Η Δούρου απειλεί

Η εξουσία δεν αρέσκεται στην αποκάλυψη της αλήθειας και δε διστάζει να χρησιμοποιεί είτε το φόβητρο των παρακρατικών και τη στοχοποίηση από υποκείμενα τύπου Κάτσικα, είτε το φόβητρο της αστικής “δικαιοσύνης” που διαχρονικά εξασφαλίζει την ασυλία των αυθαιρετούντων εξουσιαστών.

Στα πλαίσια αυτών των πρακτικών, η Ρένα Δούρου θεώρησε καλό να απειλήσει με αγωγές και μυνήσεις την μαχητική δημοσιογράφο Καλλιόπη Σουφλή επειδή αυτή ανέφερε αυτά που γνωρίζει όλος ο κόσμος:

“Άκου, ρένα δούρου, ή μάλλον διάβασε προσεκτικά την απάντησή μου…

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΟΥΝ ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

ΑΛΛΩΣΤΕ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΤΕΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΕΧΕΤΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ… ΚΙ ΕΓΩ, ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ.
ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ 500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ, ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ Σ’ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ… ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ.

ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΟΜΩΣ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΚΕΨΗΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΞΑΘΛΙΩΣΕΤΕ…

Το αν ήσουν ή δεν ήσουν έμμεσος συνεργάτης του Τσοχατζόπουλου, είναι το λιγότερο… μπροστά στην πολιτική που ακολουθεί το κόμμα σου και εσύ ως περιφερειάρχης.

Αφού λοιπόν θεωρείς πως σου έθιξα το… ήθος σου, με το σχόλιό μου, να το αποσύρω… αν και έχουν γραφτεί και προηγηθεί, τόσα για το θέμα αυτό σε πρωτοσέλιδα μεγάλων εφημερίδων, που ελάχιστη έως μηδαμινή αξία έχει το δικό μου σχόλιο.

Το να μπορείς να ζητήσεις συγνώμη, αν έχεις βλάψει κάποιον άθελά σου, είναι ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΨΥΧΗΣ.

Κι εγώ, έχω μάθει να ζητώ συγνώμη… δεν το θεωρώ ντροπή.

Αναρωτιέμαι όμως βρε δούρου, σ’ αυτές τις εφημερίδες, έστειλες εξώδικα;
Τις απείλησες με αγωγές;
Θα αποτολμήσω να διατυπώσω την άποψή μου… κι αν είμαι λάθος, διόρθωσέ με.

ΟΧΙ… ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΗΣΕΣ ΜΕ ΑΓΩΓΗ.
ΟΧΙ! ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ … ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ.

Όσο για τον ντινόπουλο, που τα ίδια είπε κι αυτός, σε τηλεοπτική εκπομπή, όπως διάβασα στα blogs που προαναφέρω, η απόφαση του δικαστηρίου (αν υπάρχει, κι αυτό το γράφω, γιατί ο δικηγόρος σου, δεν μου έστειλε την απόφαση) είναι πρωτόδικη…άσε να τελεσιδικήσει το πράγμα…

Ξέρεις, ρένα δούρου, πιστεύω πως το ΗΘΟΣ των ανθρώπων, δεν ξεπληρώνεται ούτε με δις, ούτε με τρις ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ αποζημίωση από αγωγές.

ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΗΘΙΚΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ… ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ.

Έτσι μου έμαθε Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, που σήμερα κλείνει 26 χρόνια από την μέρα που έφυγε.

ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΜΩΣ ΒΡΕ ΔΟΥΡΟΥ, ΠΟΙΟ “ΗΘΟΣ”, ΣΟΥ ΕΘΙΞΑ;

ΑΥΤΟ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΙ ΟΤΑΝ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ, ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝ, ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕΣ ΛΟΓΟ ΤΙΜΗΣ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΥΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕΣ, ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΡΟΦΗ 180ο ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΡΓΟ;;;;

ΟΥΤΕ ΝΟΜΙΜΗ ΟΥΤΕ ΗΘΙΚΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ.”

Διαβάστε την εκτενή και ιδιαίτερα εμπεριστατωμένη απάντηση της Καλλιόπης Σουφλή στην ξανθιά κοκόνα της αριστεράς εδώ.

Όσο για την πορεία της Ρένας Δούρου και πως η δασκαλίτσα κατέληξε να συμβουλεύει τον Τζοχατζόπουλο, θα αναφερθούμε αναλυτικά στο μέλλον.

dourou_todays_zaman

