Ανάληψη ευθύνης για την δεύτερη επίθεση στο αντιφασιστικό πρεζοστέκι pasamontana στον Κορυδαλλό

Με αναλυτικό κείμενό τους, οι C18 αναλαμβάνουν την ευθύνη για την επίθεση στη φιδοφωλιά pasamontana και εκθέτουν σημαντικές σκέψεις που πρέπει να διαβαστούν από όλους:

“Aναλαμβάνουμε την ευθύνη για την εμπρηστική επίθεση που έγινε στης 16/9/16 στο αντιφασιστικό στέκι pasamontana στον κορυδαλλό, μια περιοχή που πλεον ο Ριζοσπαστικός Εθνικοσοσιαλισμός έχει εξαπλωθεί, στην πρώτη επίθεση που κάναμε είχαμε πει ότι οι antifa υπάνθρωποι του στεκιού έβγαιναν τσάρκες και τραμπούκιζαν πιτσιρικάδες που πρόσκεινται στον Ε/Σ χώρο (http://hellasc18.blogspot.gr/2016/01/pasamontana.html ), μετά την επίθεση μας έκλεισαν το πρεζοστέκι τους για πολύ καιρό αλλά μεταφέρθηκαν αλλού.

Για μεγάλο χρονικό διάστημα οι ”μάχητες” αντιφασίστες ήταν κρυμμένοι στους υπονόμους μέχρι που βγήκαν μια μέρα και έκαναν το λάθος να χτυπήσουν ένα παλικάρι, που στιγματίστηκε σαν ”φασίστας” ενώ δεν είχε καμία σχέση με τα πολιτικά, το λάθος του τραγικό δεν ήταν ούτε ”αντιφασίστας” το αποτέλεσμα ήταν,το παλικάρι έκανε δυο χειρουργεία στο κεφάλι και νοσηλεύτικε πολλούς μήνες στο νοσοκομείο, εκτός απο αυτό μαζί με τους γελοίους αντιφασίστες της ορ.μ.α. (που μέσα έχουν παιδιά υπουργών και δημοσιογράφων) και του λακκόπρωκτου Κωνσταντίνου, έκαναν αντιφασιστικές εξορμήσεις, έβαφαν εμετικά συνθήματα στους τοίχους της περιοχής και μας υποσχόντουσαν μελιγαλάδες και κονσερβοκούτια, βέβαια όπως λέει και η παροιμία, ο antifa με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια.

Πολιτικοί τσαρλατάνοι με ακροαριστερές κρυφοεξουσιαστικές ονειρώξεις, το χατίρι όμως δεν θα τους γίνει, στην ψευδή ανακοίνωση του κοτετσιού τους λένε ότι δεν έγιναν ζημιές φυσικά καμία φωτογραφία δεν έβγαλαν για να το αποδείξουν, όπως έκαναν και οι σύντροφοί τους στο Sabot στην Θεσσαλονίκη και έγιναν πανελλαδικό ρεζίλι με τις αποδείξεις που βγάλαμε αργότερα, το βουλώσανε και φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο ταπεινώθηκαν και από ότι βλέπουμε δεν ξανά άνοιξαν. Το δυσάρεστο της υπόθεσης ήταν ότι λόγο τεχνικού προβλήματος που παρουσιάστηκε την στιγμή της επίθεσης δεν μπορούμε να παρουσιάσουμε το καθιερωμένο video με τις εικόνες της ντροπής τους, αλλά οι μαυροκκόκινες κότες που πήγαν την επόμενη μέρα είδαν και ξέρουν. Θα τους υποσχεθούμε όμως ότι θα ξαναπάμε πολύ σύντομα στον τεκέ τους. Βρισκόμαστε αλληλέγγυοι με τον σύλλογο γονέων του Ωραιοκάστρου και με την δράση μας αυτή, δηλώνουμε.την συμπαράστασή μας και δίνουμε την υπόσχεση ότι θα είμαστε δίπλα τους και σε όποιον σύλλογο σχολείου ακολουθήσει το παράδειγμά τους.

Τους τελευταίους μήνες η πολιτική επικαιρότητα στο αντιφασιστικό γαλατικό χωριό των τσιπράκηδων μονοπωλείται από την τύχη των αλλόφυλων και των αλλόθρησκων ορδών της Ανατολίας. Πονάνε τα μάτια μας απ’ αυτά που βλέπουμε καθημερινά. Πονάνε τα αυτιά μας απ’ αυτά που ακούμε καθημερινά. Μ’ αυτές τις γραμμές θέλουμε να δώσουμε ένα προειδοποιητικό μήνυμα σ’ όσους θα γευτούν την οργή και θα πληρώσουν ένα μέρος από αυτό που τους αξίζει. Να είναι σίγουροι πως για τον πόνο που έχουν προκαλέσει στα μάτια και τα αυτιά των συμπατριωτών μας, υποχρεώνοντάς τους να παρακολουθούν το ξέσκισμα της πατρίδας τους για να βγει το μεροκάματο του κάθε ψευτογιάπη απασχολούμενου που κάνει την τσίτα σε ένα τηλεπαράθυρο ή κρεμιέται ως πρόσωπο της ημέρας σε ένα νήμα στο διαδίκτυο, ότι θα πονέσουν κώλοι. Ανεξάρτητα αν αυτή, ίσως, είναι η βαθύτερη επιθυμία τους, ας γνωρίζουν ότι ο βιασμός είναι ψυχολογικά απολύτως αιτιολογημένος στο πρόσωπο που τον υπέστη, όταν αποτελεί το προϊόν της ενδόμυχης καρτερίας αυτού. Αυτό δεν αποτελεί υπόσχεση για άμεση επαφή με το θύμα, αλλά εξ αποστάσεως για λόγους υγιεινής.

Ποιός θα καθορίσει ποιοί είναι ωφέλιμοι και ποιοί όχι για τη φυλή, το έθνος και τη θρησκεία μας, δεν είναι κάτι που θα αναλυθεί στο παρόν. Τόσο απλά. Όσο για τους πρόθυμους καταδικαστές μας, τους έχουμε γραμμένους στις γυαλισμένες μας αρβύλες. Πέραν των ‘ρατσιστές’, ‘νεοναζί’, ‘φασίστες’, δεν έχουν τίποτα άλλο να πουν. Αυτό έχει κουράσει τον ελληνικό λαό. Όσο περισσότερο εκστομίζουν αυτούς τους χαρακτηρισμούς, το μπούμερανγκ γυρίζει στην άθλια μάπα τους. Αυτό είναι, πράγματι, μία προοπτική που εξυπηρετεί το σκοπό μας και ακυρώνει τον δικό τους.

Η κοινωνία έχει στουμπώσει από την προσφυγική καραμέλα. Δεν αντέχουμε άλλο να ακούμε μαλακίες, στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο, στο δρόμο, οπουδήποτε. Είναι σκέτος κανιβαλισμός να ασχολείται μία ολόκληρη κοινωνία με ένα ζήτημα που δεν την αφορά πραγματιστικά, δεδομένου ότι δεν έχει καν επιλύσει δικά της προβλήματα και σφυρίζει αδιάφορα στα ήδη διογκωμένα προβλήματά της. Αυτό είναι μία απόδειξη πως ο άλλοτε ισχυρός πολιτισμός ακολουθεί μία φθίνουσα πορεία. Δεν είμαστε αφελείς να επιδοθούμε σε σπασμωδικές εκδικητικές ενέργειες που ρίχνουν νερό στον μύλο των ανδρείκελων του, που μας έχει πετάξει ως απειλή το συριζαϊκό κράτος που θεωρεί πολιτικό του κατόρθωμα να διορίζει τα πρεζάκια του σε διάφορες θέσεις. Ωφέλιμο στην πολιτική της γενοκτονίας θα ήταν να εναντιωθούμε άμεσα στους ριψάσπιδες της Ανατολίας. Θα ήταν πολύ ανόητο να τους προξενήσουμε άλλο πόνο. Δεν φταίνε σε απόλυτο βαθμό αυτοί. Είδαν ανοικτή την πόρτα και μπήκαν. Ο καθένας αν ήταν στη θέση τους θα το έκανε. Η πλειοψηφία αυτών είναι ματσωμένοι. Ποιοί τους έχουν δώσει τον πακτωλό των χρημάτων είναι αλλονών δουλειά. Όχι δική μας.

Μία μερίδα νεοελλήνων εκλαμβάνει την υπόθεση ‘προσφυγικό’ ως μία καλή ευκαιρία για να ρεφάρει τα σπασμένα από την κρίση. Είναι μία καλή δικαιολογία ότι τα οικονομικά δεν πάνε και τόσο καλά τον τελευταίο καιρό. Να βγάλουν λίγο παραδάκι, δεδομένου ότι μιζεριάζουν με πενταροδεκάρες και δεν μπορούν να επιδίδονται στην ασωτία στην οποία είχαν συνηθίσει. Και αυτό εξηγεί την αστεία πολιτική επιλογή στο πρόσωπο του Τσίπρα. Το μόνο που ενδιαφέρει την πλειοψηφία του λαού μας, όσο και αν αυτό πονάει, είναι τα χρήματα. Όχι τα ιδανικά, οι αξίες, η προγονική κληρονομιά για να το κάνουμε λίγο πιο ‘ναζιστικό’. Πολλοί εξ αυτών επιχειρούν να κλέψουν λίγα από τα χρήματα των ‘προσφύγων’. Αμοραλιστικό, αλλά γίνεται. Εμετικό, αλλά γίνεται. Στα μάτια μας αυτή η αντιμετώπιση δεν μπορεί να εκληφθεί ως μισαλλόδοξη ή πολύ περισσότερο ως πατριωτική πράξη. Είναι μαφιόζικη και δεν αρμόζει σε φυλετιστές ή εθνικιστές. Αρμόζει σε πρώην κομματόσκυλα που παριστάνουν τους πατριώτες μόλις είδαν την τσέπη τους να αδειάζει. Είναι τα ίδια άθλια κομματόσκυλα που έπαιρναν χαρτζιλίκι από τα κόμματα για να παίζουν καρεκλοπόλεμο στις κλαδικές και να ισχυροποιηθεί το πολιτικό σύστημα εδώ και δεκαετίες. Τώρα που κλαίγονται, τους γράφουμε στα άρια παπάρια μας. Όσοι αναρωτιούνται ποιά είναι η πρέπουσα εθνικοσοσιαλιστική στάση απέναντι στα καθάρματα που εκλαμβάνουμε απατηλά ως συμπατριώτες μας, έχουμε να τους πούμε πώς είναι τα ίδια καθάρματα που μας κατηγορούσαν τόσα χρόνια ως ‘ρατσιστές’, ‘νεοναζί’ και ‘φασίστες’, ναι, όταν ίσχυε το ‘ως εδώ όλα καλά, ως εδώ όλα καλά’. Στην εθνικοσοσιαλιστική κοσμοαντίληψη που θέτει τον λαό ως κυρίαρχη οντότητα, αντιτάσσουμε το ερώτημα ‘ποιός λαός;’. Να θεωρήσουμε ότι ανήκουμε στον ίδιο λαό με όλα αυτά τα κομματόσκυλα, τους λαθρολάγνους και τους ψευτοανθρωπιστές που κατάντησαν με τις επιλογές τους την πατρίδα μας ένα σαπιοκάραβο που έπεσε στα βράχια και το τρώνε τα κύματα; Η απάντηση είναι εύκολη. Έθνος μας το έθνος των εθνικιστών, λαός μας ο λαός της λαϊκής κοινότητας, φυλή μας είναι το φύλο της φυλής μας. Πολλούς από τους τσάμπα και βερεσέ μάγκες τους είδαμε προ των διώξεων, των φυλακίσεων, των δολοφονιών’, οι οποίοι άδραξαν της σημαίας ευκαιρίας που τους παρουσιάστηκε λόγω του γενικότερου αντιμεταναστευτικού κλίματος που καλλιεργήθηκε ως επί τω πλείστον από τα μέσα, ώστε να επιδοθούν σε λεηλασίες και τραμπουκισμούς, εκ του ασφαλούς, και όταν είδαν τα σκούρα, την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια, προδίδοντας και αποκηρύσσοντας τις ιδέες που ποτέ τους δεν είχαν. Αυτά και όποιος δυσανασχετεί, καλά κάνει. Γι’ αυτό είμαστε εδώ.

Όταν ο θύτης ταυτίζεται με το θύμα ή όταν αντιστρέφονται οι ρόλοι και το θύμα γίνεται θύτης, τότε το πιο πιθανό βάσει στατιστικών δεδομένων είναι ότι γίνονται συνεργάτες ή συνένοχοι. Αυτή η προοπτική είναι το ζητούμενο. Εξαιτίας της κατάρρευσης της χρόνιας αντιπαραγωγικής οικονομίας της πατρίδας μας, της νοοτροπίας της αρπαχτής, του εύκολου πλουτισμού και της λαμογιάς, η πλειοψηφία των νεοελλήνων ρέπουν στη συνένοχη στο εθνικό, φυλετικό ή θρησκευτικό έγκλημα σε βάρος του λαού μας. Είναι η εγκληματική νοοτροπία που καλλιέργησαν τα πολιτικά κόμματα της μεταπολίτευσης και οι συριζαίοι βρήκαν το χωράφι οργωμένο. Οι συριζαίοι δεν θα υποχρεωθούν να σκάψουν. Το έδαφος είναι έτοιμο για να εφαρμόσουν τα νοσηρά σχέδιά τους. Ας μην κατηγορούμε άστοχα τους συριζαίους για οτιδήποτε στραβό.Οι συριζαίοι είναι πανηλίθιοι από κάθε άποψη.

Ο απελθών υπότροπος Σαμαράς έφτασε στο σημείο να τους κατηγορήσει ότι μετέτρεψαν την πατρίδα σε χαβούζα παράνομων μεταναστών. Ποιός;! Ο Σαμαράς που άνοιξε την κερκόπορτα για να εισέλθουν στην πατρίδα μας εκατομμύρια παράνομοι Αλβανοί μετανάστες που επιβεβαίωσαν το αντεθνικό δόγμα ‘σφάξε με (Αλβανέ) πασά μου ν’ αγιάσω’ επί δεκαετίες. Αυτό και μόνο αρκεί για να αποδείξει την πολιτική ηλιθιότητα που διακρίνει απαξάπαντες τους συριζαίους. Ότι με προθυμία φορτώνονται ένα εθνικό, φυλετικό και θρησκευτικό έγκλημα στην πλάτη τους, ενώ τους χλευάζουν οι πασόκοι και οι νεοδημοκράτες. Δεν είναι τίποτα άλλο από νεόκοποι μπολσεβίκοι που μόνο αηδία προκαλούν και σίγουρα όχι φόβο. Δεν είναι ικανοί να προκαλέσουν φόβο. Είναι παντελλώς ανίκανοι. Αυτό γιατί δεν μπορούν, λόγω της ιδεοληψίας τους, να εναντιωθούν στον ψευτοανθρωπισμό τους. Είναι αριστερές κότες που αρκεί ένα δυναμιτάκι στο κατώφλι τους, να τους κάνει να αγκαλιάσουν το πολύφωτο. Όσο αφορά τις εφεδρείες, άλλα μεγάλα γλέντια. Πίστευαν ότι θα τους αποφυλακίσουν και τους άφησαν στα κρύα του λουτρού. Αυτά τα χάλια, ας τα δουν οι αναρχικοί που είδαν συντρόφους τους να σπεύδουν στην κάλπη για να το ρίξουν στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ό,τι δεν κατάφεραν τόσα χρόνια οι κομμουνιστές με τον σοδισμό στο αναρχικό στρατόπεδο, το πέτυχε ένας πρώην κνίτης και νυν καπιταλιστής. Ότι ακόμα και οι αριστεροί τρομοκράτες το έριχναν ασάλιωτο στην κάλπη το γνωρίζαμε. Ακόμα και οι 17νοεμβρίτες ψήφιζαν και προέρχονται από τα κόμματα της μεταπολίτευσης και αυτό το γνωρίζαμε. Ότι αυτό θα γινόταν πια απροκάλυπτα, ε, αυτό δεν το γνωρίζαμε. Αναρχικός που ψηφίζει ΣΥ.ΡΙΖ.Α, ισοδυναμεί με εκείνο το παλαιό ανέκδοτο, το ‘Αλβανός τουρίστας’.

Η εικόνα ενός χαζοχαρούμενου και ματαιόδοξου πρωθυπουργού φανερώνει κατ’ αντιστοιχία το ποιόν των αυλικών, αλλά και των ψηφοφόρων του. Ο Τσίπρας έγινε πρωθυπουργός χάρη ενός κακόγουστου αστείου των νεοελλήνων. Ναι, ότι αυτός ο χαζούλιακας που γλείφει τον φάκελο πριν τον ρίξει στην κάλπη, έγινε πρωθυπουργός έγινε ‘έτσι για πλάκα’. Ο λαός είπε να διασκεδάσει την μιζέρια του και είπε να ευθυμήσει κάνοντας τον χαζούλιακα πρωθυπουργό. Κάπως έτσι ορίζεται η πολιτική ανάδειξη στην Ελλάδα. Αυτή η προοπτική πρέπει να τρομάζει ακόμα περισσότερο όσους θεωρούν τον Τσίπρα ως τον απόλυτο προδότη. Το παρόν δεν πρέπει να μας τρομάζει, το είχε καθορίσει το παρελθόν. Το άγνωστο μέλλον είναι αυτό που πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις. Το πολιτικό σύστημα στην πατρίδα μας έχει φορά νερόμυλου. Το ένα κόμμα φέρνει το άλλο. Και φυσικά, αυτό δεν γίνεται από σύμπτωση, σαν σε ρώσικη ρουλέτα, αλλά με μαθηματικό λογισμό. Για αυτό, συνιστούμε προσοχή σε όσους βιάζονται.

Οι νταβατζήδες του κόσμου έκαναν οικόπεδα τις πατρίδες τους, αφού ήταν ανίκανοι να υπερασπιστούν τη γη τους και ξεπουλιούνταν για λίγα δολάρια εν ονόματι της αφθονίας του ‘μαύρου χρυσού’. Σήμερα, έρχονται ως ταλαίπωροι που αρνούνται να πολεμήσουν για την πατρίδα τους. Τους ανυψώνουμε από ριψάσπιδες χέστες σε πρόσφυγες, ενώ είναι λαθρομετανάστες ή περιφερόμενoι ανειδίκευτοι ΄΄εργάτες΄΄ που δηλώνουν ό,τι τους καπνίσει, εκμεταλλευόμενοι το ιδιότυπο καθεστώς ανθρωπισμού της Δύσης. Επειδή αυτές τις γραμμές θα τις διαβάσει κάποιος ιδρωμένος για είδηση ‘αντιρατσιστής-ρατσιστής’ και βιαστεί να μας κατηγορήσει για φυλετικό, εθνικό και θρησκευτικό μίσος, τον προλαβαίνουμε λέγοντάς του ότι μίσος είναι να κάνεις εκδούλευση του πόνου του συνανθρώπου σου. Να ζεις σαν παράσιτο από τον πόνο του πρώτου τυχόντα, να υποκρίνεσαι ότι νοιάζεσαι για αυτόν, να μοιράζεις προϊόντα που δεν πλήρωσες, να εκμεταλλεύεσαι πολιτικά την κάλυψη που σου παρέχεται λόγω αυτού του ιδιότυπου ανθρωπισμού. Ο ιδεαλισμός είναι η άρνηση του ψευτοανθρωπισμού. Ο ιδεαλισμός δεν μετατρέπει τον άνθρωπο σε όφελος παντός είδους. Αντίθετα, τον δέχεται ως έχει και σέβεται την απόλυτη ελευθερία των επιλογών του. Δεν τον κάνει σημαία μίας πολιτικής συντεχνίας με σκοπό την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των μελών της κοινωνίας. Αυτός που καταστρατηγεί είναι ο ψευτοανθρωπιστής και όχι ο ιδεαλιστής. Ο ψευτοανθρωπιστής εξισώνει βίαια όχι σε βιολογικό επίπεδο (κάτι τέτοιο είναι φύσει αδύνατο), αλλά σε πολιτικό. Ο ιδεαλιστής πιστεύει στην ευγενή άμιλλα. Να κερδίσει ο καλύτερος. Και είναι βέβαιο ότι η θεία πρόνοια το έχει ορίσει, να επιβιώσει ο βιολογικά ανθεκτικότερος. Η δύναμη του ψευτοανθρωπιστή είναι η ποσοτικοποίηση. Η δύναμη του ιδεαλιστή είναι η ποιοτική διαφορά.

Οι ροές οφείλονται στο τρύπιο λούκι. Δεν το βούλωσε κανείς και τρέχει. Όταν βρέξει παπάδες, το σπίτι θα πλημμυρίσει. Είναι απλά μαθηματικά, δεν θέλει πολύ νιονιό.Τα χρήματα που έβγαλαν χάρη στην υποκρισία τους, θα τους χρειαστούν στο μέλλον. Η μεγαλοστομία τους θα καθορίσει με ποιόν τρόπο θα επενδύσουν τα χρήματά τους. Είναι επικίνδυνο να παίζουν τέτοια παιχνίδια σε μία χώρα όπου το σύστημα υγείας έχει καταρρεύσει. Ας ληφθεί σοβαρά υπ’ όψιν όλων,

C18 / Αυτόνομοι Πειραία”

Advertisements