

Το ερώτημα εδώ είναι ποιά είναι τα επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα που μπορεί να διαθέτει ένας ΤΕ σε σχέση με έναν ΠΕ, εκτός εάν αναφέρονται στα πτυχία που εξασφάλισαν πολλοί ΤΕ με πλάγιους τρόπους, όπως η εκ των υστέρων αναβάθμιση διαφόρων αστείων σχολών ή η εξασφάλιση εκπαιδευτικών αδειών σε συνδυασμό με γνωριμίες σε συγκεκριμένα ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Αξιοσημείωτο είναι και το ενδιαφέρον της ΕΕΤΕΚ για τους αποφοίτους γενικού λυκείου που θέλουν να εγγραφούν σε ΕΠΑΛ. Κι αυτό γιατί ο απόφοιτος γενικού λυκείου μπορεί να εγγραφεί στο ΙΕΚ και να περάσει τις εξετάσεις της πιστοποίησης, αλλά δε θα μπορεί να διοριστεί ως ΤΕ στην εκπαίδευση, όπως συνέβη με τα παιδιά πολλών “εκπαιδευτικών” που ανακάλυψαν τις τεχνικές κλίσεις τους αφού τελείωσαν το γενικό λύκειο προκειμένου να διοριστούν στη συνέχεια σε κάποιο σχολείο.

Αλλά σε αυτό θα αναφερθούμε με λεπτομέρειες στο μέλλον…

Advertisements