ΙΕΚ και έγκλημα

Μια από τις ειδήσεις που προξένησαν ιδιαίτερη αίσθηση αφορά την πληρωμή των “ωρομίσθιων” των δημοσίων ΙΕΚ. Και λέμε “ωρομίσθιων” γιατί είναι γνωστό πως οι περισσότεροι δεν είναι ωρομίσθιοι αλλά δημόσιοι υπάλληλοι και κυρίως μόνιμοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εξασφαλίζουν ένα δεύτερο μισθό συνεισφέροντας με την εμπειρία τους στο δημοσιουπαλληλίκι στο μηδενικό επίπεδο των ΙΕΚ.

“Από χρήματα εγκληματικών δράσεων θα πληρωθούν οι εκπαιδευτικοί των ΙΕΚ

Ο Αν. υπουργός Οικονομικών κ. Χουλιαράκης, υπέγραψε απόφαση με την οποία διατίθεται ποσό ύψους 1.639.000 ευρώ στο υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης για την αποκλειστική κάλυψη υποχρεώσεων μισθοδοσίας εκπαιδευτών Δημοσίων ΙΕΚ

Το ποσό αυτό προέρχεται από επιστροφές χρημάτων στο δημόσιο από εγκληματικές ενέργειες.”

Τι πιο ταιριαστό από το να εξοφλείται μια εγκληματική δραστηριότητα με ποσά που προέρχονται από μια άλλη;

Εδώ και χρόνια ο προϋπολογισμός των ΙΕΚ πέφτει έξω ξανά και ξανά χωρίς κανείς να αναρωτιέται που πήγαν τα λεφτά. Λαμογιοδιευθυντές αγωνιούν καθημερινά για την παράταση της θητείας τους, τρέμοντας στην σκέψη ότι μπορεί να γίνουν κοινοί εκπαιδευτικοί αντί να συναλλάσσονται με πολιτικούς και εκπαιδευτικούς παράγοντες. Άσχετοι και βαριεστημένοι δημόσιοι υπάλληλοι παριστάνουν τους ωρομίσθιους, τρέμοντας στην σκέψη ότι μπορεί κάποιοι σπουδαστές να απαιτήσουν κανονικό μάθημα. Κληρονόμοι της νεοελληνικής παράδοσης οι σπουδαστές περιμένουν υπομονετικά να πάρουν στα χέρια τους το “πτυχίο”, που στην πραγματικότητα δεν αξίζει τίποτα.

Όσο για το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, στο εξής θα περιμένει να γίνονται κατασχέσεις ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του.

Το περίεργο είναι που μια αριστερή κατσαπλιάδικη κυβέρνηση εφαρμόζει τις μεθόδους των Αμερικανικών πολιτειών, όπου έχει δοθεί γραμμή στις αστυνομικές δυνάμεις να κατάσχουν με διάφορα προσχήματα ό,τι μπορούν προκειμένου να βελτιωθεί τόσο ο δικός τους όσο και ο πολιτειακός προϋπολογισμός.

Τα δημόσια ΙΕΚ αποτελούν ένα διαρκές έγκλημα, τόσο οικονομικό όσο και κοινωνικό και εκπαιδευτικό. Προτείνουμε στο Υπουργείο Απαιδείας να μειώσει περαιτέρω το κόστος λειτουργίας τους, αναθέτοντας σε κατάδικους να κάνουν μάθημα. Όχι μόνο θα γίνει οικονομία, αλλά και το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα δεν θα έχει ιδιαίτερη διαφορά.

Advertisements