Η επίσημη ιουδαιοποίηση της ιστορίας άρχισε από τον Βόλο

Πάνω από ένα χρόνο πριν γράφαμε πως επίκειται η επιβολή της ιουδαιοποίησης της ιστορίας:

Φυσικά τα όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη δεν αποτελούν ξεχωριστό γεγονός, παρά τις διαστάσεις που τους δίνει η γραφικότητα του Μπουτάρη και παρά τη σημασία που έχει η Θεσσαλονίκη στα πλαίσια του σχεδίου “Φάρος της Ανατολής”. Αντίθετα, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου που προωθεί με κάθε τρόπο την ιουδαιοποίηση της Ελληνικής ιστορίας και την αντικατάσταση της Ελληνικής μυθολογίας, ιστορίας, θρησκείας και μνήμης γενοκτονιών με τις Εβραϊκές δοξασίες που συχνά είναι αντίθετες και σε πλήρη σύγκρουση με την Ελληνική ιστορική διαδρομή.

Μια πόλη που θα ήταν ιδανική για την πειραματική εφαρμογή της επιβολής της ιουδαιοποίησης δε θα μπορούσε παρά να είναι ο Βόλος, όπου ο Ιγνάτιος δίνει ρεσιτάλ εβραιολατρείας:

Το απόλυτο ξεμπρόστιασμα ενός ακόμα ανθέλληνα και προδότη δεσπότη.

O εβραιοσιωνισμός τιμά τον Δημητριάδος Ιγνάντιο

ignatios_dimitriados-kis

Επειδή δεν αρκούν μόνο οι ευλογίες του σιχαμερού Ιγνάτιου, χρειάζονται και μερικοί προδότες ακόμα για να λειτουργήσει το πείραμα. Τέτοιοι έχουν φυτευτεί πολλοί μέσα στα πανεπιστήμια, συνήθως στα λεγόμενα “μαλακά” αντικείμενα όπως της παιδαγωγικής και της διδακτικής. Και φυσικά χρειάζονται και μέσα προπαγάνδας, όπως αυτό της προδοτικής οικογένειας Κάτσικα, που με ιδιαίτερη χαρά μας ανακοινώνει (οι υπογραμμίσεις δικές μας):

“Πιλοτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος σε 4 σχολεία
Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 26 Οκτώβριος, 2016

Πιλοτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος σε μαθητές δημοτικών σχολείων ξεκίνησε τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου και ολοκληρώνεται αύριο, Πέμπτη 27 Οκτωβρίου, από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, την Ισραηλίτικη Κοινότητα Βόλου και τις Εκδόσεις «Καλειδοσκόπιο».

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η διδασκαλία του εβραϊκού Ολοκαυτώματος αποτελεί διεθνώς μία καταξιωμένη εκπαιδευτική προσέγγιση εδώ και πολλά χρόνια. Μέσα από τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με μία «σκοτεινή» περίοδο της παγκόσμιας ιστορίας και προβληματίζονται για τις αιτίες που οδήγησαν σε αυτήν.”

Γιατί άραγε η διδασκαλία των Εβραϊκών ισχυρισμών αποτελεί διεθνώς καταξιωμένη εκπαιδευτική προσέγγιση και δεν συμβαίνει το ίδιο με τη διδασκαλία της γενοκτονίας των Ελλήνων, Αρμενίων και Ασσυρίων της Μικράς Ασίας, που έλαβε χώρα με την ενεργό συμμετοχή των Εβραίων;

Και γιατί αυτές οι διεθνείς εκπαιδευτικές προσεγγίσεις δεν περιλαμβάνουν και την ολοκληρωτική εξόντωση των ιθαγενών Ινδιάνων από τους Ευρωπαίους εποίκους ή τη χρήση του λιμού ως μέσου επιβολής του κομμουνισμού στην Ουκρανία;

Όμως σωστά αναφέρεται ότι οι μαθητές πρέπει να προβληματίζονται για τις αιτίες που οδήγησαν στο “Ολοκαύτωμα”, οι οποίες περιλαμβάνουν και την απροθυμία των Εβραϊκών πληθυσμών της Ευρώπης να μεταβούν στην Παλαιστίνη όπου τους περίμενε δεκαετίες πριν το κράτος τους, και η οποία κάμφθηκε μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

“Στο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιούνται στα σχολεία, με αφορμή τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε συνεργασία με την Ισραηλίτικη Κοινότητα Βόλου και τις εκδόσεις «Καλειδοσκόπιο», διοργανώνουν το συγκεκριμένο πιλοτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος σε μαθητές Δ’ και ΣΤ’ δημοτικού.

Σκοπός του προγράμματος είναι η διδακτική προσέγγιση του Ολοκαυτώματος και της αντίστοιχης ιστορικής περιόδου μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, συμβατές με τη νοητική ηλικία και το γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών.”

Το να διδάσκονται ξένοι ισχυρισμοί και δοξασίες στα παιδιά του δημοτικού αποτελεί κατήχηση και προσηλυτισμό. Αυτό ακριβώς επιδιώκουν βέβαια με την κίνηση αυτή, ώστε να εκμεταλευτούν τη νοητική ηλικία και το γνωστικό υπόβαθρο των παιδιών για να τους επιβάλουν τις ιουδαϊκές πεποιθήσεις.

(Στο θέμα αυτό θα επανέλθουμε στη συνέχεια)

Παράλληλα, προβλέπεται να γίνει σύνδεση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος με το προσφυγικό ζήτημα, ώστε να συζητηθούν θέματα που εστιάζουν στην ξενοφοβία και τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Εδώ βλέπουμε σε πλήρη ανάπτυξη τη στόχευση του σχεδίου, που είναι ένα ευρύ φάσμα διαστρεβλώσεων που συνδυάζουν το λαθροεποικιστικό ζήτημα, την ξενοφοβία και τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Για να είναι πλήρης η διδασκαλία, θα πρέπει να περιλαμβάνει και το πως βλέπουν οι Εβραίοι τους υπόλοιπους και ιδιαίτερα τους Χριστιανούς και τι αναφέρει το ταλμούδ για τους “ξένους”, ώστε να φανεί τι σημαίνει ξενοφοβία σε όλη της την έκταση.

Οι “πρόσφυγες”, ή ακριβέστερα οι λαθροέποικοι, έρχονται στην Ευρώπη με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που πήγαν και οι Εβραίοι στην Παλαιστίνη: Για να αρπάξουν μια γη που δεν τους ανήκει χωρίς κανένα δικαίωμα, εις βάρος των γηγενών κατοίκων της. Στην περίπτωση των Εβραίων, άρπαξαν τη γη των Φιλισταίων στην αρχαιότητα και άρπαξαν πάλι τη γη των Παλαιστίνιων σήμερα επιβάλλοντας ένα από τα σκληρότερα καθεστώτα κατοχής.

Σε όλα αυτά οι επιτήδειοι εβραιοπράκτορες προσθέτουν και τον κοινωνικό αποκλεισμό τη στιγμή που ως θέμα είναι τελείως άσχετο προκειμένου να κάμψουν τις αντιστάσεις του κόσμου για αυτό το εκπαιδευτικό πραξικόπημα. Κοινωνικός αποκλεισμός σημαίνει να αναγκάζονται οι Έλληνες νέοι επιστήμονες να μεταναστεύουν στο εξωτερικό ή να φυτοζωούν σε μια χώρα που παραδίδεται στους λαθροεισβολείς τη στιγμή που ξόανα σαν την Νατάσα ή την Περιστέρα φτιάχνουν την καριέρα τους, χασισοπότες σαν τον Καρανίκα ονομάζονται πρωθυπουργικοί σύμβουλοι και αμόρφωτα παχύδερμα σαν τον Φίλη παριστάνουν τους υπουργούς παιδείας.

“Η πιλοτική εφαρμογή πραγματοποιείται, αρχικά, σε τέσσερα σχολεία της Μαγνησίας (6ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, 30ό Δημοτικό Σχολείο Βόλου, Δημοτικό Σχολείο Πορταριάς και Δημοτικό Σχολείο Σέσκλου), ενώ σε επόμενη φάση μπορεί να επεκταθεί και σε άλλα σχολεία, εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον.

Το συντονισμό του προγράμματος έχει αναλάβει η εκπαιδευτικός Θεοδοσία Ράπτου, ενώ την επιστημονική ευθύνη έχει ο επίκουρος καθηγητής Κώστας Μάγος.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Μάγος δήλωσε πως είναι πολύ σημαντική, ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία, η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος, καθώς μέσα από αυτό οι μικροί, αλλά και οι μεγαλύτεροι μαθητές, μπορούν να προσεγγίσουν και να στοχαστούν σε βάθος ζητήματα ξενοφοβίας, μισαλλοδοξίας και κοινωνικού αποκλεισμού. Όπως διευκρίνισε, ένας τέτοιος στοχασμός μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν τις αξίες της δημοκρατίας, της συνύπαρξης και της αλληλεγγύης, στο πλαίσιο μίας πολυπολιτισμικής κοινωνίας.

Με άλλα λόγια ο Κώστας Μάγος δήλωσε πως πρέπει οι μικροί μαθητές να συνηθίσουν το καινούριο καθεστώς που προετοιμάζει για το μέλλον τους ο Εβραϊκός παράγοντας, που περιλαμβάνει την πλήρη ισοπέδωση όπου το μόνο που θα γίνεται σεβαστό θα είναι οι Εβραίοι και οι παραδόσεις τους. Όμως ποιός είναι ο Κώστας Μάγος;

Κώστας Μάγος

Θα πάμε λίγες ημέρες πριν την ανακοίνωση του εξιουδαϊσμού της εκπαίδευσης στον Βόλο, όπου μια άλλη είδηση προξένησε αίσθηση:

“Βόλος: Κανόνισαν σπίτι και δουλειά για δύο οικογένειες λαθρομεταναστών από τις εγκαταστάσεις του «Μόζα» ! Και για τούς 20.000 Έλληνες ανέργους στην περιοχή τίποτα!

Σπίτι και δουλειά στον Βόλο βρήκαν, με τη βοήθεια εθελοντικών οργανώσεων, δύο οικογένειες λαθρομεταναστών που κατοικούσαν στο κέντρο φιλοξενίας του «Μόζα». Επίσης έγραψαν και τα παιδιά τους σε σχολεία της γειτονιάς.

Σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ Βόλου, ο σταλινοσυριζαίος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Κώστας Μάγος ανέφερε πως από κοινού με άλλους μπολσεβίκους πανεπιστημιακούς εκπονούν δράσεις στο κέντρο που φιλοξενούνται οι λαθρομετανάστες. Επίσης όπως ανέφερε ο Βόλος θα είναι στην επόμενη φάση για την φοίτηση των λαθρόπουλων στο σχολείο.

Επίσης συνέβαλαν στην υποδοχή των και εγκατάστασης λαθρομεταναστών η τοπική Εκκλησία που υποδέχτηκε σε πολύ θερμό κλίμα τούς λαθρομετανάστες. Αντίθετα σε ότι έχει να κάνει με Έλληνες χριστιανούς όπου εκεί δείχνοντας το σκληρό αδιάφορο πρόσωπο της όταν απεγνωσμένοι συμπατριώτες μας ζητήσουσαν βοήθεια, εκεί κάνουν τους τυφλούς και τους κωφούς.

Στο δήμο Βόλου οι εγγεγραμμένοι άνεργοι Έλληνες είναι συνολικά 16.696, από τους οποίους οι 15.586 αναζητούν εργασία.

Ακολουθεί ο δήμος Αλμυρού όπου συνολικά στα μητρώα του ΟΑΕΔ καταμετρήθηκαν το Φεβρουάριο 1.209 άτομα από τα οποία τα 1.195 αναζητούν εργασία όπως έχουν δηλώσει.

Στην 3η θέση βρίσκεται ο δήμος Ρήγα Φεραίου που μετρά συνολικά εγγεγραμμένους 729 άτομα στα μητρώα του ΟΑΕΔ από τα οποία τα 694 άτομα αναζητούν απασχόληση.

Στην 4η θέση είναι ο δήμος Νοτίου Πηλίου με 397 άτομα στην καταγεγραμμένη ανεργία από τα ποία τα 377 ψάχνουν για δουλειά και τέλος στο δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου καταγράφονται 228 άτομα συνολικά στην ανεργία από τα οποία τα 220 αναζητούν εργασία.

Παραμερίζεται ο πόνος 20.000 Ελλήνων οικογενειών για να απαλυνθεί ο πόνος των 2 οικογενειών λαθρομεταναστών.

Αυτή είναι η αλληλεγγύη όπως την εννοεί ο εβραιοπροσκυνημένος καθηγητίσκος: Εις βάρος των χιλιάδων άνεργων Ελλήνων, φροντίζει να εξασφαλίζεται η προνομιακή ιθαγενοποίηση λαθροεποίκων, φυσικά με την αγαστή συνεργασία του επίσης εβραιοπροσκυνημένου Ιγνάτιου.

ignatios_%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b7%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ac%ce%b4%ce%bf%cf%82

Η περίπτωση του Κώστα Μάγου είναι τυπική μιας κατηγορίας “ακαδημαϊκών” στην οποία έχουμε αναφερθεί πολλές φορές.

Αρκετοί απόφοιτοι θετικών σχολών αναζήτησαν εύκολες λύσεις για το καθηγητηλίκι σε περίεργους τομείς που έκαναν την εμφάνισή τους τις τελευταίες δεκαετίες προκειμένου να βολεύονται κάποιοι. Απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ, μεταπήδησε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ και έκανε διδακτορικό στην εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία. Το αντικείμενό του είναι η διαπολιτισμική εκπαίδευση και η σχολική ένταξη των μαθητών που ανήκουν σε εθνικές και πολιτισμικές μειονότητες, δηλαδή επακριβώς το πως θα εφαρμοστεί το σχέδιο Kalergi στην εκπαίδευση. Ασχολία του η ανάπτυξη “διαπολιτιστικού εκπαιδευτικού υλικού”, δηλαδή των ελεεινών βιβλίων που βλέπουμε να διδάσκονται στους μαθητές τα τελευταία χρόνια με περιεχόμενο τελείως ξένο προς την εθνική και θρησκευτική παράδοση της χώρας.

Αυτή τη στιγμή, αυτό το προδοτικό υποκείμενο είναι βολεμένο σε θέση Επίκουρου Καθηγητή διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Μέχρι την μεθοδευμένη εισβολή λαθροεποίκων τα τελευταία χρόνια, η Ελλάδα δεν αντιμετώπιζε θέμα “διαπολιτισμικής εκπαίδευσης”. Κάποιοι όμως εργαζόντουσαν επάνω στα σχέδια που υλοποιήθηκαν στη συνέχεια προκειμένου να προετοιμάσουν το έδαφος για ό,τι θα ακολουθούσε, φυσικά με το αζημίωτο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ένας ανίκανος απόφοιτος του ΕΜΠ βρέθηκε να κάνει ακαδημαϊκή καριέρα σε αστεία αντικείμενα παράλληλα με την δικτύωσή του με τοπικά και υπερτοπικά αντεθνικά κέντρα, και παρά την απόρριψη της μισαλλοδοξίας που ισχυρίζεται πως πρεσβεύει, ο ίδιος προωθεί τις μισαλλόδοξες ιουδαϊκές δοξασίες στους μικρούς μαθητές.

Όσο για την Θεοδοσία Ράπτου που ανέλαβε τον συντονισμό του προδοτικού προγράμματος, είναι δασκάλα και μουσειοπαιδαγωγός-μέλος του Συλλόγου Μουσειοπαιδαγωγών Ελλάδος. Η δραστηριότητά της δίνει μια απάντηση γιατί κάποιοι επιλέγουν να προωθούν διάφορες περίεργες ειδικότητες μέσα στα σχολεία, όπως αυτή του “μουσειοπαιδαγωγού”, η οποία ουσιαστικά δεν αποτελεί καν ειδικότητα ή έστω εκπαιδευτική ιδιότητα. Και αν υποθέσουμε ότι υπάρχει, υποτίθεται ότι αφορά τα μουσεία που έχουμε στην Ελλάδα και όχι την Εβραϊκή παραχάραξη της ιστορίας που προσπαθούν να επιβάλλουν.

Για όσους αφελείς πιστεύουν ότι τέτοιες κινήσεις αθώες και γίνονται μόνο “για τους καημένους τους οβριούς που τους έψησαν στους φούρνους” και δεν αποσκοπούν σε ταυτόχρονη εξαφάνιση της Ελληνικής ταυτότητας, η παρακάτω είδηση από την Κύπρο (όπου επίσης γίνεται η ίδια προσπάθεια ιουδαιοποίησης της ιστορίας) δείχνει τις πραγματικές επιδιώξεις:

“Κύπρος: Σφοδρές επιθέσεις εναντίον των παιδιών που πήγαν να προσκυνήσουν λείψανα Αγίων – Η Ορθοδοξία υπό διωγμό σε Ελλάδα-Κύπρο από την ΝΤΠ

Η πίστη των Ελλήνων άλλα και των Κυπρίων δέχονται σφοδρές επιθέσεις από τόσο στην Ελλάδα από τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη όσο και στην Κύπρο από την Επίτροπο Διοικήσεως Ελίζα Σαββίδου (Συνήγορος του Πολίτη). Προφανώς και οι δυο εκπροσωπούν την Νέα Τάξη Πραγμάτων και θέλουν να επιβάλουν την πανθρησκεία με κύριο στόχο να αποτελούν τα σχολεία, τα θρησκευτικά και η ορθόδοξη πίστη παρελθόν.

Θέλουν να αποθρησκοποιήσουν την ελληνική και κυπριακή κοινωνία και δεν θα ηρεμήσουν μέχρι να το επιτύχουν.

Η κα. Σαββίδου (Συνήγορος του Πολίτη) προσπαθεί με έναν δόλιο τρόπο να επιβάλει την δική της προσωπική άποψη στα ορθόδοξα Ελληνοπούλα τραβώντας τα μακριά από τα πατροπαράδοτα ήθη και έθιμα του τόπου χαρακτηρίζοντας τις εκδρομές στην εκκλησία ότι «παραβιάζουν τη θρησκευτική ουδετερότητα».

Μια τέτοια της κίνηση δεν είναι τίποτα άλλο παρά προσπάθεια να επιβληθεί στην θρησκευόμενη κυπριακή κοινωνία ένα συναίσθημα παγκοσμιοποίησης και ανεκτικότητας σε αλλόθρησκα στοιχεία.

Η επίσκεψη «τάξεων κρατικού νηπιαγωγείου σε εκκλησία για να προσκυνήσουν λείψανα Αγίων» αποτελεί μια ισχυρή παράδοση και μύηση στην Ορθοδοξία έτσι ώστε τα παιδιά να μην χάσουν την επαφή τους με την εκκλησία και μέσα από αυτήν να βρουν τον σωστό δρόμο για να πορευθούν στην ζωή.

Η Επίτροπος Διοικήσεως Ελίζα Σαββίδου, στην έκθεσή της σημειώνει «πως εκδηλώσεις, δραστηριότητες ή μυστήρια οποιασδήποτε θρησκείας κινούνται πέραν και εκτός του εκπαιδευτικού πλαισίου της θρησκευτικής αγωγής και αναπόφευκτα παραβιάζουν τη θρησκευτική ουδετερότητα που οι πολιτειακοί θεσμοί οφείλουν να τηρούν».

Για την κυρία Σαββίδου «η συμμετοχή σε θρησκευτικά μυστήρια ή η με οποιαδήποτε μορφή εκδήλωση λατρείας βάσει θρησκευτικών πεποιθήσεων αποτελεί προσωπική επιλογή του καθενός και επιλογή των γονέων για το ανήλικο παιδί τους. Τα ζητήματα αυτά δεν πρέπει να απασχολούν την Πολιτεία αλλά την Εκκλησία και ευρύτερα τους θρησκευτικούς φορείς».

Ίσως η κα. Σαββίδου δεν αναγνωρίζει ότι ο κυπριακός λαός είναι ομόθρησκος με τον ελληνικό λαό και πιστεύει σε μία «Αγία Καθολική και Αποστολική εκκλησία»;

Όπως περαιτέρω προσθέτει η κυρία Σαββίδου -που θεωρεί ότι δεν πρέπει να δημιουργείται στα σχολεία η εντύπωση κατήχησης ή υποβολής σε μια θρησκευτική πίστη, ακόμη κι αν είναι η επικρατέστερη- «η τέλεση μυστηρίων ή η διοργάνωση δραστηριοτήτων που συνδέονται με το δόγμα μιας θρησκείας με πρωτοβουλία και υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών κατά τις διδακτικές ώρες, εντός ή εκτός του σχολείου, αναμφίβολα διαταράσσει την ουδετερότητα που οφείλει να διατηρεί η Πολιτεία στα ζητήματα αυτά». Αναφερόμενη ειδικά στο περιστατικό εξηγεί «πως δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει τη φύση και την ένταση του βιωματικού χαρακτήρα και του λατρευτικού περιεχομένου της εν λόγω δραστηριότητας. Προεχόντως όμως δεν θα πρέπει να αγνοείται ότι σ’ αυτή υποχρεώθηκαν να συμμετάσχουν παιδιά προσχολικής ηλικίας και διοργανώθηκε αποκλειστικά με πρωτοβουλία του σχολείου».

Η επίτροπος εφιστά την προσοχή του υπ. Παιδείας πως τέτοιες ενέργειες εκφεύγουν της ευρύτερης θρησκευτικής αγωγής, που είναι αποδεκτή εντός του σχολικού προγράμματος και καθιστούν το σχολείο «θρησκευόμενο» και φορέα θρησκευτικών παραδόσεων και λατρευτικών πρακτικών μιας συγκεκριμένης θρησκείας.

«Και ναι μεν το προσκύνημα ιερών λειψάνων καθώς και οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση λατρείας ή πίστης μπορεί να οργανώνεται από την Εκκλησία βάσει των κανόνων της, πλην όμως η πολιτειακή στάση κρίνεται θεσμικά, δημοκρατικά, δικαιοκρατικά. Με άλλα λόγια, τα πολιτειακά όργανα λειτουργούν ως όργανα του κράτους και όχι ως πιστοί υπαγόμενοι στις θρησκευτικές παραδόσεις και πρακτικές», καταλήγει.”

Σύμφωνα με τα υποχείρια της επιχείρησης ιουδαιοποίησης, η επίσκεψη αυτή μπορεί να τραυματίσει τα παιδιά και πρέπει να απαγορεύεται, ενώ το να βλέπουν τα παιδιά ντοκιμαντέρ για τους Εβραίους και τα όσα (υποτίθεται πως) έγιναν στο Άουσβιτς δεν τα τραυματίζουν, αλλά αντίθετα συνεισφέρουν στην πολυπολιτισμικότητα!

elampaideias

Με τον ίδιο τρόπο, η Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού Λήρδα Κουρσουμπά θεωρεί πως πρέπει να απαγορευτούν οι επισκέψεις των παιδιών στα Φυλακισμένα Μνήματα, γιατί τέτοιες επισκέψεις τους δημιουργούν ψυχολογικά προβλήματα. Αντίθετα, η συνεχής προβολή των ισχυρισμών των Εβραίων για τα “εκατομμύρια θυμάτων του Άουσβιτς”, που πάντα συνοδεύεται από την προβολή πτωμάτων, δεν προκαλεί για την Επίτροπο ψυχολογικά προβλήματα στα παιδιά που υποχρεώνονται από το γενιτσαρικό εβραιοπροσκυνημένο κράτος να κατηχούνται στις δοξασίες των Εβραίων.

Με το πρόσχημα της πολυπολιτισμικότητας και παρόμοιων ασαφών εννοιών, που κατά το δοκούν αναμειγνύονται με τον κοινωνικό αποκλεισμό και ό,τι άλλο ακούγεται πιασάρικο, θα καταργηθεί τελείως ο εθνικός και θρησκευτικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης αλλά ταυτόχρονα θα αντικατασταθεί με την Εβραϊκή εκδοχή της ιστορίας και με τις ιουδαϊκές δοξασίες. Οι λαθροέποικοι θα χρησιμοποιηθούν για το μεταβατικό στάδιο, με το επιχείρημα ότι με τόσους αλλοδαπούς πρέπει να προσαρμόζεται το σχολικό πρόγραμμα στα δικά τους δεδομένα.

Τώρα περισσότερο από ποτέ είναι επιτακτική η αντίδραση των πραγματικών εκπαιδευτικών, με πλήρη απομόνωση των προδοτικών στοιχείων και καμία συνεργασία μαζί τους σε οποιοδήποτε επίπεδο.

antistasi_einai_kathikon

Advertisements