Αιτήσεις στα ΙΕΚ: Από το παρασκήνιο στον ΑΜΚΑ

Μετά το περσινό φιάσκο των ηλεκτρονικών αιτήσεων για ωρομίσθιους εκπαιδευτές στα δημόσια ΙΕΚ, φέτος είχαμε μία νέα παραλλαγή της ίδιας κωμικοτραγικής παράστασης.

Όπως είχαμε σημειώσει και πέρυσι, το θέμα των διαφόρων παραγόντων της εκπαίδευσης δεν ήταν φυσικά η διαφάνεια, αλλά να δημιουργηθεί μία νέα επίφαση νομιμότητας γύρω από τις διαδικασίες προσλήψεων στα δημόσια ΙΕΚ. Μόνο που φέτος ο υπασπιστής του Μπεναχίμ-Σαμαρά Αρβανιτόπουλος φρόντισε να προστεθεί και μία νέα παράμετρος, αυτή του ΑΜΚΑ.

Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις για τα δημόσια ΙΕΚ έγιναν πάλι μέσα από μία πρόχειρη πλατφόρμα με πολλές αδυναμίες. Το περίεργο όμως είναι ότι δεν υπήρξε καμία διαμαρτυρία για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των υποψηφίων από κανένα θεσμικό και μη σωματείο εκπαιδευτικών.

Για παράδειγμα, στην περίπτωση των υπαλλήλων των ΑΕΙ είχαμε έντονες αντιδράσεις για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που αντίστοιχες δεν έχουμε δει για τα προσωπικά δεδομένα των υποψηφίων των δημοσίων ΙΕΚ:

“Κατήγγειλαν το υπ. Παιδείας στην ΑΔΑΕ για την πλατφόρμα καταγραφής των υπαλλήλων των ΑΕΙ

Στον Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) κατήγγειλαν το υπουργείο Παιδείας οι Σύλλογοι Εργαζομένων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ζητώντας κάθε νόμιμη άμεση ενέργεια της Αρχής, για τα εξής προβλήματα:
1) Η χρήση της σελίδας δεν είναι ασφαλής καθώς τα δεδομένα δεν κρυπτογραφούνται (χρήση πρωτοκόλλου TLS). Η μη χρήση ασφαλούς σύνδεσης συνεπάγεται ότι η ιστοσελίδα και το περιεχόμενο της δεν είναι υπογεγραμμένο. Υπάρχει η δυνατότητα τρίτος να υποκλέψει την επικοινωνία του υπαλλήλου με τη σελίδα απογραφής (Eavesdropping) καθώς επίσης και να παρουσιάσει εικονικό αντίγραφο της σελίδας χωρίς τη γνώση του υπαλλήλου (man-in-the-middle).
2) Η σελίδα δεν περιέχει δήλωση του νόμου προστασίας προσωπικών δεδομένων που να αναφέρει αναλυτικά το σκοπό της επεξεργασίας, πού θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα και από ποιόν.
3) Τα στοιχεία αρχικής εισόδου δεν μπορούν να θεωρηθούν αυστηρά προσωπικά (δεν γίνεται χρήση μυστικού κλειδιού ή one-time-password) αλλά είναι διαθέσιμα σε ένα μεγάλο πλήθος υπαλλήλων που πραγματοποιούν επεξεργασία των δεδομένων του υπαλλήλου για διάφορους λόγους (διοικητικούς, μισθοδοσίας κτλ). Κατά συνέπεια δεν μπορεί η ηλεκτρονική απογραφή σε αυτή την πλατφόρμα να έχει τη θέση υπεύθυνης δήλωσης από τον υπάλληλο.”

Για τους διοικητικούς υπαλλήλους των πανεπιστημίων είχαμε και την παρέμβαση της επιλεκτικά ευαίσθητης Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος (ΕΠΕ), που προχώρησε σε άμεση ανάμειξη στη διαδικασία:

“Σε κίνδυνο τα προσωπικά στοιχεία των υπαλλήλων των ΑΕΙ που ήδη απογράφηκαν-Παρέμβαση της ΕΠΕ

Σημαντικές εξελίξεις αναμένεται να έχουμε ως προς την απογραφή των διοικητικών υπαλλήλων των Πανεπιστημίων, αναμένεται κατεπείγουσα έρευνα-δεδομένου ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας βρίσκεται ήδη σε λειτουργία-από της Αρχή Προσωπικών Δεδομένων, ύστερα από την επιστολή της Ενωσης Πληροφορικών Ελλάδος, προς τους υπουργούς Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης, καθώς και την ΑΠΠΔ , με την οποία καλεί:
Α. Την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να απενεργοποιήσει άμεσα τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, καθώς επίσης και να ενημερώσει άμεσα όσους χρήστες φέρονται να την έχουν χρησιμοποιήσει ήδη σχετικά με τους κινδύνους ασφάλειας ως προς τα δεδομένα που έχουν καταχωρηθεί, καθώς δεν υπάρχει ταυτοποίηση των χρηστών, και,
Β. Την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα να προχωρήσει σε πλήρη εξωτερικό έλεγχο (external audit) σχετικά με πιθανή παραβίαση του συστήματος με πιθανή διαρροή ή αλλοίωση προσωπικών δεδομένων.
Η Ενωση Πληροφορικών Ελλάδος με την ίδια επιστολή, ενημερώνει
– Τους διοικητικούς υπαλλήλους τους οποίους αφορά η συγκεκριμένη απογραφή, ότι το συγκεκριμένο σύστημα ενέχει σοβαρότατους κινδύνους για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων,και,
-Τους διοικητικούς υπαλλήλους ότι ενδέχεται να έχουν υποβληθεί στοιχεία στη συγκεκριμένη διαδικτυακή πλατφόρμα εν αγνοία τους, με τη χρήση του ΑΦΜ και του ΑΜΚΑ τους.”

Το ερώτημα είναι γιατί η ΕΠΕ δεν προχώρησε σε παρόμοια καταγγελία για τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων υποψηφίων εκπαιδευτών στα δημόσια ΙΕΚ. Και η απάντηση είναι γιατί στην περίπτωση αυτή το Υπουργείο Παιδείας είχε ήδη προχωρήσει παρασκηνιακά στην υιοθέτηση συντεχνιακού αιτήματος των πληροφορικάριων.

Τόσο οι πληροφορικάριοι όσο και οι απόφοιτοι Αγγλικής φιλολογίας πίεζαν ασφυκτικά τα τελευταία χρόνια ώστε να γίνεται σε αυτούς η ανάθεση μαθημάτων κατά προτεραιότητα. Πέτυχαν λοιπόν στις αιτήσεις να μη δηλώνονται μαθήματα που επιθυμεί να διδάξει ο υποψήφιος, αλλά η ειδικότητά του σύμφωνα με το βασικό πτυχίο, κατά τον ίδιο τρόπο που γίνεται αυτό στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Κάτι τέτοιο αναιρεί τον όποιο χαρακτήρα των μαθημάτων των ΙΕΚ, και αποτελεί ουσιαστικά παραδοχή εκ μέρους της πολιτείας ότι τα ΙΕΚ πλέον είναι και τυπικά ίδια με τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, άρα δεν έχουν ούτε και τυπικά λόγο ύπαρξης. Αυτό φυσικά ίσχυε από ανέκαθεν, αλλά το υπουργείο σθεναρά αρνούνταν ότι είναι έτσι.

Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια οι πληροφορικάριοι πιέζουν συνεχώς στο να αναλαμβάνουν μαθήματα με τα οποία δεν έχουν καμία σχέση, όπως μαθήματα λογιστικής(!), με αποτέλεσμα την ακόμα μεγαλύτερη πτώση του επιπέδου της τεχνικής εκπαίδευσης.

Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα οι μεν απόφοιτοι Αγγλικής φιλολογίας να διδάσκουν πλέον μαθήματα Αγγλικής ορολογίας με την οποία δεν έχουν καμία σχέση, εκτός βέβαια αν η συντεχνία τους προσπαθεί να πείσει την κοινωνία ότι ο μέσος απόφοιτος Αγγλικής φιλολογίας μπορεί να διδάξει την Αγγλική ορολογία των ηλεκτρολογικών ή των επαγγελμάτων υγείας. Όμως η κύρια στρέβλωση έγινε με τους πληροφορικάριους, οι οποίοι πλέον υποτίθεται ότι διδάσκουν μαθήματα που κανονικά θα δίδασκαν ηλεκτρονικοί, οικονομολόγοι, μαθηματικοί, γραφίστες και ηχολήπτες.

Το γιατί το υπουργείο το δέχεται είναι προφανές. Το υπουργείο γνωρίζει πολύ καλά ότι τα ΙΕΚ είναι μία εκπαιδευτική απάτη που απλώς δαπανά χρήματα του κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης χωρίς να παρέχεται καμία ουσιαστική εκπαίδευση, οπότε και προτιμά να ικανοποιεί συντεχνιακά αιτήματα, καθώς το επίπεδο της εκπαίδευσης είναι τόσο αστείο που κανείς δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθεί για την περαιτέρω υποβάθμισή του.

Υπήρξε ισχυρισμός από τη μεριά του υπουργείου ότι η ηλεκτρονική αίτηση θα επιφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στις προσλήψεις. Όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, αυτό δε συμβαίνει, καθώς όσοι έχουν τις απαραίτητες προσβάσεις έχουν κανονίσει από πριν τις λεπτομέρειες για την πρόσληψή τους, με αποτέλεσμα κάποιοι να βρεθούν “μυστηριωδώς” να έχουν πολλαπλάσιο αριθμό μορίων από την προηγούμενη ηλεκτρονική αίτηση. Αυτό που πλέον έγινε ήταν να αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη δύναμη οι διευθυντές των ΙΕΚ σε ένα σύστημα που παραδοσιακά βασίζεται σε σαθρές βάσεις.

Κάπου εδώ τα πράγματα αποκτούν ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ανάμεσα στους υπόλοιπους που ζήτησαν διάφορες αλλαγές ήταν και ένας νεόκοπος σύλλογος με τη βαρύγδουπη ονομασία “Σωματείο Επιστημόνων Εκπαιδευτικών ΙΕΚ”, που δεν εκπροσωπεί κανέναν εκτός από μία μικρή ομάδα επιτήδειων. Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον σημείο είναι ότι τα μέλη του είναι επίσης μέλη διαφόρων άλλων συνδικαλιστικών συλλόγων της κακιάς ώρας σε διάφορους κλάδους και δορυφόροι παραγόντων που φαίνονται με τον τρόπο αυτό να συνδέονται με πολλά διαφορετικά σωματεία-σφραγίδες.

Οι εκπρόσωποι του εν λόγω ψευτοσωματείου εμφανίζονται στο Υπουργείο Παιδείας ως προνομιακοί συνομιλητές για θέματα ΙΕΚ και προβάλλουν κάποιες απαιτήσεις που γίνονται δεκτές με ιδιαίτερη ευκολία. Αυτές αφορούν τη δημιουργία ενός ακόμα μητρώου, αλλαγές στον τρόπο προσλήψεων, ζητήματα που αφορούν την ισχυροποίηση μίας συγκεκριμένης κλίκας στα δημόσια ΙΕΚ, και κατά περίεργο τρόπο και ένα συγκεκριμένο θέμα σχετικά με το ΙΕΚ Κορυδαλλού.

Πως εξηγείται άραγε η αναφορά σε ένα συγκεκριμένο ΙΕΚ ανάμεσα στα υπόλοιπα θέματα των περίεργων αυτών συνομιλιών; Ο τότε διευθυντής του ΙΕΚ Κορυδαλλού ήταν το γνωστό λαμόγιο Ιωάννης Λυμπέρης, επί σειρά ετών Γενικός Διευθυντής της Σιβιτανιδείου. Ανάμεσα σε όσους συμμετείχαν στις συνομιλίες αυτές ήταν και ο γνωστός συνδικαλιστής των ΤΕ01 Μάριος Παπαδόπουλος, με θητεία επίσης στη Σιβιτανίδειο.

Το πως γίνεται μόνιμοι “εκπαιδευτικοί ΤΕ01” να εκπροσωπούν ωρομίσθιους των ΙΕΚ είναι ένα ζήτημα που θα πρέπει να μπορεί να εξηγήσει ο Αρβανιτόπουλος.

Εντύπωση κάνει και το ότι ζητήθηκε οι αιτήσεις στα ΙΕΚ να γίνονται μία φορά το χρόνο και όχι κάθε εξάμηνο. Για κάποιο λόγο το υπουργείο είδε πολύ θετικά αυτή την πρόταση, παρά το γεγονός ότι τα διαφορετικά εξάμηνα έχουν και διαφορετικά μαθήματα και μία τέτοια πρόταση είναι το λιγότερο εκτός πραγματικότητας. Όμως ανάμεσα στις επιδιώξεις κάποιων, κυρίως μονίμων “εκπαιδευτικών”, είναι και η τυπική μετατροπή των ΙΕΚ σε σχολικές δομές και η τυπική ενσωμάτωσή τους στο σχολείο. Λέμε τυπική γιατί ουσιαστικά τα δημόσια ΙΕΚ υπήρξαν πάντοτε παραμάγαζο των διπλανών σχολείων, με τις ίδιες αίθουσες, τα ίδια εργαστήρια και τους ίδιους καθηγητές, ή συγγενείς των ίδιων καθηγητών.

Αφού το σύστημα εξασφάλισε την ικανοποίηση κάποιων συντεχνιών και τη συγκατάθεση ενός μικρού στρατού λαμογιών που κινείται διαχρονικά στο παρασκήνιο, μετά προχώρησε ανενόχλητο στην ικανοποίηση των δικών του επιδιώξεων, που στην περίπτωση αυτή ήταν η επιβολή του ΑΜΚΑ.

Προκειμένου να καμθούν οι αντιστάσεις όσων δεν διέθεταν ΑΜΚΑ, ο νεοταξίτης Αρβανιτόπουλος φρόντισε ώστε η κατοχή του ΑΜΚΑ να αποτελεί το κύριο προαπαιτούμενο για την υποβολή αιτήσεων, όπως τονίζει η σχετική ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας:

“Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή της αίτησης είναι να γνωρίζουν οι υποψήφιοι τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) που διαθέτουν, διαφορετικά να τον αναζητήσουν μέσω της πύλης http://www.amka.gr. Αν κάποιος δε διαθέτει ή δε γνωρίζει τον αριθμό αυτό αποκλείεται από το να υποβάλει αίτηση σε κάποιο ΔΙΕΚ και ΔΣΕΚ της επιλογής του.”

Η επιβολή του ΑΜΚΑ αποτελεί πάγια επιδίωξη της των τελευταίων δοτών κυβερνήσεων προκειμένου να επιβληθεί μία ηλεκτρονική δικτατορία και να επιτευχθεί η πλήρης έλεγχος του πληθυσμού, με αμέσως επόμενο βήμα την υποχρεωτική χρήση της “Κάρτας του Πολίτη”. Τις ημέρες των αιτήσεων κυκλοφόρησε άλλωστε η σχετική είδηση:

“Νόμισε κανείς ότι σταμάτησαν οι διαδικασίες για την έκδοση της Κάρτας του Πολίτη; Όχι βέβαια! Οι Υπηρεσίες δουλεύουν πυρετωδώς, απλά δεν δημοσιοποιείται η “πρόοδος” που έχει γίνει…

Στην ημερίδα που διοργανώθηκε στην Θεσσαλονίκη στις 21 Νοεμβρίου 2013, ο κος Στρατής Μαραγκός – Αν. Γενικός Δ/ντης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων του Υπουργείου Εσωτερικών, εξήγησε πως η σειρά που ακολουθούν τα πράγματα για την έκδοση της Κάρτας του Πολίτη έχουν ως εξής:

α) Πρώτα θα δημιουργηθεί το Μητρώο Πολιτών που θα αποτελείται από το Εθνικό Δημοτολόγιο και το Εθνικό Ληξιαρχείο.

β) Όταν θα είναι έτοιμο το Μητρώο Πολιτών θα εκδοθεί η Κάρτα του Πολίτη, όπως δείχνει και το slide #12 της ομιλίας του.
Σύμφωνα με τον κο Μαραγκό το Δημοτολόγιο είναι έτοιμο για 324 Δήμους. Το Ληξιαρχείο όχι. Άρα σύμφωνα με τον κο Μαραγκό, το Μητρώο Πολιτών είναι κατά το ήμισυ έτοιμο.
Επίσης για την Κάρτα του Πολίτη είπε:

“Το τι θα περιέχει η Κάρτα του Πολίτη επάνω της, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και άλλα πράγματα, τα οποία θα τα συζητήσουμε όταν είναι ώριμη η κατάσταση από πλευράς πολιτείας”…
Επίσης απαντώντας σε ερώτηση που του ετέθη, δήλωσε: “Εμείς, την εφαρμογή διαλειτουργικότητας του Εθνικού Δημοτολογίου την έχουμε έτοιμη ΤΩΡΑ, όταν λέω ΤΩΡΑ, ΤΩΡΑ, ΧΤΕΣ, ΠΡΟΧΤΕΣ, είναι έτοιμη… Πρέπει να έχουμε πολιτική βούληση να προχωρήσουμε παρακάτω. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και αυτή καταθέτω”.
Δείτε τις δηλώσεις του κου Μαραγκού

Τα slides που παρουσίασε ΕΔΩ: http://www.slideshare.net/otsgr/ss-28736229″

Αυτά βέβαια συμβαίνουν εις βάρος της ίδιας της ασφάλειας των πολιτών, καταρρίπτοντας τα επιχειρήματα των κυβερνώντων για

“Τα υπέρ-ευαίσθητα στοιχεία υγείας των πολιτών, «ταξιδεύουν» μέσω του διαδικτύου μέχρι το Υπουργείο Υγείας. Μόλις πέρσι, χάκερς είχαν πρόσβαση στα στοιχεία της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης. Μπαινόβγαιναν στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και έγραψαν ενάμιση εκατομμύριο συνταγές αλλά και είχαν πρόσβαση στα στοιχεία 9,5 εκατομμυρίων ασφαλισμένων και 60.000 ιατρών!”

Στην περίπτωση της εκπαίδευσης, κανένας συνδικαλιστής δεν προχώρησε σε σχετικές καταγγελίες για τη διαδικασία των αιτήσεων των υποψηφίων εκπαιδευτών ΙΕΚ, καθώς παρασκηνιακά το κύριο μέλημα όλων είναι η πρόσβαση στις προσλήψεις και όχι η καταγγελία τους!

Το αποκαλυπτικό άρθρο συνεχίζει γύρω από το θέμα του ΑΜΚΑ:

“ΚΟΛΛΙΑ: Ο ΝΟΜΟΣ 3655/2008 ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΒΑΝΑΥΣΑ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

Του Μάκη Βραχιολίδη

Η κυβέρνηση εφαρμόζει βιαίως το ηλεκτρονικό φακέλωμα των πολιτών. Όποιος δεν το αποδέχεται θα οδηγείται σε βιολογική εξόντωση. Την ώρα που ο A.Σαμαράς κατατάσσει τη βία σε άκρα δεξιά ή εξτρεμιστική αριστερά, η Πολιτεία εφαρμόζει μεθόδους «εγκληματικής οργάνωσης». Κατά παράβαση κάθε έννοιας δημοκρατικής-συνταγματικής νομιμότητας, θεσπίζει νόρμες υποδούλωσης των πολιτών.

Ακόμη και η γιαγιά του χωριού υποχρεώνεται πλέον να υποβάλει την δήλωσή της ηλεκτρονικά αφού πρώτα προμηθευτεί τον «κλειδάριθμο». Το ΑΜΚΑ, η κάρτα του πολίτη κι ένα σωρό άλλες κάρτες θα καταλήξουν σε μία κάρτα με έναν και μοναδικό αριθμό για κάθε πολίτη. Μέσα εκεί θα περιέχονται όλα τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του καθενός τα οποία θα ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο! Όσοι πολίτες αρνούνται να υποταχθούν στις ντιρεκτίβες της νέας τάξης πραγμάτων θα αποκόπτονται από κάθε εργασία, μισθό, σύνταξη, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Η βουλευτής των ΑΝΕΛ Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά υπέβαλε σχετική ερώτηση στην Βουλή όπου περιγράφει τα όσα φοβερά έχουν σχεδιάσει σε βάρος μας. Ήδη, θύματα αυτής της εγκληματικής τακτικής της Πολιτείας έχουμε αρκετά. Άνθρωποι που στερούνται της σύνταξής τους και των φαρμάκων τους με το κράτος να εμφανίζεται αποφασισμένο να εξοντώσει όλους όσους δεν υπακούουν!

Δείτε τραγικές περιπτώσεις που καταδεικνύουν ότι εκτός από την βία που περιέγραψε ο Πρωθυπουργός υπάρχει η κρατική βία. Βία που έχει τον μανδύα της νομιμότητας.

ΤΗΣ ΕΚΟΨΑΝ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΡΓΟΣΒΗΝΕΙ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΞΥΓΟΝΟΥ!

Η Αργυρώ Μπορουτζούδη, λόγω βαρέως άσθματος έχει καθημερινά ανάγκη το οξυγόνο ζωής. Η Πολιτεία της έχει στερήσει τη σύνταξη εδώ και 2 σχεδόν χρόνια. Είναι σαν να της λέει: «πέθανε μια ώρα αρχύτερα»!

Αργυρώ Μπορουτζούδη. Συνταξιούχος του ΙΚΑ εδώ και 22 χρόνια. Εργαζόταν στο εργοστάσιο της Softex και όταν συμπλήρωσε τα ένσημά της βγήκε στην σύνταξη. Έπαιρνε 572 ευρώ μαζί με το επικουρικό, αλλά από τον Ιανουάριο του 2012 της την έκοψαν γιατί αρνείται να παραλάβει τον ΑΜΚΑ για λόγους θρησκευτικής συνείδησης.

Η ίδια λέει: «Εδώ και σχεδόν 2 χρόνια μου έχουν κόψει τη σύνταξη επειδή αρνούμαι να πάρω τα σύμβολα του Αντιχρίστου. Έχω κάνει αίτηση παρουσίας ότι είμαι στη ζωή αλλά δεν τη δεχτήκανε και μου ζητούσαν να πάρω τον ΑΜΚΑ».

Η κ. Μπορουτζούδη πάσχει από άσθμα βαριάς μορφής και χρειάζεται οξυγόνο τουλάχιστον δυο φορές μερησίως.

Μπορουτζούδη: Από το άγχος που έχω χάσει τη σύνταξη και που δεν έχω πλέον κανένα εισόδημα για να ζήσω, έχω μεγαλύτερο πρόβλημα υγείας και απελπίζομαι. Όλη η περιουσία μου ήταν αυτά τα λίγα χρήματα της σύνταξής μου και μου πήραν το ψωμί από το στόμα. Κινδυνεύει η ζωή μου μέρα με τη μέρα. Έχω ανάγκη να παίρνω οξυγόνο δυο με τρεις φορές την ημέρα και δεν μπορώ να λαμβάνω τα φάρμακά μου αφού μου έκοψαν και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Να είναι μάρτυράς μου ο κόσμος πως ό,τι πάθω θα είναι υπεύθυνοι αυτοί.

Ποιοι σας βοηθούν να πάρετε τα φάρμακά σας;

Μπορουτζούδη: Αναγκάζομαι να παρακαλώ τον ένα και τον άλλον να μου δώσει μια οικονομική ενίσχυση για μπορέσω να αγοράσω τα επείγοντα φάρμακά μου και να πάρω ένα κομμάτι ψωμί. Έχω γίνει ζητιάνα χωρίς να το θέλω (κλάματα). Όλοι οι λογαριασμοί μου είναι απλήρωτοι και μπορεί από μέρα σε μέρα να με βγάλουν από το σπίτι.

Τι θα είχατε να πείτε στην Πολιτεία που σας έκοψε την κυβέρνηση;

Μπορουτζούδη: Δεν ζητώ να μου κάνουν χάρη ούτε να μου δώσουν δανεικά. Είναι δικά μου λεφτά, είναι ο ιδρώτας μου, είναι η σύνταξή μου για την οποία εργάστηκα επί χρόνια.

Ο πρώην εισαγγελέας Ιωάννης Σακκάς είχε κάνει μία παρέμβαση γι’ αυτό το θέμα, λέγοντας ότι η Πολιτεία θα πρέπει να ενεργήσει όπως και με τους Ιεχωβάδες που αρνούνται να δώσουν αίμα για να σώσουν τον συγγενή τους, έτσι να δώσουν υποχρεωτικά ΑΜΚΑ σε όσους το αρνούνται, προκειμένου να πάρουν σύνταξη.

Μπορουτζούδη: Μα τι λέει ο κύριε εισαγγελέας; Είναι δυνατόν να αρνηθείς με το ζόρι την αλήθεια και να δεχτείς το ψέμα; Θεωρώ ότι οι αριθμοί ΑΜΚΑ και ΑΦΜ είναι σύμβολα του διαβόλου…

Δεν έχετε ούτε ΑΦΜ;

Μπορουτζούδη: Όχι. Είχα ΑΦΜ αλλά όταν μπήκε στο TAXIS έκανα ανάκληση. Από τότε, κάνω δήλωση σε απλή κόλλα, λευκό χαρτί και στέλνω την δήλωση με τον δικαστικό επιμελητή. Η εφορία την παραλαμβάνει κανονικά και πληρώνω ό,τι φόρος μου αναλογεί.

Απευθυνθήκατε στην Εκκλησία μήπως και μεσολαβήσει για να βρεθεί λύση στο πρόβλημά σας;

Μπορουτζούδη: Δεν μπορούν να κάνουν τίποτε για την σύνταξή μου, γιατί εκείνοι τα δέχονται όλα. Η ιερά Σύνοδος βέβαια πλήρωσε το ρεύμα του σπιτιού μου και δεν μου το έκοψε η ΔΕΗ.

ΣΤΕΡΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΕΠΙΔΟΜΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΠΟ 90% ΑΝΑΠΗΡΟ!

Ο Βαγγέλης Αυγερίδης έχει αναπηρία σε ποσοστό 90%. Χρειάζεται κάθε μήνα 5 κουτιά διαφορετικά φάρμακα. Τη ΔΕΗ στο 34 τ.μ. διαμέρισμά του θα την κόψουν. Η κρατική βία τον σύρει στον θάνατο μια και του έκοψε και τη σύνταξη και το επίδομα αναπηρίας!

Ευάγγελος Αυγερίδης. Ετών 72 με βαρύτατο ιστορικό υγείας. Έχει αναπηρία 90% με βεβαίωση από την αρμόδια επιτροπή, λόγω βαρυτάτων πολλαπλών αναπηριών. Έχει υποστεί δύο εγκεφαλικά, έχει πρόβλημα στα νεφρά, ενώ πάσχει και από κολπική μαρμαρυγή. Έφυγε το 1991 από το δημόσιο με πρόωρη σύνταξη λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας. «Ο Θεός με κράτησε στη ζωή» λέει με βαθιά πίστη, όμως το ανάλγητο κράτος τον σύρει στον θάνατο.

Τα φάρμακα που χρειάζεται ο κ. Αυγερίδης είναι πολλά.

Ποιοι σας βοηθούν οικονομικά;

Αυγερίδης: Συμπολίτες μου με πήγανε στους «Γιατρούς του Κόσμου» όπου μου προμήθευσαν τα φάρμακα. Δεν μπορώ όμως να κάνω επανέλεγχο της υγείας μου γιατί πρέπει να πληρώσω τον γιατρό από την τσέπη μου. Μου έκοψαν και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και γι’ αυτό τον λόγο δεν μπορώ να κάνω ούτε μια απλή εξέταση αίματος.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ-ΣΟΚ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΛΛΙΑ
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Αριθ. Πρωτ.: 13158/19.07.2013
ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ. κ. Υπουργούς Οικονομικών, Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης

και Ηλεκτρονικής Διακυβερνήσεως, Υγείας, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας

Θέμα: ΑΜΚΑ/ Κάρτα Πολίτη/ Προσβολή Ανθρώπινων Δικαιωμάτων

Με δεδομένη την απαίτηση του κράτους από τους πολίτες να ποιούνται χρήση των τεχνολογιών της πληροφορικής στις συναλλαγές τους με το κράτος, ανακύπτουν, από νομικής απόψεως, μείζονα ζητήματα προστασίας των ατομικών δικαιωμάτων, συνοψιζόμενα ως εξής:

1. Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση

Πρόκειται για το ηλεκτρονικό βιβλιάριο ασθενειών του κάθε πολίτη. Δηλαδή οι ασθένειες, τα φάρμακα που λαμβάνει, οι εξετάσεις και οι εγχειρήσεις στις οποίες έχει υποβληθεί, οι ανίατες ασθένειες (σωματικές ή/και ψυχικές) από τις οποίες υποφέρει, ο κάθε ένας πολίτης ξεχωριστά, καταγράφονται κεντρικά, σε ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων – σήμερα του Υπουργείου Υγείας, αλλά και της ιδιωτικής εταιρείας ΗΔΙΚΑ – οι οποίες ενημερώνονται μέσω του Η/Υ του ιατρού, του ιατρικού κέντρου, του νοσοκομείου κλπ. Δηλ. τα υπέρ-ευαίσθητα στοιχεία υγείας των πολιτών, «ταξιδεύουν» μέσω του διαδικτύου μέχρι το Υπουργείο Υγείας. Μόλις πέρυσι, έγινε γνωστό ότι χάκερ είχαν πρόσβαση στα στοιχεία της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης (βλ. «Από τα Ζωνιανά» εξαπολύθηκε η κυβερνοεπίθεση στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση. Λίγο πριν το Πάσχα (πέρυσι) διαπιστώθηκε ότι οι χάκερ μπαινόβγαιναν στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και ότι όχι μόνο έγραψαν ενάμιση εκατομμύριο συνταγές αλλά και είχαν και πρόσβαση στα στοιχεία 9,5 εκατομμυρίων ασφαλισμένων και 60.000 ιατρών».)

2. Ηλεκτρονική Κάρτα Υγείας

Πρόκειται για μία έξυπνη κάρτα (δηλ κάρτα με τσιπάκι RFID ή μη) την οποία έχει εξαγγείλει ο κος Σαμαράς προεκλογικά. Πρόκειται για ακόμη ένα βήμα προς το «καλύτερο» και «πληρέστερο» φακέλωμα των ασθενειών των πολιτών. Στη πράξη υποχρεώνονται οι φορολογούμενοι για δεύτερη χρονιά, να αποκτήσουν κλειδάριθμο, προκειμένου να υποβάλουν μόνοι τους τις φορολογικές δηλώσεις. Δηλ. τα οικονομικά τους στοιχεία «ταξιδεύουν» μέσω του διαδικτύου για να φτάσουν στους Η/Υ του ΤΑΞΙΣ. Είναι σε όλους μας γνωστή η περίπτωση του 35χρονου που συνελήφθη τον Νοέμβριο 2012 στο κέντρο της Αθήνας κι είχε στην κατοχή του στοιχεία 9 εκατομμυρίων Ελλήνων από το ΤΑΞΙΣ (όπως αριθμούς φορολογικών μητρώων, περιουσιακές καταστάσεις, ονόματα, διευθύνσεις κ.α.) Εάν δεν μπορεί να διασφαλιστεί η ασφάλεια των ηλεκτρονικών μας δεδομένων που προκύπτουν από την έγχαρτη υποβολή, θα διασφαλιστεί η ασφάλεια της πολύ πιο διάτρητης διαδικασίας της ηλεκτρονικής υποβολής μέσω διαδικτύου;

3. Ξεκινάει το πλήρες και καθολικό οικονομικό φακέλωμα των οφειλετών.
Ουσιαστικά δηλαδή, το Υπουργείο Οικονομικών επιδιώκει, με τη βοήθεια όσων ζητήσουν να υπαχθούν στη νέα ρύθμιση, να «κτίσει» μια μικρογραφία του Ηλεκτρονικού Περιουσιολογίου το οποίο διαρκώς εξαγγέλλει χωρίς ποτέ να μπορέσει να ετοιμάσει.

4. Κάρτα Αποδείξεων.

Μια προσπάθεια του κου Παπακωνσταντίνου η οποία συντελούσε σε ένα ακόμη φακέλωμα: Από πού (ΑΦΜ καταστήματος) και ποιο ποσό ξόδεψε κάποιος για τις αγορές του. Μ’ αυτήν δύναται να ανακύψουν ζητήματα προσβολής της ιδιωτικής ζωής των πολιτών από την δυνητική αποκάλυψη καταναλωτικών συνηθειών (κάθε πότε ψωνίζει κάποιος από κρεοπωλείο, μανάβικο, κάθε πότε νοικιάζει dvd κοκ), γνώσεως των πολιτικών φρονημάτων των πολιτών (θα γνωρίζει το κράτος τις δωρεές σε κόμμα, φιλανθρωπικές οργανώσεις), θρησκευτικών δοξασιών (αγορές βιβλίων θρησκευτικού περιεχομένου από εκδοτικούς οίκους και καταστήματα). Αυτοί που κόπτονται για την κατάργηση του θρησκεύματος στις ταυτότητες, θα το μάθαιναν από την Κάρτα Αποδείξεων!

Συνοπτικά αναφέρουμε πως κατά καιρούς έχει γίνει εξαγγελία για Κάρτα του Δημότη, Κάρτα Εργαζομένου, Κάρτα Φοιτητή, για Κάρτα του Βουλευτή, για την οποία μίλησε πρόσφατα ο κος Βουλγαράκης κλπ. Δηλαδή μια πληθώρα Καρτών, οι οποίες όπως είχαν δηλώσει παλαιότερα αρμόδιοι υπουργοί, θα ενοποιηθούν στην Κάρτα του Πολίτη. Δηλ. από την γραφειοκρατία των εγγράφων, περνούμε σταδιακά στην ηλεκτρονική γραφειοκρατία, προκειμένου να προκύψει ως ανάγκη και «λύτρωση», η ΜΙΑ Κάρτα, ο ένας Αριθμός!

Επίσης κάθε μια από αυτές τις Κάρτες ή Ηλεκτρονικά Συστήματα, καταγράφουν την ηλεκτρονική συμπεριφορά του κατόχου της σε διαφορετικές βάσεις δεδομένων. Πρόκειται για ξεχωριστά, ανεξάρτητα προφίλ των πολιτών επί διαφορετικών πτυχών της ζωής τους. Είναι δυνατόν αυτά τα στοιχεία να ενοποιηθούν και ο εκάστοτε κάτοχος όλων αυτών των πληροφοριών να βλέπει την συνολική εικόνα κάθε πολίτη. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα με την χρήση ΕΝΟΣ ενοποιητικού κωδικού: ΑΜΚΑ, ΑΦΜ ή άλλου (ακόμη και αγνώστου στους πολίτες). Σε πρόσφατο δημοσίευμά της η εφημερίδα Δημοκρατία αποκάλυψε πως «στο Μνημόνιο 3 που υπέγραψε πρόσφατα η κυβέρνηση, στη σελίδα 31 παρουσιάζεται αναλυτικά πώς θα λειτουργεί ο «Αριθμός δημοσιονομικής ταυτοποίησης». Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση δεσμεύεται ως εξής: «Μέχρι τον Ιούνιο του 2013, θα απαιτηθεί από όλα τα υπουργεία, τα οποία έχουν δημοσιονομική σχέση με φορολογουμένους, να χρησιμοποιούν τον κωδικό αριθμό ταυτοποίησης για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές τους με τους πολίτες. Περαιτέρω, μέχρι τον Ιούνιο του 2014 θα καθιερώσουμε μια κεντρική υπηρεσία η οποία θα ενοποιήσει και θα συνδέσει όλους τους διαφορετικούς αριθμούς ταυτοποίησης που χρησιμοποιούνται τώρα στις διάφορες κυβερνητικές υπηρεσίες». Για το ίδιο θέμα το περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ (Νοέμβριος 2012) αναφέρει: Μέχρι το 2014 όλα αυτά θα έχουν αλλάξει ή θα έχουν συγχωνευθεί σε έναν αριθμό, που ενδεχομένως να μη τον γνωρίζει καν ο πολίτης. Επικρατέστερο για την ώρα θεωρείται από επιτελείς του υπουργείου Οικονομικών το αυστριακό μοντέλο, που βγάζει έναν αρχικό αριθμό για κάθε πολίτη, τον οποίο δεν γνωρίζει κανένας και είναι μυστικός και κρυφός απ’ όλους. Από τον αριθμό αυτό όμως βγαίνουν άλλοι «τομεακοί» αριθμοί μητρώου, όπως π.χ. ο ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ ή ο αριθμός του δελτίου ταυτότητας. Με βάση τα σχέδια των επιτελών, θα δημιουργηθεί μια κεντρική υπηρεσία που θα «μεταφράζει» κάθε αριθμό μητρώου από και προς το μοναδικό
αριθμό κάθε πολίτη.

Τέλος αξίζει να γίνει αναφορά και στο εξής:

«Αξιοποίηση» των στοιχείων που συλλέγει το κράτος, μέσω όλων των ανωτέρω συστημάτων. Πριν ένα έτος, το Spiegel δημοσίευσε ένα άρθρο, σύμφωνα με το οποίο η Γερμανική Κυβέρνηση θα πωλεί τα προσωπικά δεδομένα των Γερμανών που έχουν στην κατοχή τους οι Κυβερνητικές Υπηρεσίες, σε εταιρείες διαφημίσεως και προωθήσεως πωλήσεων! Προφανώς εννοεί τις πάσης φύσεως κυβερνητικές υπηρεσίες που είναι διασυνδεδεμένες μεταξύ τους, στο πλαίσιο της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης». Στο δημοσίευμα αυτό, χρησιμοποιείται μια φωτογραφία από τη Γερμανική Κάρτα Πολίτη και στη λεζάντα της γίνεται σαφής αναφορά στα στοιχεία της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας. Ο συνειρμός είναι άμεσος και η απορία που γεννιέται απλή: Και αν ξεκινήσουν να πωλούν απλά στοιχεία, ποιος εγγυάται ότι σε επόμενο στάδιο δεν θα πωλούν όλα τα δεδομένα από την καθημερινή χρήση της Κάρτας του Πολίτη (αγορές προϊόντων, φαρμάκων, χώρους που επισκέπτεται ο πολίτης, εξετάσεις υγείας στις οποίες υποβάλλεται κλπ κλπ) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ιδιωτική ζωή των πολιτών;

Τέλος, εάν θεωρήσουμε το ΤΣΙΠ RFID ενσωματωμένο σε μία κάρτα ως πρόδρομο του αποκαλυπτικού εμφυτεύματος στον πολίτη αργότερα – για μεγαλύτερη «ασφάλεια», π.χ. για να μη σου κλέβουν την κάρτα και παρουσιάζονται σαν εσένα – κινδυνεύομε άμεσα και από:
• Σωματικές διαταράξεις και αλλοιώσεις του DNA μας (λόγω της Ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας απαραίτητης για την λειτουργία του RFID).
• Τραυματισμό (που μπορεί να αποβεί και θανατηφόρος) σε περίπτωση ατυχούς ή εσκεμμένης «Έκρηξης» του πυκνωτή που περιέχεται στο RFID chip. Ατυχής έκρηξη μπορεί να συμβεί αν π.χ. πέσει σχετικά κοντά στο RFID ένας κεραυνός. Εσκεμμένη έκρηξη μπορεί να προκύψει από εντολή υπερφόρτισης που δόθηκε μέσω κακόβουλης επίθεσης!
Ίσως και για αυτό ο νύν πρωθυπουργός της Βρετανίας, David Cameroon είπε χαρακτηριστικά: « … (Η RFID ταυτότητα) δεν θα μειώσει την εγκληματικότητα και την
παράνομη μετανάστευση, αντιθέτως θα αποτελέσει μία οικονομική σπατάλη και θα παραβιάσει τα ανθρώπινα δικαιώματα …».

Επίσης χώρες όπως η Ισλανδία και η Δανία έχουν αρνηθεί την χρήση ηλεκτρονικής ταυτότητας. Αρκετές μάλιστα όπως η Βρετανία, η Αυστραλία, η Φιλανδία, και η Νορβηγία … δεν έχουν καν ταυτότητα μέχρι σήμερα!

Ωστόσο ο ΑΜΚΑ και οι διατάξεις που τον εθέσπισαν, αντίκεινται στις διατάξεις του Συντάγματος, ενώ από το ίδιο το Σύνταγμα και από τον νόμο, αλλά και από τις διοικητικές Αποφάσεις συνταξιοδοτήσεως ή προσλήψεως – ως προς την δασκάλα του Δημοτικού – κατωχυρούται το δικαίωμά τους για χορήγηση του μισθού ή της συντάξεως και των λοιπών παροχών ιατρικής και φαρμακευτικής περιθάλψεως – καρπός κοπιώδους εργασίας τριών και πλέον συναπτών δεκαετιών. Η δε αρχειοθέτηση των χριστιανών επί τη βάσει του ΑΜΚΑ εγκυμονεί, κατά τα αναλυτικώς προεκτεθέντα, κινδύνους από την τήρηση βάσεων ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, στην οποία δεν επιθυμούν να περιληφθούν και ο ίδιος ο ΑΜΚΑ ουδόλως εχρειάζετο για την χορήγηση του μισθού, της συντάξεως, της ιατρικής και φαρμακευτικής περιθάλψεως, αφού αυτές τους παρείχοντο κανονικώς, χωρίς κανένα πρόβλημα. Για του λόγου το ασφαλές επισημαίνεται άνευ σχολίων η διάταξη του άρθρου 153 Ν. 3655/2008, ήτις έχει ως ακολούθως «…ουδείς δύναται να απασχοληθεί ως μισθωτός ή ως αυτοαπασχολούμενος, να ασφαλισθεί ή να καταβάλει ασφαλιστικές εισφορές, να εκδώσει ή να ανανεώσει βιβλιάριο ασθενείας, να δικαιωθεί και να εισπράξει συντάξεις και γενικότερα πάσης φύσεως παροχές, επιδόματα και βοηθήματα εάν δεν διαθέτει ΑΜΚΑ, ο ποίος αναγράφεται υποχρεωτικά επί όλων των ως άνω αντιστοίχων παραστατικών».

Από Νοεμβρίου 2010, τότε ετέθη προς δημοσία διαβούλευση το θέμα έως ήμερα, πραγματοποιήθηκαν, κατά τα παγκοίνως γνωστά ανά την Ελλάδα πλήθος συγκεντρώσεων και διαμαρτυριών για το συγκεκριμένο ζήτημα θρησκευτικής συνειδήσεως, το οποίο απασχολεί αμέσως όλους τους άνεργους Ορθοδόξους Χριστιανούς.

Η στάση αυτή των διοικητικών Αρχών επί των περιπτώσεων δεκάδων χιλιάδων συνανθρώπων μας με στερεά και ακλόνητη Ορθόδοξη Συνείδηση παραβιάζει κατά τρόπον άμεσο, αλλά και βάναυσο πλήθος διατάξεων του συντάγματος, ως και υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις.

Συγκεκριμένα, από την ανωτέρω συμπεριφορά του κράτους, στο μέτρο, που συνιστά κυνική αδιαφορία για την προσωπική κατάσταση ανθρώπων γερόντων, ανιάτως πασχόντων και εργαζομένων που παρέχουν χωρίς καμία ανταμοιβή τις υπηρεσίες τους, καταβαραθρώνουν την ανθρώπινη αξία, η ποία συνταγματικώς συνιστά την κορωνίδα της πυραμίδος των αξιών στην πατρίδα μας και προσβάλλουν αμέσως το πρόσωπο των ανθρώπων αυτών, με αποτέλεσμα να παραβιάζεται το άρθρον 2 παρ. 1 Σ., κατά το οποίο «Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας».
Εξ ίσου παραβιάζεται το άρθρον 21 παρ. 3 Σ., κατά το οποίο: «Το Κράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας, του γήρατος, της αναπηρίας και ια την περίθαλψη των απόρων».
Προσέτι η στέρηση μισθών και συντάξεων, στον βαθμό που συνδέεται με νομίμως ιδρυθέντα και διοικητικώς αναγνωρισθέντα περιουσιακά δικαιώματα χρηματικής φύσεως, παραβιάζει χωρίς αμφιβολία το άρθρο 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ε.ΣΔ.Α. που κατοχυρώνει την υποχρέωση του κράτους να σέβεται την περιουσία των ανθρώπων και στο οποίο προβλέπεται ότι «Παv φυσικόv ή voμικόv πρόσωπov δικαιoύται σεβασμού της περιoυσίας τoυ. Ουδείς δύvαται vα στερηθεί της περιουσίας αυτού ειμή δια λόγους δημοσίας ωφελείας και υπό τoυς πρoβλεπoμέvoυς, πό τoυ vόμoυ και τωv γεvικώv αρχώv τoυ διεθvoύς δικαίoυ όρoυς. Αι πρoαvαφερόμεvαι διατάξεις δεv θίγoυσι τo δικαίωμα παvτός Κράτoυς όπως ση εv ισχύϊ Νόμoυς oύς ήθελε κρίvει αvαγκαίov πρoς ρύθμισιv της χρήσεως αγαθώv συμφόνως πρoς τo δημόσιov συμφέρov ή πρoς εξασφάλισιv της καταβoλής φόρωv ή άλλωv εισφορών ή πρoστίμωv».

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

Θα αποκαταστήσετε τους ανθρώπους, οι οποίοι αρνούνται να δηλώσουν και να αποδεχθούν τον ΑΜΚΑ με την άμεση χορήγηση των μισθών, συντάξεων, ων παροχών ιατρικής και φαρμακευτικής περιθάλψεως και όλων εν γένει ων παροχών, τις οποίες βάσει του Συντάγματος και του Νόμου δικαιούνται και να καταργήσετε την διάταξη του άρθρου 153 Ν. 3655/2008.

Αθήνα, 20 Ιουλίου 2013

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Μαρία Κόλλια Τσαρουχά

ΣΤ’ Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων

Βουλευτής Ν. Σερρών”

Στο σημείο αυτό υπάρχει και άλλο ένα ερώτημα:

Ο Πειραιώς Σεραφείμ στο παρελθόν είχε εκφραστεί λαύρα ενάντια στην Κάρτα του Πολίτη. Στις σχετικές κινήσεις του είχαν συμμετάσχει μόνο στελέχη της Χρυσής Αυγής, την οποία στη συνέχεια κατήγγειλε ως μασωνικό τάγμα. Αυτή τη στιγμή γιατί δεν καταγγέλλει τον νεοταξίτη Αρβανιτόπουλο που ως Υπουργός Παιδείας προωθεί με κάθε μέσο την επιβολή της; Το γεγονός αποκτά ιδιαίτερη σημασία τη στιγμή που ο Αρβανιτόπουλος εκλέγεται στον Πειραιά και όπως όλα δείχνουν απολαμβάνει την αμέριστη εκτίμηση του Σεραφείμ!

Advertisements