Είσαι παραβατικός; Η Κάλερ σε απαλλάσσει από τις εξετάσεις

Το “αποκλειστικό ρεπορτάζ” μας ενημερώνει για το μεγάλο κατόρθωμα της Κάλερ:

“«Παράθυρο» στους μαθητές που κακοποιούνται, παραμελούνται από τους γονείς ,εγκαταλείπονται, ή βιώνουν ενδοοικογενειακή βία ή ίδιοι έχουν προβατική συμπεριφορά , να απαλλάσονται από τις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δίνει απόφαση την οποία υπέγραψε η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου και την δημοσιεύει κατ αποκλειστικό το esos.gr.

…Οι μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαλλάσσονται των γραπτών εξετάσεων και εξετάζονται προφορικά, εφόσον υποβάλουν γνωμάτευση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση.

…Η γνωμάτευση χορηγείται… …ύστερα από προσκόμιση βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων, σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς.”

Αν η Κάλερ είχε την παραμικρή ιδέα από τη σχολική πραγματικότητα, θα γνώριζε ότι οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, τόσο της δευτεροβάθμιας όσο και της πρωτοβάθμιας(!) εκπαίδευσης είναι για τα μάτια του κόσμου, και ότι η πιθανότητα να μείνει κάποιος μαθητής είναι σχεδόν μηδενική. ’λλωστε, και να μείνει θα υπάρξουν οι παρεμβάσεις συνδικαλιστών, πολιτικών, στελεχών της εκπαίδευσης, συλλόγων και τοπικών παραγόντων, που θα εξασφαλίσουν την αλλαγή του αποτελέσματος.

Θα μπορούσαμε να δεχτούμε ότι η σχετική απόφαση μεριμνά για παιδιά που βιώνουν ιδιαίτερα ακραίες οικογενειακές συνθήκες, όμως η Κάλερ φρόντισε να επεκτείνει τον κύκλο των μαθητών που θα ευεργετηθούν από αυτήν την απόφαση:

Ας ξεκινήσουμε από τους μαθητές με “σύνθετες γνωστικές δυσκολίες”. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι μαθητές στα όρια της νοητικής υστέρησης (ή και χαμηλότερα) εξασφαλίζουν το απολυτήριο του Λυκείου χωρίς να χρειαστεί να κάνουν τίποτα. Στη συνέχεια, γράφοντας ένα 2 ή 3 στις πανελλήνιες μπορούν να περάσουν και σε ένα ΤΕΙ, ή, στη χειρότερη περίπτωση, να βρεθούν σε ένα ΙΕΚ, με ότι αυτό συνεπάγεται για το επίπεδο της υποτιθέμενης εκπαίδευσης σε όλα αυτά τα ιδρύματα.

Στην περίπτωση της παραβατικότητας, τα πράγματα είναι ακόμα πιο σοβαρά. Ο μαθητής με παραβατική συμπεριφορά ουσιαστικά ανταμοίβεται για τη στάση του, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των παραβατικών μαθητών δείχνει ταυτόχρονα πλήρη αδιαφορία για την εκπαίδευση. Χάρη στην πρόνοια της Κάλερ, ο παραβατικός μαθητής θα εξασφαλίζει ότι όχι μόνο θα είναι ευπρόσδεκτος στο σχολείο, αλλά και δε θα χρειάζεται να ασχοληθεί καθόλου με τα μαθήματα που υποτίθεται πως διδάσκονται σε αυτό.

Για παράδειγμα, η συμμορία ανηλίκων που ήταν πίσω από την εξαφάνιση του άτυχου ’λεξ Μεσχισβίλι δε θα χρειαζόταν να ανησυχεί για την προαγωγή της στην επόμενη τάξη: η απόφαση της Κάλερ θα εξασφάλιζε ότι θα περνούσαν τις τάξεις με τη μεγαλύτερη ευκολία.

Όσοι μαθητές λοιπόν εμπλέκονται σε περιπτώσεις ναρκωτικών, ληστειών και φόνων δε θα χρειάζεται να ανησυχούν για την προαγωγή τους στην επόμενη τάξη. Για παράδειγμα, ο “μαθητής” της παρακάτω είδησης:

“Ποινικό σωφρονισμό 16 χρόνων στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων στην Κασσαβέτεια επέβαλε το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Θεσσαλονίκης σε βάρος αλλοδαπού μαθητή ο οποίος το Μάιο του 2010 συμμετείχε στον ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου ενός 19χρονου ομογενή από τη Γεωργία.

Ο κατηγορούμενος μαζί με άλλα δύο άτομα, για τα οποία διαχωρίστηκε η δικογραφία, φέρονται ότι επιτέθηκαν στο θύμα προκειμένου να του αφαιρέσουν το ρολόι που φορούσε! Το περιστατικό εκτυλίχτηκε στη συμβολή των οδών Ψαρών και Αγίου Στυλιανού, στην περιοχή του Ιπποκρατείου, όπου οι δράστες αποφάσισαν ότι ήταν το κατάλληλο σημείο για να βάλουν σε εφαρμογή το σχέδιό τους. Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι δύο τον πλησίασαν από πίσω, ενώ ο ένας από αυτούς βρέθηκε ξαφνικά μπροστά του και τον αιφνιδίασε δίνοντάς του μία γροθιά στο πρόσωπο.

Ο 19χρονος σερβιτόρος έπεσε στο έδαφος, ενώ μόλις πήγε να σηκωθεί και πάλι στα πόδια του, δέχτηκε νέα επίθεση με κλοτσιές και γροθιές. Οι δράστες άρπαξαν το ρολόι του, το πορτοφόλι και τα δύο κινητά τηλέφωνα, ενώ ο ένας από αυτούς γύρισε πάλι προς τα πίσω και του έδωσε μία δυνατή κλοτσιά στο κεφάλι αφήνοντάς τον αναίσθητο. Ο νεαρός μεταφέρθηκε νεκρός σε νοσοκομείο, ενώ και ο ιατροδικαστής που πραγματοποίησε τη νεκροτομή απέδωσε το θάνατό του σε άγριο ξυλοδαρμό. Η υπόθεση εξιχνιάστηκε από τους αστυνομικούς έπειτα από άρση τηλεφωνικού απορρήτου που διατάχθηκε για τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων που αφαιρέθηκαν από το θύμα.”

Αυτά βέβαια από ανέκαθεν αποτελούσαν πάγιο αίτημα των κατάπτυστων ΟΛΜΕδων, οι οποίοι και θέλουν το σχολείο “άσυλο” για τους παραβατικούς και νοητικά υπολειτουργούντες, αλλά ταυτόχρονα διαμαρτύρονται για οποιαδήποτε βοήθεια θα μπορούσε να παρέχεται από το κράτος στους χαρισματικούς μαθητές.

Η σύμπλευση Κάλερ και ΟΛΜΕδων δείχνει τι είδους δημόσιο σχολείο θέλουν οι πολιτικοί και οι συνδικαλιστές.

Advertisements