Ηλεκτρονικό εισιτήριο και ακροδεξιά σύνδρομα

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αποτελεί μέρος του σχεδιασμού για την Κάρτα του Πολίτη και τον μαζικό έλεγχο του πληθυσμού. Το προδοτικό εβραιόδουλο κράτος σχεδιάζει να μετατρέψει τις συγκοινωνίες σε όργανο χειραγώγησης και παρακολούθησης ώστε να εξασφαλίση την υποταγή των πολιτών και την οικονομική και κοινωνική τους εξάρτηση από τις βουλές των κυβερνώντων.

Οι Χριστιανοί Εθνικοσοσιαλιστές βρίσκονται στο πλευρό όσων αντιστέκονται στους σχεδιασμούς της παγκόσμιας υπερκυβέρνησης και συμμετέχουν στους αγώνες για αφύπνιση ενάντια στην επερχόμενη τυρρανία.

Ενώ το σύνολο των αρχιερέων ασχολείται με την είσπραξη του μισθού και την όσμωση με έγχρωμους “πρόσφυγες”, οι πραγματικοί Χριστιανοί ορθώνουν το ανάστημά τους ενάντια στα σχέδια της εξουσίας, εισπράττοντας συχνά την χλεύη του πολιτικού κόσμου και σίγουρα του συνόλου της Αριστεράς.

Κάπου εδώ έλαβε χώρα ένα παράδοξο: Ενώ οι αριστεριστές χαρακτήριζαν αυτές τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και τις προσπάθειες για αφύπνιση του πληθυσμού ενάντια στην Κάρτα του Πολίτη, την Κάρτα του Φιλάθλου, το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τα συναφή εφευρήματα σαν “φασιστικές”, φαίνεται πως τελικά το ξανασκέφτηκαν και αποφάσισαν να συμμετέχουν στην αντίδραση ενάντια στο ηλεκτρονικό εισιτήριο καταστρέφοντας τα μηχανήματα που εγκαταστάθηκαν σε όλους τους σταθμούς και τα οχήματα των μέσων συγκοινωνίας.

Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφερθεί πως τα μηχανήματα αυτά εκτός από την ηλεκτρονική λειτουργία τους χρησιμεύουν για τον πλήρη εγκλωβισμό ή αποκλεισμό του κοινού από τους σταθμούς και αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού για τον περιορισμό της ελεύθερης μετακίνησης και τον εκμηδενισμό της έννοιας του ελεύθερου χώρου. Η νέα πραγματικότητα που η Νέα Τάξη Πραγμάτων επιφυλάσσει στους ανθρώπους με τις πόλεις-φυλακές έχει καταδειχθεί στα video του πατρός Κλεομένη, που επίσης συγκέντρωσαν τα πυρά αγανάκτησης των αριστεριστών προτού καταλήξουν να συμφωνήσουν με τις διαπιστώσεις του πατρός Κλεομένη.

Το γεγονός πως μας χωρίζει ιδεολογική άβυσσος από τους αριστεριστές δεν μας εμποδίζει να δούμε τις ενέργειες αυτές σαν συμβολή στον αγώνα ενάντια στην επερχόμενη επιβολή του μαζικού ελέγχου του πληθυσμού. Το ότι η ενέργεια αυτή προέρχεται από έναν χώρο που δεν χαρακτηρίζεται από υγιείς ιδέες αποτελεί όπως είπαμε ένα παράδοξο των καιρών.

Όμως ένα πλήθος “νοικοκυραίων” από όλο το αντισυνταγματικό τόξο έχει αντίθετη άποψη, κλαίγοντας για την καταστροφή των μηχανημάτων και ανησυχώντας για το ενδεχόμενο της μη είσπραξης του υπέρογκου εισιτηρίου. Άποψη που φυσικά ενστερνίζονται όλοι όσοι όχι μόνο θεωρούν εξασφαλισμένη την δική τους επιβίωση, αλλά και είναι αποφασισμένοι να υποταχθούν σε όλα τα προστάγματα της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Και εδώ δεν περνούν απαρατήρητα τα ακροδεξιά σύνδρομα που θέλουν τον πολίτη “νομοταγή” να αγωνιά για την “κρατική περιουσία” ακόμα και όταν αυτή χρησιμοποιείται για την υποδούλωσή του.

Η Χρυσή Αυγή έχει κάνει κατά καιρούς αναφορές στο θέμα της καταστροφής των μηχανημάτων. Σε μία από αυτές, με αφορμή την συμμετοχή στις ενέργειες αυτές αριστεριστών που επιπλέον προβαίνουν και σε επιθέσεις εναντίων “φασιστών”, σημειώνεται:

“…Δρουν ανενόχλητοι οι σεσημασμένοι παρακρατικοί: Γνωστός στις αρχές από επίθεση εναντίον της Χρυσής Αυγής ένας εκ των βανδάλων της Ομόνοιας

Ταυτοποιήθηκαν από την Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας τρεις από τους συμμετέχοντες παρακρατικούς στις φθορές ακυρωτικών και αυτόματων μηχανημάτων στον Σταθμό του Μετρό στην Ομόνοια, στις 2 Μαΐου. Τότε με τη χρήση βαριοπούλας έσπασαν γυάλινη πύλη, επτά ακυρωτικά μηχανήματα νέου τύπου, δύο αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίου και οθόνη ΑΤΜ.

Όπως αποκαλύφθηκε, λοιπόν, εις εκ των παρακρατικών είχε συλληφθεί μετά από επίθεση ροπαλοφόρων και κουκουλοφόρων στα γραφεία της Τ.Ο. Αθηνών.

Θυμίζουμε ότι τότε ομάδα από 40 – 50 αναρχικούς παρακρατικούς επιτέθηκαν στην Τοπική Οργάνωση Αθηνών στον σταθμό Λαρίσης με την προστασία και την κάλυψη της Αστυνομίας!

Συγκεκριμένα, οι παρακρατικοί είχαν έρθει με την συνοδεία αστυνομικών δυνάμεων, επιτέθηκαν με ρόπαλα και φορώντας κράνη στην Τ.Ο. Αθηνών, προκαλώντας υλικές ζημιές σε οχήματα και στα γύρω κτίρια. Ακολούθως, οι αστυνομικές δυνάμεις ακολούθησαν και προστάτευσαν την ομάδα των παρακρατικών και τους οδήγησαν με ασφάλεια ξανά στο μετρό του σταθμού Λαρίσης.

Οι άλλοι δύο που ταυτοποιήθηκαν είναι ένας 21χρονος που είχε συλληφθεί στις 17 Νοεμβρίου 2016 και κατηγορήθηκε για ρίψη μολότοφ και για εμπρησμό της ελληνικής σημαίας και ένας 22χρονος που είχε συλληφθεί στις 13 Απριλίου 2015 για συμμετοχή στην κατάληψη στο Πολυτεχνείο, ενώ έχει κατηγορηθεί και για φθορές σε τράπεζες, τις οποίες προκάλεσε μαζί με άλλα δύο άτομα.

Το συγκεκριμένο περιστατικό αποδεικνύει δύο πολύ σημαντικά πράγματα:

Α) Οι εχθροί της Χρυσής Αυγής είναι και εχθροί της κοινωνίας. Και μην ακουστούν τίποτα φανφάρες ότι δήθεν «έδωσαν χτύπημα στον καπιταλισμό» με το να σπάσουν ακυρωτικά μηχανήματα. Το μόνο που κατάφεραν είναι οι φορολογούμενοι να πληρώσουν ΚΑΙ εισιτήριο και τα σπασμένα.

…Αυτό σημαίνει ότι μόνο μία Εθνική Κυβέρνηση της Χρυσής Αυγής μπορεί να λήξει την “βασιλεία” του ερυθρού παρακράτους. Επειδή όλους τους άλλους τους βολεύει η ύπαρξή του…”

Μεγάλος αριθμός βουλευτών της Χρυσής Αυγής παρίσταται στις συγκεντρώσεις ενάντια στην Κάρτα του Πολίτη και τις παραφυάδες της (όπως είναι το ηλεκτρονικό εισιτήριο). Στο παραπάνω κείμενο όμως βλέπουμε πως ταυτόχρονα η Χρυσή Αυγή θεωρεί τα μηχανήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου “κρατική περιουσία” που πρέπει να προστατεύεται και καταδικάζει την καταστροφή τους.

Το δικό μας ερώτημα είναι, αν υποθέσουμε πως αύριο έρχεται με κάποιον τρόπο αυτή η “Εθνική Κυβέρνηση της Χρυσής Αυγής”, ποιά θέση θα πάρει για τα συγκεκριμένα μηχανήματα και για το ηλεκτρονικό εισιτήριο; Θα τα καταργήσει άμεσα διατάζοντας το ξήλωμά τους και τη χρέωση του λογαριασμού στους πολιτικούς που τα έστησαν, ή θα τα θεωρήσει “κρατική περιουσία” και θα χαρακτηρίσει όποιον αντιδρά στην παρουσία τους σαν “εχθρό της κοινωνίας”; Γιατί εδώ βλέπουμε μία εμφανή αντίφαση: Από τη μία η Χρυσή Αυγή συμμετέχει στις διαμαρτυρίες ενάντια στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, και από την άλλη θεωρεί τις υποδομές του αξιοποίηση των φόρων που εισπράττει το κράτος και που πρέπει να προστατεύονται.

Εκείνο που διέφυγε της προσοχής της Χρυσής Αυγής στην ανακοίνωσή της είναι πως η αστυνομία μπορεί να δείχνει ανοχή, αν όχι και συμπαράσταση στις επιθέσεις εναντίον “φασιστών”, αλλά στην περίπτωση της επίθεσης στα μηχανήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προτίμησε να δείξει αστυνομικό ζήλο.

Ενώ λοιπόν τα ακροδεξιά σύνδρομα για την “κρατική περιουσία” μονοπωλούν την πολιτική σκέψη όχι μόνο της Χρυσής Αυγής αλλά και πολλών “νομοταγών πολιτών”, θα θυμίσουμε το παρακάτω:

Από τους “φασίστες” και τους “αναρχοάπλυτους” στην άνοδο των μπλε καπέλων

Advertisements