Ψεύτικα είδωλα

Τα δύο περιστατικά συνέβησαν την ίδια ημέρα. Το πρώτο αφορά άλλη μία βεβήλωση μνημείου από antifa και έλαβε χώρα στην Κύπρο

“Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015 – 23:04

Αριστεριστές αμαύρωσαν το Μνημείο Ελευθερίας στην Κύπρο – Οι Συναγωνιστές του ΕΛΑΜ το αποκατέστησαν

Το μένος τους πάνω στα μάρμαρα έβγαλαν αριστεριστές τα προηγούμενα βράδια στην Λευκωσία αμαυρώνοντας το επιβλητικό Μνημείο της Ελευθερίας με υβριστικά συνθήματα κατά του Έθνους. Οι γνωστοί-άγνωστοι, που όλοι γνωρίζουν την ταυτότητά τους αλλά κανείς δεν τους αγγίζει, έδειξαν ακόμη μία φορά πόσο μάχιμοι είναι αφού τσακώθηκαν με τα αγάλματα πετυχαίνοντας καίρια πλήγματα ρίχνοντας τους κόκκινες μπογιές.”

Μάρτυρας της βεβήλωσης του μνημείου η σχετική φωτογραφία:

Η σχετική είδηση δεν έδειξε να συγκινεί ιδιαίτερα την Ελληνική κοινή γνώμη, που άλλωστε είναι συνηθισμένη πλέον σε τέτοιες βεβηλώσεις και δείχνει όχι απλώς να τις αποδέχεται αλλά και να τις επικροτεί. Η κατάσταση αυτή έχει άλλωστε καλλιεργηθεί εδώ και δεκαετίες από τις διάφορες κυβερνήσεις και τα όργανά τους, τον τύπο και τα κανάλια, και φυσικά τους αμέτρητους αριστερούς “εκπαιδευτικούς”.

Την ίδια ώρα, ένα άλλο συμβάν προξένησε πολύ διαφορετική αντίδραση από τις αρχές:

“Σχεδίασαν με σπρέι σβάστιγκες στο μνημείο του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι..Τι συμβολίζει το ναζιστικό «C18»

“Θρασύτατη πρόκληση φασιστοειδών” που προκάλεσαν φθορές στο μνημείο για τον Παύλο Φύσσα καταγγέλλει, σε ανακοίνωσή του, ο δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας.

“Τα ξημερώματα της Τρίτης 24 Φεβρουάριου άγνωστοι προκάλεσαν ζημιές στο μνημείο του Παύλου Φύσσα, στο σημείο όπου το Σεπτέμβρη του 2013 δολοφονήθηκε από τα μέλη της φασιστικής συμμορίας της Χρυσής Αυγής. Αγκυλωτοί σταυροί και φασιστικά συνθήματα γέμισαν τη προτομή του αντιφασίστα μουσικού”, τονίζεται στην ανακοίνωση του δήμου η οποία καταλήγει ως εξής:
“Η νέα θρασύτατη πρόκληση και η επανεμφάνιση των φασιστοειδών στους δρόμους της πόλης μας αποδεικνύει ότι το μέτωπο αυτό παραμένει ανοιχτό”.”

Η σχετική είδηση διανθίστηκε και από τις απαραίτητες επεξηγήσεις σχετικά με τη μυστηριώδη οργάνωση C18. Η οργάνωση αυτή παρουσιάζεται να έχει έναν παγκόσμιο ιστό και να είναι παντοδύναμη, την ίδια στιγμή που αν πει κανείς το ίδιο για τους τέκτονες θεωρείται συνομωσιολόγος:

“…Η C18 εμφανίστηκε αργότερα και σε άλλες χώρες, με σημαντικότερες το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Πολωνία τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, την Βραζιλία, την Ισλανδία, την Τσεχία, την Σερβία, την Σουηδία, την Δανία ενώ υπάρχουν αναφορές για ύπαρξη μικρού πυρήνα και στην Ελλάδα. Το νούμερο 18 αντιστοιχεί στα γράμματα Α και H (το πρώτο και το όγδοο του Αγγλικού αλφάβητου) που φυσικά παραπέμπει στο όνομα του Αδόλφου Χίτλετ (Adolf Hitler).

Τα μέλη της συμμορίας έχουν κατηγορηθεί στη Βρετανία για δεκάδες δολοφονικές επιθέσεις σε βάρος μεταναστών αλλά ακόμα και Άγγλων οι οποίοι δεν είναι λευκοί.”

Αναρωτιόμαστε αν αυτές οι “δεκάδες δολοφονικές επιθέσεις σε βάρος μεταναστών” είναι αντίστοιχες με τις “εκατοντάδες δολοφονίες μεταναστών” που η Μάνδρου απέδιδε στη Χρυσή Αυγή και τις οποίες ακόμα δεν είδαμε να απαριθμούνται.

Ερωτηματικά δημιουργεί και η αναφορά σε “Άγγλους που δεν είναι λευκοί”, αλλά είναι γνωστό πως πλέον υπάρχουν και μαύροι Σουηδοί ή και Εσκιμώοι, καθώς υλοποιείται το σχέδιο Calergi που προστάζει τη νεγροποίηση της Ευρώπης.

Η σύγκριση της αντίδρασης της κοινής γνώμης και της προβολής στον τύπο ανάμεσα στα δύο περιστατικά καταδεικνύει τη βαθιά παθογένεια της Ελληνικής κοινωνίας, αν και πλέον θα αρχίσουμε να αμφιβάλλουμε για τον ορισμό της Ελληνικής κοινωνίας με τον ίδιο τρόπο που πρέπει να αμφιβάλλουμε και για τον ορισμό της Αγγλικής κοινωνίας όπως δείξαμε πριν.

Στη μία περίπτωση έχουμε βεβήλωση ενός μνημείου αφιερωμένου στους ανθρώπους που θυσιάστηκαν για ένα ανώτερο ιδανικό, και η βεβήλωση έγινε προκειμένου να επιβάλλουν οι γνωστές συμμορίες των antifa τις πρακτορικές επιδιώξεις τους. Κάποιοι πήγαν μόνοι τους και προσέφεραν την εργασία τους για την αποκατάσταση του μνημείου, και μάλιστα με το φόβο της στοχοποίησής τους ως “φασίστες”. Η επίσημη πολιτεία απλά αδιαφόρησε.

Στην άλλη περίπτωση έχουμε μία δολοφονία κάτω από ακόμα αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ο νεκρός παρουσιάστηκε ως υπέρτατος “καλλιτέχνης” του οποίου την καλλιτεχνική αξία ας μας επιτραπεί να αμφισβητήσουμε. Η ιστορία του μέλλοντος θα έχει πολλά να αναφέρει για το πως χρησιμοποιήθηκε και σκυλεύτηκε από τις πολιτικές εξουσιαστικές δομές. Ο δε δολοφόνος του απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί φασιστής, αφού ήταν γνωστός ως κομμουνιστής και μέλος της ΚΝΕ. Ο θάνατός του έγινε πρόσχημα για κυνήγι μαγισσών, πολιτικές διώξεις και δολοφονίες και ήταν επόμενο το “μνημείο” του να αποτελεί σύμβολο διωγμών των εναπομείναντων Ελλήνων και να συγκεντρώσει το μίσος των διωκώμενων. Η πράξη της αναγραφής συνθημάτων σε αυτό οδηγεί άμεσα σε πολεμικές δηλώσεις περί “ανοιχτού μετώπου στους δρόμους”, που φυσικά αποτελεί ανοικτή προτροπή σε νέες επιθέσεις εναντίων όσων δεν ασπάζονται τα ιδεολογήματα της Αριστεράς.

Είναι φανερή η προδιάθεση της εξουσίας να ενθαρρύνει τις επιθέσεις στα μνημεία της πρώτης περίπτωσης και να αποθαρρύνει με την απειλή της απροκάλυπτης βίας την αντίδραση στα “μνημεία” της δεύτερης περίπτωσης. Το ότι ο λαουτζίκος αποδέχεται σιωπηρά, ή ακόμα και επικροτεί στα πλαίσια της συναλλαγής με το ντοβλέτι, την κατάσταση αυτή δείχνει πως πλέον έχει ασπαστεί ψεύτικα είδωλα και πως η Ελληνική κοινωνία είναι στα όρια της εκ των έσω κατάρρευσης.

Όσο για τους “δράστες”, έθεσαν το θέμα με έναν πολύ ενδιαφέροντα τρόπο (οι υπογραμμίσεις δικές μας):

“Αναλαμβάνουμε την ευθύνη για την βεβήλωση του μνημείου του Αντιφασίστα ”Καλλιτέχνη” Παύλου Φύσσα ή αλλιώς Killah P.

Είναι αστείο πραγματικά να νομίζουν οι ακροαριστεροί και αναρχικοί κατσαπλιάδες ότι θα τους αφήσουμε να νομίζουν ότι τους ανήκει έστω και ένα κομμάτι γης. Οι αντιφασιστες λενε οτι τα μνημεία είναι για να τα βεβυλώνουν και εμείς αυτό κάναμε. Αυτή είναι η απάντηση μας σε όλα τα Εθνικά μνημεία που καθημερινά βεβηλώνουν οι νεοταξικοί κοπρίτες και κανένα κανάλι δεν έδειξε, κανένας δημοσιογράφος δεν ”βγήκε εκτός ρούχων” και αυτο διότι όλες οι αντιεθνικές μυστικές υπηρεσίες λειτουργούν πολύ καλά …”

Advertisements