Ο δρόμος για την καρδιά του Καμίνη περνάει από την έδρα του

Ο Γιώργος Καμίνης έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές στιγμές γελοιότητας. Δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά για έναν ένθερμο λάτρη των νέγρων λαθροεποίκων.

Όμως η Χριστουγεννιάτικη περίοδος του 2016 θα μείνει στην ιστορία για την ευκαιρία που έδωσε στον Καμίνη να εκθέσει τις ενδόμυχες σκέψεις του:

Με τσιριχτή φωνή, ο Καμίνης με την εορταστική ομιλία του έδωσε νέα διάσταση στις -σίγουρα κακοήθεις- φήμες που τον ήθελαν να είναι λάτρης του νερού της φωτιάς και της πρωκτολαγνείας:

“…μια πόλη ανοιχτή σε όλες τις ηλικίες, σε όλες τις εθνικότητες, σε όλα τα θρησκεύματα …

…μια πόλη πραγματικά του κώλου, …εεεε του κόσμου, μια Αθήνα κοσμοπολίτισσα, η Αθήνα της καρδιάς μας!”

Σε μια στιγμή αυτογνωσίας, ο Καμίνης, πανεπιστημιακός της έδρας, ομολογεί πως θεωρεί την Αθήνα πόλη του κώλου, κάτι που ως έννοια θεωρεί ταυτόσημο με τον κοσμοπολιτισμό όπως τον αντιλαμβάνεται, με λαθροεποίκους να ουρούν με κάθε άνεση στις αρχαιότητες έξω από το παράθυρο του δημαρχιακού του γραφείου προκειμένου να του προσφέρουν έντονες συγκινήσεις.

Μόνο αφελείς θα πίστευαν ότι ο Καμίνης προέβη σε αυτή την παραδοχή κατά λάθος και όχι επειδή είναι κάτι που πραγματικά πιστεύει και που συχνά πυκνά λέει όταν βρίσκεται μακριά από μικρόφωνα. Και ορθώς αποδίδει αυτό τον χαρακτηρισμό σε μια πόλη που η φυσιογνωμία της συνεχώς μεταβάλλεται μέσω του λαθροεποικισμού ώστε να θυμίζει όλο και περισσότερο μωαμεθανική πρωτεύουσα.

Το κατά πόσο μια πόλη μπορεί να είναι “ανοιχτή σε όλα τα θρησκεύματα” μπορούμε να το δούμε από το παράδειγμα της Τζακάρτας, πρωτεύουσας της Ινδονησίας, και από τις συνθήκες που αντιμετωπίζει ο εκεί συνάδελφος του πανεπιστημιακού της έδρας λαθροκαμίνη:

“Ξεκίνησε σήμερα η δίκη του χριστιανού κυβερνήτη της Τζακάρτας, ο οποίος κατηγορείται για βλασφημία, μια υπόθεση που έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις στη μουσουλμανική χώρα, αλλά και μαζικές διαδηλώσεις από υποστηρικτές του σκληροπυρηνικού ισλάμ.

Καθισμένος σε μια καρέκλα απέναντι από τους δικαστές ο «Αχόκ» Μπασούκι Τζαχάτζα Πουρνάμα, ο πρώτος χριστιανός κυβερνήτης της Τζακάρτας εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια, κράτησε με δυσκολία τα δάκρυά του, καθώς κατηγορείται για βλασφημία, ένα αδίκημα για το οποίο αν καταδικαστεί κινδυνεύει με πέντε χρόνια φυλάκιση.

Ο κυβερνήτης, που είναι γνωστός για την ευθύτητά του, κατηγορείται για βλασφημία λόγω μιας δήλωσης που είχε κάνει στα τέλη Σεπτεμβρίου. Είχε δηλώσει ότι είναι λανθασμένη η ερμηνεία που δίνουν ορισμένοι ουλεμάδες (μουσουλμάνοι θεολόγοι) για μια σούρα του Κορανίου. Σύμφωνα με την ερμηνεία αυτή, ένας μουσουλμάνος θα πρέπει να ψηφίζει και να εκλέγει μόνο μουσουλμάνους ηγέτες.

Λόγω των αντιδράσεων που προκλήθηκαν, ο κυβερνήτης ζήτησε δημοσίως συγγνώμη, αλλά αυτό δεν κατεύνασε την οργή ορισμένων φονταμενταλιστικών οργανώσεων, όπως της οργάνωσης Μέτωπο Υπερασπιστών του Ισλάμ (FPI).

Η υπόθεση αυτή θεωρείται από πολλούς παρατηρητές τεστ για την θρησκευτική ανοχή στην Ινδονησία, χώρα της νοτιοανατολικής Ασίας που είναι γνωστή για τον πλουραλισμό της, που όμως πρόσφατα έχει δει να αυξάνονται οι επιθέσεις εναντίον μειονοτήτων, κυρίως των χριστιανών.

Κατά την πρώτη του απεύθυνση στο δικαστήριο ο Αχόκ ήταν συναισθηματικά φορτισμένος, ενώ αναγκάστηκε να σταματήσει αρκετές φορές για να σκουπίσει τα δάκρυά του και υπογράμμιζε ότι είναι αθώος.

«Γνωρίζω ότι πρέπει να σέβομαι τους ιερούς στίχους του Κορανιού. Δεν μπορώ να κατανοήσω πώς γίνεται να με κατηγορούν ότι προσέβαλα το ισλάμ», είπε.

Αναλυτές εκτιμούν ότι η υπόθεση αυτή είναι τόσο θρησκευτική, όσο και πολιτική, καθώς οι εκλογές του Φεβρουαρίου για την θέση του κυβερνήτη της Τζακάρτας, της οικονομικής και πολιτικής πρωτεύουσας της Ινδονησίας, θεωρούνται εφαλτήριο για τις προεδρικές εκλογές του 2019.

Ο πρόεδρος της Ινδονησίας Τζόκο Βιντόντο, που ήταν προκάτοχος του Αχόκ και εκλέχθηκε στην προεδρία το 2014, έχει αφήσει να εννοηθεί ότι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν τη διαδήλωση της 4ης Νοεμβρίου, που κατάληξε σε βίαιες συγκρούσεις με την αστυνομία, ενόψει των εκλογών για την ανάδειξη του νέου κυβερνήτη της πρωτεύουσας, και ότι «πολιτικοί αξιωματούχοι» βρίσκονταν πίσω από τα γεγονότα.

Ο Αχόκ ήταν μέχρι τώρα πολύ δημοφιλής και θεωρούνταν αποτελεσματικός στη διαχείριση μιας πόλης 10 εκατομμυρίων κατοίκων, με έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα, όπου οι μεταρρυθμίσεις συχνά καθυστερούν λόγω της γραφειοκρατίας και της διαφθοράς.

Σκοπεύει να είναι και πάλι υποψήφιος για τη θέση στις εκλογές που θα διεξαχθούν τον Φεβρουάριο, αν και μετά την υπόθεση αυτή είδε τη δημοτικότητά του να πέφτει και πλέον βρίσκεται στη δεύτερη θέση στις τελευταίες δημοσκοπήσεις, πίσω από τον Άγκους Χαριμούρτι Γιουντχογιόνο, τον μεγαλύτερο γιο του πρώην προέδρου που είναι μουσουλμάνος.”

Σύμφωνα λοιπόν με το κοράνι, ή μάλλον μια από τις αμέτρητες ερμηνείες του, ο μωαμεθανός πρέπει να ψηφίζει μόνο μωαμεθανούς, και όποιος το αμφισβητεί σύρεται από τους μωαμεθανούς στα δικαστήρια όπου πρέπει να ομολογήσει πόσο πιστεύει το κοράνι άσχετα με τη δική του θρησκεία. Και αυτά συμβαίνουν σε μια χώρα που θεωρείται πλουραλιστική με σεβασμό σε όλα τα θρησκεύματα.

Αυτά βέβαια αν ο κατηγορούμενος είναι τυχερός, γιατί το συνηθισμένο είναι να τον αναλάβει ο ισλαμικός όχλος και να τον λυντσάρει με χαρακτηριστική αγριότητα, και με την ευκαιρία να προβεί και σε σειρά αγριοτήτων εις βάρος του Χριστιανικού πληθυσμού.

Για την ιστορία, ο Αχόκ καταδικάστηκε από το δικαστήριο ως ένοχος βλασφημίας, και τώρα παλεύει για να μπορέσει να ακυρώσει την καταδίκη του.

Την ίδια στιγμή που ο δήμαρχος της Τζακάρτας έτρεμε για το μέλλον του και τη ζωή του και ο Καμίνης μπέρδευε την καρδιά του με την έδρα του, στην Κέρκυρα ένας άλλος δήμαρχος έβαζε το δικό του λιθαράκι για την πακιστανοποίηση της Ελλάδας σε μια αντίστοιχη γιορτή:

“Ο “ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ” ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΒΡΑΒΕΥΕΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ….ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ!!

Ο δήμαρχος της Κέρκυρας που αντιπροσώπευε την παράταξη ΣΥΡΙΖΑ και ψηφίστηκε απο τους κερκυραίους πολίτες όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο με τιμή και καμάρι βραβεύει έναν Πακιστανό!…Είναι μια απο τις πολλές κινήσεις εντυπωσιασμού της αριστερής ηγεσίας ώστε με το ζόρι η ελληνική κοινωνία να χώνεψει την εισβολή των λαθρομεταναστών…Οι κύριοι “ηγέτες” της αριστεράς κάθωντας στις καρέκλες της εξουσίας και εισπράτωντας κρατικό χρήμα αδιαφορούν για τα δείνα του ελληνικού λαού που έχουν προξενιθεί απο την λαθρομετανάστευση!..Ο κύριος δήμαρχος δεν θα βραβεύσει πότε την μητέρα της Μύρτως για το κουράγιο και τον αγώνα που δίνει για να σώσει το παιδί της που το βίασε και το πέταξε στο γκρεμό ένας άλλος πακιστανός..Ούτε θα βραβεύσει έναν αστυνομικό που παίζει την ζωή του κορώνα γράμματα για να κυνηγάει εγκληματίες μέσα στην ίδια του την χώρα απο το Πακίσταν , την Αφρική , την Αλβανία..κτλ

Η υποκρισία της αριστεράς έχει φτάσει στο όριο της!..Εχει καταντήσει τον έλληνα πολίτη “καρπαζοεισπράκρορα” και τον εξουθενώνει καθημερινά είτε με την οικονομική πολιτική είτε με την πολιτική που ακολουθεί στα εθνικά θέματα!!

δείτε το τραγικό βίντεο”

Χαρακτηριστική η στιγμή που η παρακοιμώμενη του δημάρχου λέει ότι ο Πακιστανός έγινε Κερκυραίος όπως αυτή που ήρθε από την Αθήνα. Δηλαδή ο παράνομος Πακιστανός λαθροέποικος είναι στα μάτια των αρχών ίδιος με τον Έλληνα που αλλάζει πόλη. Τέτοιες δηλώσεις θα πρέπει να προβληματίσουν για την Ελληνικότητα όσων τις εκφέρουν και να φροντιστεί ώστε να συνοδεύσουν τους παράνομους Πακιστανούς κατά την απέλασή τους από τη χώρα.

Η δημόσια παρουσία του Καμίνη δεν είναι τυχαία. Εντάσσεται σε ένα γενικότερο σχέδιο προώθησης της ισλαμοποίησης μέσω της τοπικής αυτοδιοίκησης. Σε όλη την Ευρώπη οι δήμοι πρωτοστατούν στην επιβολή της Νέας Τάξης, της ισλαμοποίησης, του απολιτισμού και του πολυφυλετισμού. Το αποτέλεσμα είναι ολόκληρες συνοικίες να χάνουν τον παραδοσιακό χαρακτήρα τους και να μετατρέπονται σε αποικίες του Πακιστάν ή της Νιγηρίας, προξενώντας έντονα αισθήματα στην έδρα του Καμίνη.

Και καθώς αναφερθήκαμε πριν στη Τζακάρτα, ένα βίντεο δείχνει πόσο “ανοιχτή σε όλες τις εθνικότητες και σε όλα τα θρησκεύματα” μπορεί να είναι μια Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα:

(δείτε το σκληρό βίντεο εδώ)

“Ένα ιδιαίτερα σκληρό βίντεο δόθηκε στη δημοσιότητα και δείχνει να τιμωρείται δημόσια με μπαστουνιές στην Ινδονησία λόγω του βάναυσους νόμου της Σαρίας.

Η γυναίκα ουρλιάζει από τον πόνο μπροστά σε ένα πλήθος το οποίο ζητωκραυγάζει και τραβάει φωτογραφίες και βίντεο με τα κινητά του.
Ένας μασκοφόρος άνδρας, κουνάει το μπαστούνι κοιτώντας το πλήθος και κατόπιν ξεκινάει να χτυπά βάναυσα την άτυχη γυναίκα. Στο πέμπτο χτύπημα, η γυναίκα καταρρέει πάνω στη σκηνή, με τον κοινό να χειροκροτά.
Τρεις άνθρωποι, οι οποίοι φαίνεται να είναι ιατρικό προσωπικό αρπάζουν τη γυναίκα και την απομακρύνουν.

Δεν είναι σαφές ποιο είναι το αδίκημα που στο οποίο υπέπεσε η γυναίκα καθώς το βίντεο γυρίστηκε το Δεκέμβριο του 2015 και κυκλοφόρησε μόλις σήμερα, αλλά το υλικό έρχεται μια εβδομάδα μετά την τιμωρία μιας γυναίκας και πάλι στην Ινδονησία η οποία τιμωρήθηκε με 26 ως τιμωρία για μοιχεία.”

Στο βίντεο φαίνεται το πλήθος να γελάει και να ζητωκραυγάζει σε μια επίδειξη του κοσμοπολιτισμού που ο Καμίνης επιθυμεί να εισαγάγει στην Αθήνα.

Δε γνωρίζουμε αν ο Καμίνης θα ήθελε να έχει μια τέτοια τιμωρία κάποια πρώην σύζυγός του και αυτό να τον κάνει να ενθαρρύνει τη δημιουργία μωαμεθανικών πολιτιστικών θυλάκων στην πρωτεύουσα της καρδιάς του. Καλό είναι όμως να έχει στο νου του πως η σαρία δεν τιμωρεί μόνο τη μοιχεία αλλά και την κατανάλωση οινοπνευματωδών, και δε χαρίζεται εύκολα στους μέθυσους.

Advertisements