Τα παιδιά των άλλων και τα δικά μας

Όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, η προσχολική και προνηπιακή αγωγή έχουν αποτελέσει μνημείο προχειρότητας και εξυπηρετήσεως σκοπιμοτήτων από τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας, με αποκορύφωμα την υπουργία του ανεκδιήγητου Στυλιανίδη, όταν σε όλη την Ελλάδα νήπια βρέθηκαν να στοιβάζονται σε τριτοκοσμικές συνθήκες.

Φυσικά κανένας αρμόδιος δεν έδωσε σημασία στις συνθήκες αυτές. Όταν όμως πρόκειται για τον παιδικό σταθμό της ΚΥ του Υπουργείου Παιδείας τα πράγματα αλλάζουν:

“Προστασία Παιδικού Σταθμού της Κ.Υ. του υπ. Παιδείας από ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Με το αιτιολογικό ότι είναι αναγκαία η εκτέλεση εργασιών προκειμένου να τεθεί σε πλήρη λειτουργία ο Παιδικός Σταθμός (να αποκατασταθεί η λειτουργία της Β΄ αίθουσας), της Κεντρικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας απόφασίστηκε να γίνει μελέτη «Προστασία Β΄ Αίθουσας Παιδικού Σταθμού της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α από ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία» με Προϋπολογισμό δαπάνης 35.120,36 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 23%.
Ως ημερομηνία διενέργειας του Πρόχειρου Διαγωνισμού ορίσθηκε η Τρίτη 9 Ιουλίου 2013 και ώρα 10.00 π.μ. ,λ στα γραφεία της ΔΙ.ΕΦ.Ε.Σ. του υπουργείου παιδείας”

Άραγε αντίστοιχη πρόνοια λαμβάνεται και για άλλους παιδικούς σταθμούς;

Το ζήτημα αυτών των διακρίσεων δεν αφορά βέβαια μόνο τους παιδικούς σταθμούς, αλλά και την αντιμετώπιση που έχουν τα παιδιά των εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, γεγονός που πρέπει να απασχολήσει ιδιαίτερα την Ελληνική κοινωνία σε μία εποχή που οι κοινωνικές ανισότητες προβληματίζουν ολοένα και περισσότερο.

Advertisements