Στέργιος Κοτονιάς: Ο Ιερώνυμος ευλογεί τη διαφθορά και την οικογενειοκρατία της Σιβιτανιδείου

Η παρακάτω φωτογραφία τραβήχτηκε στο σταθμό ΗΣΑΠ Ταύρου στις 11 Ιουλίου 2016. Με κυνικότητα, οι επιβάτες πληροφορούνται πως η συγκοινωνία διακόπτεται “λόγω αυτοκτονίας”.

Άλλη μια αυτοκτονία στην Ελλάδα της απόγνωσης και της ανέχειας, με ένα θύμα που πιθανότατα θα παραμείνει άγνωστο όπως τόσα άλλα θύματα του κατήφορου που έριξαν τη χώρα οι διεφθαρμένοι και οι ανίκανοι.

Όμως αυτά τα διλλήματα που οδήγησαν έναν άνθρωπο στην αυτοκτονία δεν αγγίζουν ούτε όλους τους κατοίκους του Ταύρου, ούτε όσους εξακολουθούν να καλοπερνούν και να ζουν πλουσιοπάροχα πίσω από τους τοίχους της Σιβιτανιδείου Σχολής.

Τις μέρες αυτού του τραγικού γεγονότος μια άλλη είδηση έκανε την εμφάνισή της στα γνωστά “θρησκευτικά portal” που προβάλλουν εξωραϊσμένα τη θρησκευτική κατάπτωση. Αφορούσε μια κοσμική εκδήλωση στα Οινόφυτα Βοιωτίας προκειμένου να προβληθούν διάφοροι εκκλησιαστικοί παράγοντες:

“Τρίτη, 19 Ιουλίου 2016
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ Β΄

Τη Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016 στη πλατεία της Βιβλιοθήκης Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Β΄ πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του βιβλίου με τίτλο «ΕΦΗΒΕΙΑ» του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Αργολίδος κ. Νεκταρίου. Μια γρήγορη αλλά και αναλυτική περιήγηση στο νέο πόνημα του Μητροπολίτη Αργολίδος μας έκανε ο θεολόγος κ. Λιαμής Ηλίας .

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών & πάσης Ελλάδος κκ Ιερώνυμος ο οποίος αναφέρθηκε σε όμορφες στιγμές που πέρασε ως Μητροπολίτης Θηβών & Λεβαδείας μαζί με τον τότε ηγούμενο της Ι.Μ. Σαγματά και σημερινό μητροπολίτη Αργολίδος. Ο Μακαριώτατος προσέφερε αναμνηστικά στους συνεργάτες της Βιβλιοθήκης που στήριξαν τις εκπαιδευτικές της δραστηριότητές της τη προηγούμενη χρονιά. Συγκεκριμένα, στους καθηγητές θετικών επιστημών κυρίους Διομήδη Αντωνίου και Τσάδαρη Αθανάσιο. Επίσης, στο Δρ. Ρομποτικής του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας κ. Πέτρο Κωφάκη καθώς και στον καθηγητή Αστροφυσικής του Παν/μίου Αθηνών κ. Αντώνιο Αντωνίου. Συνάμα και στην αγιογράφο μας κ. Δωροθέα Γιαννούκου. Στο πρόσωπο της κυρίας Αγγελικής Κατσιφή τιμήθηκαν όλοι οι εθελοντές της Βιβλιοθήκης.

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας κ. Γεώργιος, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μουάντζα κ. Ιερώνυμος (Πατριαρχείο Αλεξανδρείας), ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Επιδαύρου κ. Καλλίνικος, ο πρωτοσύγκελος της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών π. Συμέων Βολιώτης, ο διευθυντής της Λεοντείου Σχολής, ο πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Σιβιτανιδείου Σχολής κ. Κοτονιάς Γεώργιος οι τοπικές αρχές και πλήθος κόσμου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκε βίντεο με τις δράσεις της βιβλιοθήκης.
Τη παρουσίαση συντρόφευσε μουσικά στο αρμόνιο ο Άγγελος Μακρής.”

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, πολλοί αναρωτήθηκαν για την ιδιαίτερη παρουσία, ανάμεσα στα άλλα εκκλησιαστικά λαμόγια, του αρχιερέα της σιβιτανιδικής διαπλοκής Γεώργιου Κοτονιά στο πλευρό του αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου Λιάπη. Και σε πολλούς προξένησε αίσθηση η άφιξη του Κοτονιά στα Οινόφυτα, όπου και προσπάθησε να μονοπωλήσει το χρόνο του Ιερώνυμου.

Αυτή βέβαια δεν ήταν η πρώτη φορά, καθώς ο Κοτονιάς είχε εξασκηθεί στην προσκόλληση και το γλύψιμο δεκαετίες πριν. Και ποιός δε θυμάται εκείνη την επίσκεψη του Χριστόδουλου στο Σιβιτανίδειο πορνείο το 1998, όπου ο Κοτονιάς έδωσε κυριολεκτικά μάχη με τους άλλους γλύφτες για να βρίσκεται συνέχεια δίπλα στο Χριστόδουλο;

Η παρουσία αυτή του Γεώργιου Κοτονιά σχετιζόταν με την επαγγελματική αποκατάσταση του ανιψιού του Στέργιου Κοτονιά του Αθανάσιου.

Καθώς οι δουλειές στο ουζερί δεν πήγαιναν καλά, ο Στέργιος Κοτονιάς βαφτίστηκε “δημοσιογράφος” και ξεκίνησε καριέρα εκπαιδευτικού στη Σιβιτανίδειο “διδάσκοντας” δημοσιογραφία στο ΙΕΚ και το ΚΔΒΜ της Σιβιτανιδείου μαζί με το γνωστό συνδικαλιστή των ΙΕΚ και γραμματέα του ΕΔΙΕΚ Νεκτάριο Μπεχράκη, ο οποίος συμπτωματικά είναι και προβεβλημένο γαλάζιο στέλεχος της ΝΔ.

Ο ανειδίκευτος δημοσιογράφος Στέργιος Κοτονιάς αποτελεί πλέον στέλεχος της Σιβιτανιδείου, κάτι που δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν καθώς η Σιβιτανίδειος είναι γνωστή για τα αγράμματα και κανναβοθρεμένα στελέχη της.

Επειδή όμως τα εισοδήματα του φέρελπι νέου από τις δραστηριότητες αυτές δεν κρίθηκαν τα αρμόζοντα σε ένα τέτοιο ταλέντο, ο θείος του φρόντισε ώστε να βρεθεί κι άλλη μια πηγή εισοδήματος σε μια καλή θέση.

Στη συγκεκριμένη εκδήλωση της “Βιβλιοθήκης Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Β΄” επισφραγίστηκε από τον αλκοολικό θείο το βόλεμα του εξειδικευμένου τσιπουρατζή ανιψιού σε μια νέα πατέντα της αρχιεπισκοπής που ονομάστηκε BAITV, δηλαδή η τηλεόραση της βιβλιοθήκης του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου.

Στην πραγματικότητα το εγχείρημα είναι ανύπαρκτο, όπως φαίνεται και από την κεντρική σελίδα του ιερωνυμικού “καναλιού”.

Επειδή όμως αυτά αποτελούν μικρές λεπτομέρειες, ο Στέργιος Κοτονιάς ανέλαβε να παραστήσει το “δημοσιογράφο” παίρνοντας συνεντεύξεις από διάφορες προσωπικότητες της κακιάς ώρας και προβάλλοντας αυτές σαν πρότυπα της σημερινής εποχής.

Στο σημείο αυτό κάποιος μπορεί να αναρωτηθεί ποιά θα μπορούσαν να είναι τα πρότυπα που ο Ιερώνυμος και ο ανειδίκευτος δημοσιογράφος του θεωρούν άξια προβολής. Όπως δείχνουν τα πράγματα, δε χρειάστηκε να ψάξουν και πολύ, καθώς κάποια πρότυπα βρέθηκαν στον περίγυρο του Ιερώνυμου, όπως ο θεολόγος Λιαμής Ηλίας που είδαμε νωρίτερα να εκθειάζει το βιβλίο του μητροπολίτη Αργολίδας και η Δωροθέα Γιαννούκου που συμπτωματικά αποτελεί και συνεργάτη του αρχιεπισκοπικού ιδρύματος.

Τα περισσότερα όμως πρότυπα φαίνεται πως βρίσκονται στο συγγενικό περίγυρο του Γιώργου Κοτονιά, και σχετιζονται ταιριαστά τόσο με το χασίσι όσο και με τη Σιβιτανίδειο.

Το πρώτο πρότυπο που ανακάλυψε, σίγουρα μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα, ο ανειδίκευτος δημοσιογράφος Στέργιος Κοτονιάς ήταν ο ξάδελφός του Θοδωρής Κοτονιάς από το χωριό, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στα πανηγύρια της Αμυγδαλιάς Φωκίδας, όπου ξετυλίγονται χαρακτηριστικές σκηνές της υπαίθρου και των κατοίκων της που ξεφαντώνουν με κλαρίνα και μπόλικο τσίπουρο.

Στη συνέχεια, ο Θοδωρής Κοτονιάς με το κλαρινοσυγκρότημά του -το οποίο φέρει τον ταιριαστό τίτλο “Τα Μακρινά Ξαδέλφια”- αποφάσισε να κατακτήσει και τις πίστες των Αθηνών. Επειδή όμως στην Αθήνα δεν έχει πανηγύρια -παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Στέργιου να διοργανώσει μερικά- ο ευφάνταστος Θοδωρής Κοτονιάς αποφάσισε να παρουσιαστεί στο Αθηναϊκό μουσικό κοινό σαν μεγάλος ροκάς(!).

Στο σημείο αυτό την προώθηση του μουσικού σχήματος ανέλαβε ένας πληροφορικάριος που διατηρεί μια σειρά από “μουσικά portal”, τα οποία εκτός από την προώθηση των αριστερών ιδεών που ο ιδιοκτήτης τους πρεσβεύει αναλαμβάνουν -με το αζημίωτο- και την προβολή “καλλιτεχνών” της μοντέρνας αριστερής υποκουλτούρας όπως το γνωστό ξόανο Νατάσα Μποφίλιου.

Ο μοντέρνος αυτός αριστερός καπιταλιστής υποστήριξε ένθερμα πως ο Θοδωρής Κοτονιάς δεν είναι ένα μαστουρωμένο βλαχαδερό, αλλά η μοναδική ελπίδα της ροκ που θα ανανεώσει τη μουσική στην Ελλάδα και θα τη φέρει στον 22ο αιώνα. Με κάποιον τρόπο, τόνισε, αποτελεί εναλλακτική πρόταση μοναδική στα χρονικά, μια μουσική διάνοια που είναι δύσκολο να συλλάβει ο κοινός νους αλλά πρέπει να προσπαθήσει αν δε θέλει να πάθει ότι και ο δικαστής που δεν έτρωγε pizzeti!

Παρά την προβολή από το αριστερό αδελφάτο, το αρτηριοσκληρωτικό κοινό της Αθήνας δεν έδειξε να κατανοεί τη μουσική πρόταση του Θοδωρή και τον είδε σαν έναν κλαρινιτζή που μοστράριζε ρουμελιώτικο βλαχορόκ ενώ έκανε στριφτό καθισμένος οκλαδόν για να μη πέσει από την πολλή μαστούρα.

Μπορεί το εκλεκτικό πρωτευουσιάνικο κοινό να μην εκτίμησε αυτή τη μουσική πρόταση, όμως ο Στέργιος ανακάλυψε στο πρόσωπο του ξαδέλφου του ένα πρότυπο σύμφωνο με τα αυστηρά κριτήρια του Αρχιεπισκόπου.

Άλλο πρότυπο που με πολύ κόπο και δημοσιογραφικό ψάξιμο ανακάλυψε ο Στέργιος ήταν αυτό της διευθύντριας του ΚΕ∆ΙΒΙΜ και υποδιευθύντριας του ΙΕΚ της Σιβιτανιδείου Παναγιώτας Βασιλείου, όπου ο Στέργιος “διδάσκει” αγωγή του λόγου και ρεπορτάζ, φυσικά εμπειρικά γιατί δε χρειάζονται τα πτυχία όταν έχεις συγγενείς.

Μιλώντας για συγγενείς, η Παναγιώτα Βασιλείου βρέθηκε κι αυτή να δίνει συνέντευξη ως πρότυπο προκειμένου να αναπτύξει τη θεωρία της για την κατάρτιση και την εκπαίδευση και το πως προσλαμβάνονται αγράμματοι συγγενείς για να παριστάνουν τους εκπαιδευτικούς.

Καθώς είναι γνωστές και οι σχέσεις με την οικογένεια Κατσέλη, ο επόμενος συνεντευξιαζόμενος βρέθηκε στο πρόσωπο του Γιώργου Κατσέλη, δασκάλου και συγγραφέα παιδικών βιβλίων για “τα προσφυγάκια” που είναι και της μόδας. Στη συνέχεια για να γίνει πιο ενδιαφέρον το θέμα αρχίζουν να παίρνουν συνεντεύξεις ο ένας από τον άλλον, με τον Γιώργο Κατσέλη να παίρνει συνέντευξη από τη Μαρία Ανδρικοπούλου. Για όσους αναρωτιούνται, ο Χαράλαμπος Ανδρικόπουλος είναι μόνιμος της Σιβιτανιδείου με ειδικότητα ΤΕ Ηλεκτρολόγος και συνδικαλιστής της ΕΛΜΕΣΙ, με συγγενικές και κομματικές περγαμηνές.

Φυσικά από το αρχιεπισκοπικό κανάλι δε θα μπορούσε να λείπει και η προβολή του Ιερώνυμου. Η νέα μόδα θέλει τεράστιες φωτογραφίες επισκόπων και αρχιεπισκόπων να κοσμούν τους τοίχους των εκκλησιών ως να πρόκειται για άγιους και τις σχετικές φωτογραφίες και βίντεο να λαμβάνονται με επιμέλεια από έμπιστα πρόσωπα.

Όλο αυτό το συνοθύλεμα γραφικών πλασάρεται μέσα από το αρχιεπισκοπικό εγχείρημα ως πρότυπο για την ηθική ανάταση της κοινωνίας. Διαπλεκόμενο συγγενολόι, μαστουρωμένα βλαχαδερά, προβληματικά άτομα διψασμένα για προβολή, για όλους υπάρχει χώρος στο φιλόξενο αρχιεπισκοπικό περιβάλλον που αντιπροσωπεύει ό,τι πιο παρακμιακό έχει να επιδείξει η νεοελληνική πραγματικότητα.

Την ίδια ώρα που άνθρωποι της Καλλιθέας και των γύρω περιοχών αυτοκτονούν από απόγνωση και βασανίζονται από πείνα, στη Σιβιτανίδειο δεν έχει φτάσει ακόμα η οικονομική κρίση. Όχι μόνο το συγγενολόι συνεχίζει να εισπράττει αμοιβές με διάφορες δικαιολογίες για να ισοφαρίσει τις όποιες μισθολογικές μειώσεις, αλλά και συνεχίζουν να διορίζονται διάφορα άτομα με τις γνωστές διαδικασίες και να εξασφαλίζεται με κάθε τρόπο η οικονομική τους ευμάρεια προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα. Και αν τα όσα τσεπώνουν παριστάνοντας τους εκπαιδευτικούς δε τους φαίνονται αρκετά, όλο και κάποια θέση ακόμα βρίσκεται στις διάφορες ΜΚΟ και ιδρύματα όπου δήθεν προσφέρουν αναντικατάστατες υπηρεσίες.

Αντί να συμπαρασταθεί στον απλό κόσμο της Καλλιθέας που υποφέρει από την ανέχεια και την ανεργία, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Λιάπης ασχολείται με τη διοργάνωση αμοιβαίων ρουσφετιών μαζί με τους εκπροσώπους της εκπαιδευτικής διαφθοράς. Χωρίς ντροπή, ο Σιβιτανιδώνυμος φτύνει κατάμουτρα το χειμαζώμενο λαό και περιχαρακώνεται στη διεφθαρμένη αυλή του με τα σάπια κομμάτια της εκπαίδευσης, φτάνοντας στο έσχατο κατάντημα να φροντίζει για την προβολή της οικογενειοκρατίας ως πρότυπο. Αντί για λιβάνι, η αρχιεπισκοπική αυλή βρωμάει χασίσι και αντηχεί από κακόγουστους μουζικάντηδες χαμηλής αισθητικής.

Τα πρότυπα που προβάλλει το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον είναι αγράμματα τεκτονικά γερόντια, καταφερτζήδες απατεώνες που παριστάνουν τους εκπαιδευτικούς, ονειροπαρμένοι κλαρινιτζήδες εκπρόσωποι της υποκουλτούρας, κομπιναδόρες ξανθιές χωρίς ηθική που τοποθετούνται σε συγκεκριμένες θέσεις ώστε να υπογράφουν χωρίς αντιρρήσεις, ψώνια που η μόνη τους ικανότητα είναι η προσκόλληση και η λαμογιά.

Με τις ευλογίες του Ιερώνυμου και την πολιτική προστασία του Φίλη, η Σιβιτανίδειος συνεχίζει να αποκαθιστά επαγγελματικά τυχάρπαστους, αγράμματους και άσχετους με την εκπαίδευση, και να φροντίζει πλέον και για την προβολή τους μέσα από τα κυκλώματα της εκκλησιαστικής ιεραρχίας!

Advertisements