Γιατί μόνο πολυθρησκειακό και όχι και πολυπολιτειακό μάθημα;

Γιατί μόνο πολυθρησκειακό και όχι και πολυπολιτειακό μάθημα;

Ο Φίλης και ο υπόλοιπος πολυκομματικός εσμός ισχυρίστηκαν ότι το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να παρουσιάζει με την ίδια βαρύτητα και τα άλλα θρησκεύματα και ούτε λίγο ούτε πολύ αφού παρουσιαστούν όλες οι θρησκείες ισότιμα τα παιδιά να αποφασίσουν ποια προτιμούν.

Φυσικά οι πολιτικοί θα προτιμούσαν να επιλέξουν την αθεΐα, την οποία οι εντολοδότες τους προορίζουν για θρησκεία της πλειοψηφίας, ενώ οι εκλεκτοί θα είναι Εβραίοι όπως προέβλεπε το σχέδιο Kalergi.

Το υβρίδιο χοίρου που καλείται Νίκος Φίλης ισχυρίζεται πως τα κίνητρά του δεν είναι πονηρά, αλλά αντίθετα το κάνει γιατί τα μωαμεθανάκια με τα οποία φροντίζει να κατακλύσει τα σχολεία (επειδή οι Αλβανοί, Γεωργιανοί, γύφτοι και λοιπές μειονότητες δεν προσέφεραν ικανοποιητικούς αριθμούς μέχρι τώρα για τα σχέδιά του) δεν πρέπει να αισθάνονται μειονεκτικά που η πλειοψηφία(;) των μαθητών δίπλα τους δεν θα γνωρίζει τι πιστεύουν.

Ο διάδοχός του στον υπουργικό θώκο, Κ. Γαβρόγλου, ισχυρίζεται ότι οι πεποιθήσεις των μωαμεθανών και λοιπών λαθρόπουλων είναι πλούτος για την εγχώρια κοινωνία, όταν είναι γνωστό τι είδος πλούτο έφεραν στη Συρία, τη Λιβύη και το Ιράκ.

Στην πραγματικότητα γνωρίζουμε πολύ καλά τι πιστεύουν και αυτό το δείχνει τόσο η Ελληνική ιστορία όσο και το τι συμβαίνει σήμερα στην Συρία. Όμως ο Φίλης ισχυρίζεται πως πρέπει να δούμε και την καλή(!) πλευρά της μωαμεθανικής θρησκείας, στην οποία το μόνο αρνητικό που βρίσκει είναι ότι δεν επιτρέπει (στα φανερά) την κατανάλωση χοιρινού, και μάλιστα στις ποσότητες που χρειάζονται για να χορτάσει ένας Φίλης.

Και στο σημείο αυτό έρχεται το κρίσιμο ερώτημα:

Γιατί ο τόσο καλοπροαίρετος Φίλης (και ο διάδοχός του Γαβρόγλου) δεν επεκτείνει την ίδια λογική και στην πολιτειακή αγωγή; Γιατί τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται μόνο για την δημοκρατία και όχι και για το τι πρεσβεύουν και άλλα πολιτεύματα, όπως ο φασισμός, η αριστοκρατία, ο εθνικοσοσιαλισμός; Και μάλιστα με τρόπο ουδέτερο και όχι πρσβλητικό, ώστε τα παιδιά όταν μεγαλώσουν να επιλέξουν ανεπηρέαστα από την κρατική προπαγάνδα τι πολίτευμα προτιμούν και σε ποιές πολιτειακές αρχές επιθυμούν να πιστεύουν;

Άλλωστε κάποιος μαθητής που πιστεύει σε διαφορετικές μορφές πολιτεύματος δεν πρέπει να αισθάνεται μειονεκτικά και να στοχοποιείται εξαιτίας των πιστεύω του με συνθήματα τύπου “σκοτώστε τους φασίστες” στα οποία αρέσκονται οι νεολαίοι του ΣΥΡΙΖΑ και οι νεομαρξιστές εκπαιδευτικοί.

Αφού ο Φίλης επιθυμεί να ισχύει μία γραμμή για τη θρησκεία, που αποτελεί την ανώτερη μορφή πίστης που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος, σίγουρα δεν θα έχει αντίρρηση να ισχύσει η ίδια γραμμή και για το πολίτευμα και τον τρόπο που διδάσκεται στα σχολεία.

Περιμένουμε λοιπόν την παρέμβασή του για την εισαγωγή του πολυπολιτειακού χαρακτήρα της εκπαίδευσης προκειμένου να αποδείξει ότι όντως πιστεύει τα όσα ισχυρίζεται και δεν αποτελούν δικαιολογίες προκειμένου να κρύψει τις πραγματικές προθέσεις του και τις εντολές που παίρνει από τις διάφορες στοές.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εναλλακτική διεύθυνση του Education in Greece.

Advertisements