Γαβρόγλου, Ιερώνυμος και Καλαντζής: Το προδοτικό τρίγωνο

Στις 28 Μαΐου 2015, ο Θεόδωρος Πάγκαλος αποφάσισε να αφήσει για λίγο το φαί για να επισκευθεί τον Συριζώνυμο αρχιεπίσκοπο σε μια κίνηση που σχολιάστηκε έντονα την εποχή εκείνη.

Τα Μέσα Μαζικής Προπαγάνδας μίλησαν για “εθιμοτυπική επίσκεψη”:

“Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο πραγματοποίησε χθες Πέμπτη 28 Μαΐου 2015 ο κ. Θεόδωρος Πάγκαλος.

Τον κ. Πάγκαλο υποδέχθηκε ο Διευθυντής του Ιδιαιτέρου Γραφείου του Αρχιεπισκόπου Αρχιμ. Χρυσόστομος Παπαθανασίου.

Στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο σε θερμό κλίμα όπου συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

Ο κ. Πάγκαλος κατά την διάρκεια της συνάντησης μεταξύ άλλων ανέφερε: »Με ρώταγαν με ποιο κόμμα είναι ο Αρχιεπίσκοπος και απαντούσα ότι ο Αρχιεπίσκοπος δεν είναι με κόμματα. Αν ήταν με κόμματα θα έπρεπε να αλλάζει κάθε τόσο. Ο Αρχιεπίσκοπος είναι με την κοινωνία και έχει ορισμένες ιδέες η Εκκλησία τις οποίες προσπαθεί να εφαρμόσει».”

Η είδηση αναμεταδόθηκε από πολλά μέσα, κυρίως εκκλησιαστικά, και κάποιοι διερωτήθηκαν ποιά μπορεί να ήταν αυτά τα “θέματα κοινού ενδιαφέροντος” που μπορεί να μοιράζονταν Πάγκαλος και Ιερώνυμος. Άλλωστε ο Πάγκαλος δεν φημιζόταν για την αβρότητά του απέναντι στον κλήρο κατά την περίοδο της βουλευτικής του ζωής. Αλλά λίγοι κατάλαβαν το νόημα των δηλώσεων Πάγκαλου μετά το πέρας της επίσκεψης.

Μπορεί η επίσκεψη να χαρακτηρίστηκε “εθιμοτυπική”, αλλά στην πραγματικότητα οι δύο θεατρίνοι της δημόσιας ζωής είχαν κάτι ιδιαίτερα σημαντικό να συζητήσουν, το οποίο δεν μπορούσαν να ομολογήσουν δημόσια. Αυτό αφορούσε την τύχη του Γεωργίου Καλαντζή, Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας.

Ο Γεώργιος Καλαντζής, προστατευόμενο μέλος της αυλής Πάγκαλου, προωθήθηκε στη συγκεκριμένη θέση επί υπουργίας Διαμαντοπούλου, και συνέχισε να παραμένει σε αυτή παρά την εναλλαγή των υπουργών και των κυβερνήσεων. Είναι γνωστό άλλωστε πως όσοι υπηρετούν καλά την μασωνία και την ιουδαιοκρατία ανταμοίβονται καλά για τις υπηρεσίες τους χωρίς να χρειάζεται να φοβηθούν για το επαγγελματικό μέλλον τους, μια και το μέλλον της ψυχής τους δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα.

Θυμίζουμε τι γράφαμε το 2012:

Ο περίεργος ρόλος του Γεωργίου Καλαντζή

Ο Γεώργιος Καλαντζής έπαιξε καλά τον ρόλο που του ανατέθηκε, αλλά είχε την αγωνία να δείξει πως μπορεί να συνεχίσει να προσφέρει στους εντολοδότες του. Αφού πρώτα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην θεσμική αναγνώριση των μωαμεθανών, στη συνέχεια άρχισε να προωθεί την εισαγωγή διαφόρων ιουδαϊκών δοξασιών τύπου shoah στη σχολική καθημερινότητα. Όμως μεσολάβησε και η άνοδος των ΣΥΡΙΖΑΝΘΕΛ στην εξουσία, και υπήρχε ο φόβος πως αυτοί μπορεί να ήθελαν κάποιον δικό τους στη συγκεκριμένη θέση. Όχι γιατί δεν θα εκτιμούσαν το ανίερο έργο του, αλλά γιατί ο μισθός του γενικού γραμματέα είναι ιδιαίτερα καλός και με πολλά οφέλη, και μπορεί να ήθελαν αυτά να δοθούν σε κάποιο δικό τους στέλεχος.

Αυτό ήταν το πραγματικό νόημα των δηλώσεων Πάγκαλου, που απέδωσε στον Συριζώνυμο δήθεν υπερκομματικές ιδιότητες όταν ήταν και είναι γνωστό πως ο αρχιεπίσκοπος έχει ιδιαίτερους προσωπικούς δεσμούς με τον Τσίπρα και το αντίχριστο κόμμα του. Φρόντισε δε να υπογραμμίσει με νόημα τις καλές για την κοινωνία αρχιεπισκοπικές ιδέες, οι οποίες γνωρίζουμε πως αφορούν την αθρόα εισαγωγή μωαμεθανών λαθροεποίκων και την επιβολή του οικουμενισμού.

Στην γλώσσα της πολιτικής, αυτό ήταν ευφημισμός για την διακομματική αποδοχή του προστατευόμενού του Καλαντζή προκειμένου αυτός να παραμείνει στη θέση του. Στον μασωνικό υπόκοσμο, τέτοιου είδους διαμεσολαβήσεις είναι συνηθισμένες.

Αφού φρόντισε για το μασωνικό ρουσφέτι, λίγες ημέρες αργότερα ο Πάγκαλος αποφάσισε να επικρίνει την πρακτική του ρουσφετιού με ένα παραλήρημα αντάξιο του γραφικού παππού του:


Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2015
Οποιο βόθρο αν αδειάσεις …Πάγκαλο θα βρεις.

Δριμεία επίθεση στον ελληνικό λαό, εξαπέλυσε για μία ακόμη φορά, με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Πολίτης» της Κύπρου, ο Πάγκαλος.
Ο επί 40 ολόκληρα χρόνια ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΣ & ΥΨΗΛΟΜΙΣΘΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ των πολλών χιλιάδων ευρώ το μήνα ΠΑΓΚΑΛΟΣ, έχει σήμερα το θράσος να εγκαλεί ολόκληρο τον Ελληνικό Λαό και τους δημόσιους υπάλληλους των 700 και των 1.000 ευρώ/μήνα !!! “Οι δημόσιοι υπάλληλοι κατέλαβαν το κράτος και ασκούν μια δικτατορία πάνω στους Έλληνες που εργάζονται”

Σύμφωνα με τον κ. Πάγκαλο, «ο Τσίπρας είναι οπαδός του κομμουνισμού και της δικτατορίας ορισμένων ‘φωτισμένων’, πάνω στη πλειοψηφία. Δεν πιστεύουν στη δημοκρατία οι άνθρωποι αυτοί. Δημοκρατία είναι μία και είναι η αστική δημοκρατία, με αντιπροσωπευτικότητα στο κοινοβούλιο. Τα άλλα όλα, όπως η γνήσια, η αυθεντική, η προλεταριακή, η εργατική, η κινέζικη, η γιαπωνέζικη ή η κογκολέζικη δημοκρατία, είναι κατασκευάσματα για να επιβληθεί δικτατορία από ορισμένους ελάχιστους ανθρώπους πάνω στη πλειοψηφία. Αυτό γίνεται και ετοιμάζεται στη χώρα μας…»
Ο ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΣ πολιτικός εκτίμησε ότι κάποια στιγμή θα επέλθει ρήξη, αλλά «όχι ως τσαχπίνικο επίτευγμα των οπαδών του κ. Τσίπρα, που θα αποφασίσουν αν θα κάνουν ρήξη με κάποιους ή όχι, αλλά θα έρθει η ρήξη μεταξύ του ελληνικού λαού και του καθεστώτος που γίνεται προσπάθεια να τους επιβληθεί. Τότε αυτοί θα φύγουν κλοτσηδόν από τη κυβέρνηση». Είπε ακόμα πως «ο ελληνικός λαός πρέπει να ανατρέψει αυτή τη κυβέρνηση η οποία ολισθαίνει προς τη δικτατορία μιας μικρής ομάδας διανοουμένων πάνω στο σύνολο του λαού, με τη βοήθεια δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίοι έχουν χάσει τα προνόμια τους και δεν θέλουν να χάσουν άλλα».
Οι δημόσιοι υπάλληλοι κατέλαβαν το κράτος
Ο κ. Πάγκαλος ανέφερε ακόμα πως «οι πιο διεφθαρμένοι, οι πιο κολλημένοι στο κράτος, το κόμμα των δημοσίων υπαλλήλων είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Ουσιαστικά» υποστήριξε «οι δημόσιοι υπάλληλοι κατέλαβαν το κράτος και ασκούν μια δικτατορία πάνω στους Έλληνες που εργάζονται».
Ο ελληνικός λαός θέλει ρουσφέτια
Για τον ελληνικό λαό, ανέφερε πως αυτό συνέβη γιατί «ο ελληνικός λαός είναι διεφθαρμένος. Ο ελληνικός λαός θέλει ρουσφέτια, θέλει διορισμούς, θέλει να μην εργάζεται. Θέλει να κλέβει τους φόρους και να μην αποδίδει τον ΦΠΑ».
Θυμηθήκαμε ξαφνικά το Δίστομο επειδή τους χρωστάμε λεφτά
Παράλληλα, εξέφρασε την έντονη διαφωνία του για την στοχοποίηση των ξένων, όπως ο Γιούνκερ, η Λαγκάρντ και η Μέρκελ και συμπλήρωσε: «Βάλαμε κάτω τους Γερμανούς και 70 χρόνια μετά τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου, θυμηθήκαμε το ναζιστικό παρελθόν τους, ξεχνώντας πως ο γερμανικός λαός τυραννήθηκε και εξοντώθηκε από τον Χίτλερ. (…) Εγώ δεν λέω να μη κάνουμε κριτική στους Γερμανούς, αλλά τι είναι αυτό που τώρα θυμηθήκαμε ξαφνικά, το Δίστομο και όλα τα’ άλλα, επειδή τους χρωστάμε λεφτά. Δηλαδή τώρα ο εγγονός ενός Γερμανού οφείλει κάποια λεφτά στο γιο μου…».
Με κακοποιεί η «Αυγή»
Αυτή τη φορά τα πυρά του κ. Πάγκαλου δέχθηκε και η εφημερίδα «Αυγή» για την οποία είπε ότι κατά καιρούς τον κακοποιεί.
«Όλο τους το περίβλημα της διανόησης, της ευαισθησίας κλπ» ανέφερε «χάνεται όταν τους καταλαμβάνει το μίσος της μικροομάδας. Κατά καιρούς μου απευθύνουν δύο κατηγορίες. Η μια είναι για τον σωματότυπο μου, ότι είμαι υπέρογκος, χοντρός και συνεπώς, παχύδερμο, ελέφαντας, ιπποπόταμος και διάφορα άλλα και η δεύτερη ότι ο παππούς μου έκανε δικτατορία το 1925, δηλαδή 13 χρόνια πριν γεννηθώ και συνεπώς είμαι υπεύθυνος, σύμφωνα με το μαρξιστο-φύλλο τους. Είμαι βέβαιος ότι θα χρησιμοποιήσουν όλες τις κακίες και τα κόμπλεξ που διαθέτουν. Έχουμε δείγματα ήδη στη Βουλή κομπλεξικών και ψυχοπαθών που τυραννάνε τους γύρω τους».
«Ανωμαλία» η κυβέρνηση
Ο Θεόδωρος Πάγκαλος σχολιάζοντας την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ είπε πως «δεν είναι φυσιολογικό μια κυβέρνηση να αποτελείται από μαρξιστές- λενινιστές και «Καμμένους ψεκασμένους». Αυτό είναι ανώμαλο. Οι συμμαχίες χρειάζονται πολιτική σύγκλιση. Όταν έχεις κυβέρνηση φασιστοκομμουνιστική δεν είναι λογικό και ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ούτε τι έχει ψηφίσει ούτε που βρίσκεται».

Αντί να βγαίνει το πολιτικό αρχίδι και να βρίζει τους πάντες να απαντήσει πρώτα σε αυτό.

ΠΟΙΟΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΟΜΟΛΟΓΑ ΥΠΕΡ…. ΑΛΒΑΝΙΑΣ;
Σύμφωνα με την εφημερίδα Η «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ» (01.04.1997, σελ. 1 & 17).
«Ειδικό αφορολόγητο ομόλογο υψηλής απόδοσης προκειμένου να συγκεντρωθούν κεφάλαια τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την οικονομική ενίσχυση της Αλβανίας θα εκδώσει το υπουργείο Οικονομικών.
Το νέο διετές ομόλογο θα έχει επιτόκιο 18% καθαρό και αφορολόγητο, σταθερό για τη διετία. Το συνολικό ποσό της έκδοσης θα περιορισθεί στα 50 δισ. δρχ. ώστε να μην υπάρξει μεγάλη επιβάρυνση του δημοσίου χρέους.”
Περισσότερα στη συνημμένη ΦΩΤΟ.
Τον Απρίλη του 1997 ήταν στην Κυβέρνηση ….Πρωθυπουργός ο Κ. Σημίτης, – Υπουργός Εθνικής Οικονομίας ο Γ. Παπαντωνίου, υφυπουργός ο Χ. Πάχτας – Υπουργός Οικονομικών ο Γ. Παπαντωνίου, υφυπουργός ο Ν. Χριστοδουλάκης -Υπουργός Εξωτερικών ο Θ. Πάγκαλος – Υπουργός Εθνικής Άμυνας ο Α. Τσοχατζόπουλος.
Εάν τα στοιχεία της εφημερίδας -για το θέμα- είναι ακριβή, προκύπτουν -για κάποιον αδαή- τα εξής ερωτήματα:
Ποιος/οι ήταν ο «μουστερής/δες» δανειστής/ες που καρπώθηκε/καν το 18% για δυο χρόνια ….καθαρό και αφορολόγητο; Να σημειωθεί ότι δεν υπήρξε διαγωνισμός και το δάνειο έπρεπε να καλυφθεί αυθημερόν, δηλαδή προσυμφωνημένα πράματα ….και ο νοών νοήτω.
Το προνομιακό επιτόκιο πόσο υψηλότερο ήταν από το -τότε- τρέχον;
Το προϊόν του δανείου χρησιμοποιήθηκε -και για ποιους λόγους- σύμφωνα με τον προαναγγελθέντα σκοπό;
Γιατί τόση προχειρότητα και ανευθυνότητα στην έκδοση και τους όρους του Δανείου; Αποτελεί εν προκειμένω δείγμα του τρόπου -(ενδεχόμενη -τουλάχιστον- βαριά αμέλεια) με τον οποίο διαχειρίζονταν το Γκουβέρνο- τον γενικότερο δανεισμό και την υπερχρέωση -ως εκ τούτου- της Χώρας;
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΛΈΓΞΕΙ;;;;”

Αφού ο Πάγκαλος έδειξε δήθεν αντίπαλη στάση στους ΣΥΡΙΖΑΝΘΕΛ, τόνισε πως οι Έλληνες δεν δικαιούνται να ζητούν αποζημιώσεις από τους Γερμανούς, γιατί και αυτοί υπέφεραν, αν και το επιχείρημα αυτό δεν φαίνεται να το χρησιμοποιεί κανείς όταν πρόκειται για τις αποζημιώσεις που ζητούν διαχρονικά οι Εβραίοι. Η ιστορία με τα Αλβανικά ομόλογα(!) έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς οι Πάγκαλοι πάντα θεωρούσαν τους εαυτούς τους Αλβανούς και φρόντιζαν για τα Αλβανικά συμφέροντα, που στη συγκεκριμένη περίπτωση φαίνεται πως συνδυάστηκαν και με την προσωπική ανάμειξη αμφιλεγόμενων πολιτικών προσώπων.

Αυτό που θα κρατήσουμε από όλο αυτό το παραλήρημα του Πάγκαλου είναι το ότι βγήκε να καταγγείλει τον λαό που ζητάει ρουσφέτια όταν ο ίδιος είχε μόλις πάει να ζητήσει ρουσφέτι για την παραμονή του Καλαντζή στη θέση του γενικού γραμματέα.

Όσο για τον Σιβιτανιδώνυμο, θυμίζουμε την προσωπική εμπλοκή του και σε άλλα ρουσφέτια στον χώρο της εκπαίδευσης:

Στέργιος Κοτονιάς: Ο Ιερώνυμος ευλογεί τη διαφθορά και την οικογενειοκρατία της Σιβιτανιδείου

Στο καραμανλικό μόρφωμα είδαν θετικά την παρέμβαση Πάγκαλου, όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει από τις φωνές των υπογείων της γαλάζιας παράγκας. Φυσικά οι δεξιοί παρέλειψαν βολικά να σημειώσουν πως το ρουσφέτι Πάγκαλου για τον Καλαντζή άγγιζε και το κώμα τους, καθώς ο Αρβανιτόπουλος διατήρησε με ευλάβεια τον Καλαντζή στη θέση του και τον περιέβαλε με ιδιαίτερη εμπιστοσύνη…

Δύο χρόνια αργότερα, φτάνουμε στις 21 Ιουλίου 2017, όπου έχουμε πάλι μια αρχιεπισκοπική συνάντηση “σε πολύ καλό κλίμα”. Αυτή τη φορά, η συνάντηση έγινε με παράγοντες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΘΕΛ, η οποία λίγο καιρό πριν είχε θεσμοθετήσει την ανωμαλία και τον τραβεστισμό σαν αναγνωρισμένη “φυσιολογική” κατάσταση. Στη συνάντηση συμμετείχαν, εκτός από τον αρχιεπίσκοπο και τον Γαβρόγλου, ο Καλαντζής, ο Βολιώτης και ο Χαρίτσης.

Σύμφωνα με τον καθεστωτικό τύπο:

“Εκτενή συζήτηση για το σύνολο των θεμάτων που αφορούν το πλέγμα των σχέσεων κράτους-Εκκλησίας με έμφαση στο φλέγον ζήτημα της αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας και ειδικότερα των περιουσιακών στοιχείων της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και άλλων 11 Μητροπόλεων συζήτησαν διεξοδικά για περίπου μιάμιση ώρα ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.

Παρόντες ήταν και ο γενικός γραμματέας Θρησκευμάτων Γιώργος Καλαντζής και ο Πρωτοσύγκελλος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Αρχιμ. Συμεών Βολιώτης. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στον απόηχο της ψήφισης του νομοσχεδίου για την ταυτότητα φύλου που προκάλεσε την ενόχληση της Εκκλησίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από εκκλησιαστικές πηγές ο Αρχιεπίσκοπος έθεσε επί τάπητος στον υπουργό Παιδείας την αδήριτη ανάγκη το κράτος να κινήσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες που το αφορούν, ώστε να γίνει δυνατή η αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων της Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Μέσο για την αξιοποίηση αυτών των περιουσιακών στοιχείων είναι η κοινή εταιρία που έχει συσταθεί από το 2013 ανάμεσα στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών και το υπουργείο Οικονομικών. Τα έσοδα από τα περιουσιακά στοιχεία που θα ενταχθούν και θα διαχειρίζονται από την εν λόγω εταιρία θα διανέμονται 50-50 ανάμεσα στην Αρχιεπισκοπή και το κράτος. Από την πλευρά της Εκκλησία τα έσοδα αυτά θα διατίθενται για τα λειτουργικά έξοδα των ιδρυμάτων της, το κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο, αλλά και για την συντήρηση μνημείων και ναών.

Το δεύτερο θέμα που έθεσε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου ήταν η διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία. Αρχιεπίσκοπος και υπουργός συμφώνησαν ότι θα ισχύσει το καθεστώς της διαρκούς αξιολόγησης των φακέλων μαθήματος και η τελική έγκριση των νέων βιβλίων θα γίνει από την αρμόδια επιτροπή της Ιεράς Συνόδου.

Ένα ιδιαίτερα φλέγον για την Εκκλησία ζήτημα είναι και η ανάγκη πρόσληψης ιερέων σε ακριτικές περιοχές, ενώ υπήρξε και συζήτηση για διαδικαστικά ζητήματα εκκλησιαστικής εκπαίδευσης.

Μετά την συνάντηση Αρχιεπίσκοπος και υπουργός Παιδείας έκαναν δηλώσεις.

Ο Κώστας Γαβρόγλου υποστήριξε ότι είναι αναγκαία η λειτουργία της επιτροπής που συστάθηκε το καλοκαίρι προκειμένου να γίνει η καταγραφή, η ψηφιοποίηση και εν τέλει να δρομολογηθεί η αξιοποίηση των συγκεκριμένων περιουσιακών στοιχείων της Αρχιεπισκοπής Αθηνών (σ.σ. Έχει γίνει πλήρης καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων της, αλλά όχι ψηφιοποίηση όπως ζητά τώρα το υπουργείο Παιδείας). Σχετικά με το περιουσιακό ο υπουργός Παιδείας είπε πως «η καταγραφή της περιουσίας της Εκκλησίας και μεθοδολογικά δεν είναι κάτι απλό. Για αυτό και είπαμε να αρχίσουμε από Μητροπόλεις οι οποίες έχουν ολοκληρώσει την καταγραφή τους, να κατηγοριοποιήσουμε και τα προβλήματα που υπάρχουν. Υπάρχουν περιπτώσεις που είναι «καθαρές», δηλαδή χωρίς γραφειοκρατικές, διοικητικές και δικαστικές εκκρεμότητες, υπάρχουν όμως και σύνθετα ζητήματα».

Για τις αντιδράσεις κατά των Θρησκευτικών ο Κώστας Γαβρόγλου τις χαρακτήρισε ως σποραδικές από γονείς και φορείς, όπως η ΠΕΘ, λέγοντας ότι «έχουμε δημοκρατία και ο καθένας μπορεί να εκφραστεί με τον τρόπο του».

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για τα Θρησκευτικά είπε ότι έχουμε καταλήξει σε μια συμφωνία. «Οι φάκελοι όταν περάσει ο χρόνος θα ξαναεξεταστούν ως φάκελοι από την Ιερά Σύνοδο και η Ιερά Σύνοδος θα πει τότε τις απόψεις της. Τώρα το να πετάγεται ο καθένας από κάθετι διαβάζει για οποιοδήποτε λόγο προσωπικό, αντιπάθειες πολιτικό πολλές φορές και να δημιουργεί συνέχεια θέματα δεν μπορεί όλη την ώρα ο υπουργός και εμείς να συζητάμε όλη την ώρα τα ίδια θέματα» τόνισε με νόημα ο Αρχιεπίσκοπος υπογραμμίζοντας ότι «συζητήσαμε, καταλήξαμε και είπαμε τους φακέλους αυτούς θα τους ξαναδούμε πάλι, θα πούμε τις απόψεις μας και άνθρωποι είμαστε θα προχωρήσουμε στη συνεργασία».

Αναφορικά με τα υπόλοιπα θέματα της ατζέντας ο κ. Ιερώνυμος είπε ότι «είναι πάρα πολλά και δημιουργούνται κάθε μέρα». Ζήτησε την συνεργασία όλων των συναρμόδιων φορέων και όχι μόνο με τον υπουργό Παιδείας για μια συνεργασία «που δεν θα αποβλέπει στο πως θα περάσουμε καλά στις σχέσεις μας αλλά τι θα κάνουμε ώστε αυτός ο λαός που υποφέρει να ευεργετείται από αυτή τη συνεργασία».

Για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας είπε ότι «ξεκινάμε τώρα και είμαστε μπροστά σε ένα χάος σε αυτό το πρόβλημα. Θα πρέπει κάποτε να ξεκινήσουμε από το «α» για να φτάσουμε στο «μ» για να πάμε στο «ω» αλλά αυτά δεν γίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη και χωρίς κόπο. Θα πρέπει να κουραστούμε και από πλευράς Εκκλησίας και από πλευράς Πολιτείας να κάνουμε πολλή εργασία να μας κοστίσει σε χρόνο σε χρήματα, ώστε να φτάσουμε σε ένα σημείο που από αυτήν την περιουσία που είναι κοιμωμένη σήμερα ή καταπατημένη ή συνέχεια να καταπατείται και να χάνεται να φτάσουμε σε ένα σημείο οι δυο φορείς αξιοποίησης για όφελος, όχι για να φάμε ένα κομμάτι ψωμί έχουμε, ούτε εμείς ούτε η πολιτεία, να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι για αυτούς τους ανθρώπους που έχουν μεγάλη ανάγκη όπως βλέπουμε κάθε μέρα. Αυτός είναι ο σκοπός μας. Προσπαθούμε. Αν κάτι καταφέρουμε θα είμαστε όλοι μαζί ευχαριστημένοι, αν δεν πάμε καλά άξιοι της τύχης μας».”

Με άλλα λόγια, ο ανάξιος Ιερώνυμος συμφώνησε απόλυτα στη μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε πολυθρησκευτικό οικουμενιστικό αχταρμά, ψέγοντας όσους διαφωνούν πως απασχολούν τον υπουργό, ενώ ο μαρξιστοσκώληξ Γαβρόγλου είπε πως μπορούν να εκφραστούν “με τον τρόπο τους” γιατί αυτός τα έχει κανονίσει με τον αχυράνθρωπο της μασωνίας Ιερώνυμο.

Εκείνο που έδειξε να απασχολεί και τους δύο ήταν το περιουσιακό ζήτημα, για το οποίο διαβάζουμε πως δεν θα εξαιρεθούν από την “αξιοποίηση” ούτε τα δάση:

“Δερβέναγας στην εκκλησιαστική περιουσία η άθεη κυβέρνηση; Τι αποφασίστηκε τελικά στην συνάντηση Ιερώνυμου-Γαβρόγλου; Εξαιρείται το Άγιο Όρος, Κρήτη και Δωδεκάνησα -Αποκαλύψεις για τα κυβερνητικά σχέδια

Την περασμένη Παρασκευή 21 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην οποία συμμετείχαν ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Α. Χαρίτσης, o Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων κ. Γ. Καλαντζής και ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Συμεών Βολιώτης, με αντικείμενο την διερεύνηση δυνατοτήτων συνεργασίας για την εκπόνηση ενός πιλοτικού προγράμματος μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας σχετικά με την δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας.

Μόνο που ποτέ δεν μάθαμε τι ακριβώς συζητήθηκε και τι συμφωνήθηκε… Και έρχεται σήμερα η “Πραβντα” της άθεης κυβέρνησης εφημερίδα “Η ΑΥΓΗ” να μας αποκαλύψει πως κυβέρνηση και Εκκλησία θα γίνουν συνεταιράκια αφού “η αξιοποίηση αυτής της περιουσίας, η οποία αναμένεται να γίνει με όρους “50-50””

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο της ΑΥΓΗΣ:

Σε μία κίνηση που θα έπρεπε να έχει συμβεί εδώ και δεκαετίες προχωρά η κυβέρνηση σε συνεργασία με την Εκκλησία της Ελλάδος: στην καταγραφή της τεράστιας, κατά τα φαινόμενα, εκκλησιαστικής περιουσίας. Στόχος του όλου εγχειρήματος είναι, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η αξιοποίηση αυτής της περιουσίας, η οποία αναμένεται να γίνει με όρους “50-50”. «Για να ανοίξει η οποία συζήτηση διαχείρισης της εκκλησιαστικής περιουσίας, πρέπει να ξέρεις και ποια είναι» ανέφεραν κύκλοι του υπουργείου Παιδείας.

Εγχείρημα υψηλής απόδοσης

Η σπουδαιότητα της όλης προσπάθειας έγκειται στο ότι αυτή τη στιγμή ούτε η ίδια η Ελλαδική Εκκλησία γνωρίζει το σύνολο της περιουσίας της, ενώ εκτιμήσεις που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας τοποθετούν τον αριθμό των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου που διαθέτει σε 7.000-10.000, ενώ η αξία αυτής φαίνεται να ανέρχεται σε μερικά δισεκατομμύρια ευρώ. Είναι σίγουρο ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα αναμένεται να αποφέρει και πολλά οφέλη στο ελληνικό Δημόσιο, καθώς λόγω του ύψους της περιουσίας, η εκμετάλλευση αυτής ενδέχεται να παράξει πολλούς πόρους, οι οποίοι μπορεί να καταστεί εφικτό να κατευθυνθούν σε κοινωνική πολιτική, για παράδειγμα. Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν να μπορεί να εξαχθεί ένα ασφαλές συμπέρασμα, καθώς κανείς δεν μπορεί να αποτιμήσει την αξία των δασών, των εκτάσεων κ.λπ.

Παράλληλη καταγραφή και αξιοποίηση

Ήδη την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε συνάντηση του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας Αλέξη Χαρίτση και το Μακαριώτατο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, όπου συζητήθηκε η δημιουργία ενός πιλοτικού προγράμματος καταγραφής των ακινήτων σε ορισμένες από τις 82 μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδας. Σε δεύτερο χρόνο, και εφόσον κυλήσουν όλα ομαλά, θα ξεκινήσει η αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων που θα είναι “ώριμα”, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές. Με λίγα λόγια, δεν θα χρειαστεί να καταγραφεί πρώτα το σύνολο της περιουσίας και μετά να ξεκινήσει η αξιοποίηση. Ήδη 3-4 Μητροπόλεις φαίνεται να είναι πιο έτοιμες να ενταχθούν σε αυτό το πρόγραμμα. Ωστόσο θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η όλη διαδικασία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο και η πρώτη “τεχνική” συζήτηση μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών αναμένεται να πραγματοποιηθεί κατά τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου, οπότε και θα οριστεί μια επιτροπή, που θα “τρέξει” το όλο εγχείρημα.

Εξαιρέσεις

Από το πρόγραμμα θα εξαιρεθεί η ακίνητη περιουσία του Αγ. Όρους, και σε πρώτη φάση οι 9 μητροπόλεις της Εκκλησίας της Κρήτης, όπως και οι 5 μητροπόλεις στα Δωδεκάνησα, οι οποίες θα μπορούν να ενταχθούν σε επόμενη φάση εφόσον το επιθυμούν.

Το ζήτημα της χρηματοδότησης

Πάντως ένα ζήτημα που προκύπτει είναι το πώς θα χρηματοδοτηθεί ένα τέτοιο εγχείρημα. Άλλωστε η Εκκλησία απευθύνθηκε στην Πολιτεία, καθώς δεν είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει το συνολικό project. Μέχρι στιγμής, δεν έχει καθοριστεί η πηγή των πόρων που θα διατεθούν, καθώς όπως προαναφέρθηκε η συγκεκριμένη διαδικασία βρίσκεται σε αρχικό πλαίσιο, ωστόσο θα μπορούσαν να ενεργοποιηθούν, επί παραδείγματι, κάποια ευρωπαϊκά προγράμματα. Σε αυτό το σημείο αξίζει να επισημανθεί ότι δεν πρόκειται να χρηματοδοτηθούν κάποιες δράσεις της Εκκλησίας, μέσω ΕΣΠΑ επί παραδείγματι, αλλά το κοινό πρόγραμμα των δύο πλευρών, το οποίο θα καταγράφει και θα προτείνει τρόπον τινά τις μεθόδους αξιοποίησης.

Πώς θα επιλυθούν οι επιμέρους διαφωνίες για εκτάσεις

Ένα κρίσιμο ζήτημα το οποίο θα κληθεί να επιλύσει η κοινή επιτροπή που θα καταρτιστεί περί τις αρχές Αυγούστου είναι οι αμοιβαίες απαιτήσεις που υπάρχουν μεταξύ Δημοσίου και Εκκλησίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι παλαιότερα πέντε Μονές είχαν προσφύγει κατά του νόμου Τρίτση, αποτιμώντας τη δική τους περιουσία σε υψηλά για την εποχή νούμερα (σ.σ.: ήταν επί δραχμής). Για παράδειγμα, υπάρχει μια σειρά ακινήτων, εκτάσεων κ.λπ. την κυριότητα των οποίων διεκδικούν από τη μία πλευρά το κράτος και από την άλλη η Εκκλησία. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται για εκτάσεις που δεν μπορεί να αξιοποιήσει η Εκκλησία, ενώ η Πολιτεία, από την πλευρά της, αμφισβητεί τους τίτλους κυριότητας που υπάρχουν ή το αντίστροφο.

Επομένως, αναμένεται να αναζητηθεί μια κοινή φόρμουλα, ούτως ώστε να «κλείσουν μία προς μία οι εκκρεμείς σε δικαστήρια ανοιχτές υποθέσεις. Το αν αυτό θα πραγματοποιηθεί με εξωδικαστικούς ή κοινά δικαστικούς τρόπους θα αποτελέσει βασικό θέμα που θα απασχολήσει και τις δύο πλευρές. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα πάντα με έγκυρες πηγές, αναμένεται να υπάρξει η εξεύρεση ενός μηχανισμού, που θα επιλύσει οριστικά τις όποιες επιμέρους διαφορές υπάρχουν, εφόσον φυσικά δεν προκύψουν στην πορεία αντιδράσεις που να θέλουν να εξυπηρετήσουν ιδιοτελείς σκοπούς.

Τα «παραχωρητήρια»

Έταιρο ζητούμενο είναι οι τρόποι εκμετάλλευσης που θα αναζητηθούν, καθώς κάποιες εκτάσεις έχουν παραχωρηθεί κυρίως στην Εκκλησία, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ένας συγκεκριμένος σκοπός. Και σε αυτήν την περίπτωση οι δύο πλευρές καλούνται να αναζητήσουν τους βέλτιστους τρόπους αξιοποίησης, ούτως ώστε να επιτύχουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Πρόκειται για τα λεγόμενα «παραχωρητήρια», τα οποία συνήθως συνοδεύονταν από όρους και προϋποθέσεις, που θα πρέπει να τηρούνται, καθώς ενέχουν νομική υπόσταση, η οποία θα πρέπει να διευθετηθεί μέσα από τις κατάλληλες διαδικασίες.

Έσοδα και για την Εκκλησία

Η αξιοποίηση ακινήτων και εκτάσεων αναμένεται να συνδράμει στην ενίσχυση των εσόδων της Ελλαδικής Εκκλησίας – που επιτελεί κοινωνικό έργο-, καθώς λόγω της κρίσης υπέστη μεγάλη μείωση στην εισροή εσόδων. Άλλωστε, αυτός είναι και ένας από τους λόγους που απευθύνθηκε στην κυβέρνηση, καθώς η ίδια δεν δύναται να παράξει από μόνη της τα όσα χρειάζονται προκειμένου και να καταγράψει το τι συνολικά κατέχει.

Για αυτό και, σύμφωνα με πληροφορίες, η Εκκλησία ζήτησε από την Πολιτεία να τη συνδράμει επί της ουσίας σε μελλοντική προσέλκυση επενδυτών και στην επίλυση των ζητημάτων που κρατούν «δεσμευμένα» ακίνητα. Κυβερνητικοί κύκλοι ανέφεραν ότι από την πλευρά της Εκκλησίας εκφράστηκε πως “όποια αξιοποίηση θα είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και θα συνίσταται στην επανεπένδυση από αυτήν στην κοινωνία μέσω φιλανθρωπικών δράσεων”.”

Οι περισσότερες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν απέφευγαν να βάλουν στο κάδρο τον Γεώργιο Καλαντζή, ο οποίος ήταν διαρκώς παρών στη συνάντηση και θα έλεγε κανείς πως ήθελε να κρατήσει διακριτική την παρουσία του αποφεύγοντας τα φώτα της δημοσιότητας.

Όμως το πραγματικό αντικείμενο αυτού του “κοινωνικού έργου” και της “φιλανθρωπικής δραστηριότητας” άρχισε να διαφαίνεται λίγους μήνες αργότερα:

“Άφησε τα «πούστικα» και πες σε πόσους Ισλαμιστές παραχώρησες σπίτια.

Αυτό το παραμύθι ….. «ανεξαρτήτως οιασδήποτε διάκρισης» να το πεις στις συριζαίες αδελφές.Το ίδιο λένε και οι Μ.Κ.Ο του Σόρος.

Ακίνητα της Αρχιεπισκοπής Αθηνών παραχωρήθηκαν σε αναξιοπαθούσες οικογένειες, χωρίς τίμημα, αλλά και χωρίς να επιδιώξει οιαδήποτε απολύτως δημοσιότητα, αναφέρει σε ανακοίνωση σήμερα η Αρχιεπισκοπή. Αντιθέτως, έφερε το θέμα στο φως ύστερα από δημοσιεύματα εφημερίδων.

Αναλυτικότερα, όπως ανακοίνωσε το Γραφείο Τύπου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών:

Σχετικά με τα σημερινά δημοσιεύματα τόσο της εφημερίδας «Δημοκρατία» με τον τίτλο «Δωρεάν δέκα διαμερίσματα προσφέρει η Αρχιεπισκοπή Αθηνών» όσο και της εφημερίδας «Espresso» με τον τίτλο «Δωρεάν ακίνητα λόγω κρίσης!», τα οποία έχουν ήδη αναπαραχθεί από διάφορες ιστοσελίδες, η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών διευκρινίζει τα ακόλουθα:
Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών υπηρετώντας το όραμα του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου για την ανακούφιση σε καθημερινή βάση των αναξιοπαθούντων συνανθρώπων μας, ανεξαρτήτως οιασδήποτε διάκρισης, συνεχίζει τις πολυεπίπεδες δράσεις και πρωτοβουλίες της στον τομέα της κοινωνικής, προνοιακής και φιλανθρωπικής μέριμνας.
Όσον αφορά στο ζήτημα δωρεάν παραχώρησης στέγης, η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, κατόπιν άγονης διαδικασίας προς εκμίσθωση επτά ακινήτων της και προκειμένου τα εν λόγω ακίνητα να μην παραμείνουν κλειστά, έχει ήδη προβεί και ολοκληρώσει τη διαδικασία της παραχώρησής τους σε αναξιοπαθούσες οικογένειες, χωρίς τίμημα και χωρίς να επιδιώξει οιαδήποτε απολύτως δημοσιότητα.”

Το πρόσφατο παρελθόν έχει δείξει πως όπου γίνεται αναφορά στην απουσία “οιασδήποτε διάκρισης”, αυτός είναι ένας εύσχημος τρόπος για να δικαιολογηθούν επιλογές που προσβάλλουν το δημόσιο αίσθημα.

Για όποιον αφελή εξακολουθεί να έχει επιφυλάξεις για το τι ακριβώς εννοεί ο Λαθρώνυμος όταν αναφέρει “χωρίς διακρίσεις”, ο ίδιος ο ανάξιος αρχιεπίσκοπος φροντίζει να μας το επεξηγήσει:

“Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017

«Η Εκκλησία δεν κάνει διακρίσεις. Δεν καταδικάζει. Αγαπά τον καθένα», τόνισε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος από τον Ι.Ν. Αγίων Αναργύρων Ηλιουπόλεως, από όπου αναφέρθηκε στην παραβολή του καλού Σαμαρείτη.

[…]Μάλιστα, αφού έλαβε αφορμή από την εν λόγω παραβολή, παρότρυνε τον διάκονο π. Ιωσήφ, τον οποίο σήμερα χειροτόνησε πρεσβύτερο, να γίνει ο καλός Σαμαρείτης, «που τον χρειάζεται σήμερα η κοινωνία μας περισσότερο από κάθε άλλη εποχή». Να σταθεί στον πληγωμένο άνθρωπο, στα προβλήματά του, χωρίς να εξετάζει τι πιστεύει, τι χρώμα έχει, από πού προέρχεται και ποιος είναι ο προορισμός του και να τον οδηγήσει στο πανδοχείο. «Τι ωραία λέξη», επισήμανε ο Αρχιεπίσκοπος, «πανδοχείο σημαίνει ότι τους δέχεται όλους. Και πανδοχείο σήμερα είναι η Εκκλησία που δεν κάνει διακρίσεις. Δεν καταδικάζει τους ανθρώπους. Δίνει άφεση και αγαπά τον καθένα».

[…]Τον Προκαθήμενο της Εκκλησίας της Ελλάδος συνόδευε ο πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής αρχιμανδρίτης Συμεών Βολιώτης, ενώ παρόντες ήταν εκπρόσωποι των τοπικών αρχών, κληρικοί και πλήθος πιστών.”

Και για όσους εξακολουθούν να αμφιβάλλουν για το πως βλέπει ο Λαθρώνυμος τις “διακρίσεις”, “εκκλησιαστικό portal” μας ενημερώνει για την έμπρακτη εφαρμογή των λαθρόφιλων αισθημάτων του Λαθρώνυμου (για το Βατοπαίδι και τον Εφραίμ θα μιλήσουμε αναλυτικότερα σε άλλη ευκαιρία):

“Με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σύρου-Τήνου κ. Δωροθέου Β΄, παρελήφθησαν και διενεμήθησαν κατεψυγμένα κοτόπουλα σε εμπερίστατες και άπορες οικογένειες, Τηνίων και μεταναστών, στα πλαίσια του προγράμματος της Ιεράς μας Μητροπόλεως «ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ», προσφορά της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου Αγίου Όρους.

Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος ευχαριστεί τον Ηγούμενο της Ι. Μονής Βατοπαιδίου Πανοσιολ. Αρχιμ. Εφραίμ καθώς και όλους τους επώνυμους και ανώνυμους δωρητές για την προσφορά των τροφίμων για τους εμπεριστάτους της Ιεράς μας Μητροπόλεως και της ιεράς νήσου μέσω του προγράμματος «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Οι διανομές τροφίμων και άλλων ειδών (ένδυσης & υπόδησης) πραγματοποιούνται καθημερινά 1-2 μ.μ. στους χώρους της πρώην Εκκλησιαστικής Σχολής Τήνου.

Επιτροπή Κληρικών, υπό την καθοδήγηση του Αρχιερατικού Επιτρόπου της ιεράς νήσου Πρωτοπρ. Γεωργίου Φανερού, διανέμουν καθημερινά τα τρόφιμα με διάκριση στους αναξιοπαθούντας συνανθρώπους μας.”

(Το δημοσίευμα δεν μας προσδιορίζει αν τα κοτόπουλα ήταν halal σαν αυτά που παράγουν “Ελληνικές” επιχειρήσεις όπως τα Κοτόπουλα Πίνδος.)

Με άλλα λόγια, η όλη ιστορία για την αξιοποίηση των ακινήτων της εκκλησίας έγινε για να αρχίσει η παραχώρηση διαμερισμάτων “χωρίς διάκριση” σε λαθροεποίκους προκειμένου να συνεχιστεί η υλοποίηση του σχεδίου Kalergi.

Ο αγαπημένος της εβραιομασωνίας Γεώργιος Καλαντζής παραβρέθηκε στην συνάντηση Λαθρώνυμου και Γαβρόγλου με την ιδιότητα του πράκτορα που φροντίζει για την εγκαθίδρυση θρησκευτικών μειονοτήτων στον Ελλαδικό χώρο. Για να δούμε τι ακριβώς πρεσβεύει τόσο ο ίδιος όσο και ο Λαθρώνυμος, αρκεί να ανατρέξουμε στην συνέντευξη που έδωσε τον Ιούλιο του 2013 στον Ραδιοφωνικό Σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος, όπου μεταξύ άλλων δήλωσε:

“Όσον αφορά τα Εκκλησιαστικά σχολεία θα πω κάτι πάρα πολύ συγκεκριμένο. Θα επαναλάβω ακριβώς αυτό που έχει πει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης, σε έναν από τους πολύ εμπνευσμένους λόγους του: Δεν είναι δυνατόν να είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος και την ίδια στιγμή να είσαι ρατσιστής, ξενόφοβος ή μέλος της Χρυσής Αυγής.

Η Χρυσή Αυγή όλα αυτά τα μετατρέπει σε πολιτικό λόγο, διανθισμένο βεβαίως και χαρακτηρισμένο από ναζιστικές ιδέες, όχι απλά ρατσιστικές και ξενοφοβικές. Δεν είναι δυνατόν να είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος και Χρυσαυγίτης ταυτοχρόνως. Ή δεν έχεις διαβάσει το Ευαγγέλιο ή έχεις διαβάσει άλλο Ευαγγέλιο.”

Σύμφωνα με τις διαστροφικές πεποιθήσεις του Καλαντζή, ο Χριστιανός δεν μπορεί να είναι “ρατσιστής, ξενόφοβος ή Χρυσαυγίτης”, αλλά μπορεί να είναι μασώνος, εισαγωγέας μωαμεθανικών πληθυσμών και παρατρεχάμενος συναγωγών και σιωνιστικών μαζώξεων. Εάν ο Καλαντζής είχε διαβάσει όντως το Ευαγγέλιο όπως ισχυρίζεται και όχι το ταλμούδ όπως κάνει στην πραγματικότητα, θα ήξερε ότι ο Χριστιανός δείχνει την φιλανθρωπία του πρώτα στον διπλανό του και όχι στον εισαγώμενο αλλόθρησκο λαθροέποικο που έρχεται βάσει σχεδίου προκειμένου να μετατρέψει τις εκκλησίες σε τζαμιά και να επαναφέρει την οθωμανική κατοχή.

Όμως δικαιολογείται η φοβία του Καλαντζή για τις “ναζιστικές ιδέες”, γιατί ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν χαρίζει δημόσια αξιώματα σε μασώνους και εβραιοπροσκυνημένους, αλλά τους επιφυλάσσει την ποινή που τους αρμόζει για τα εγκλήματά τους.

Ο αισχρός απόγονος του Αλβανού δικτάτορα Πάγκαλος φρόντισε για την διασφάλιση της καρέκλας για τον προστατευόμενό του την ίδια ώρα που κατακεραύνωνε άλλους για ρουσφέτια, ο ανάξιος Ιερώνυμος φρόντισε για την διατήρηση του Γεώργιου Καλαντζή στη θέση του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων προκειμένου να συντονίζουν άνετα τα ανίερα σχέδιά τους, και ο μαρξιστοσκώληξ Γαβρόγλου απολαμβάνει την βοήθεια του Καλαντζή στο επόμενο στάδιο του σχεδίου Kalergi.